Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).Regelmatig junkdagen inlassen, inderdaad. Hele dagen vasten is wel een killer voor je metabolisme, heb ik gemerkt.MacB, ik heb ook gelezen dat je stofwisseling op een gegeven moment vertraagt, waardoor je zo'n 30% minder kcal nodig hebt. Wat vind je daarvan? Dit is voor mij namelijk een reden om er huiverig voor te zijn (I loves my food).
Komt dit niet een beetje neer op waar we alle newbie's op dit forum voor willen waarschuwen, namelijk dat je je stofwisseling zo optimaal mogelijk moet laten werken? Want If you fall of the wagon, so to speak, zul je in rap tempo vet aanzetten. Zelfde met het volgen van Sonja Bakker. Alles is helemaal prima zolang je je aan die 600 kcal (lichtelijk overdreven... 800 dan) per dag houdt, maar eet je er meer, wordt je vetter dan toen je begon.
Of had je al een variatie bedacht om dat te ondervangen? Zou een dagje 'normaal eten' het vertragen van je metabolisme kunnen voorkomen?
MacB, ik heb ook gelezen dat je stofwisseling op een gegeven moment vertraagt, waardoor je zo'n 30% minder kcal nodig hebt. Wat vind je daarvan? Dit is voor mij namelijk een reden om er huiverig voor te zijn (I loves my food).
Komt dit niet een beetje neer op waar we alle newbie's op dit forum voor willen waarschuwen, namelijk dat je je stofwisseling zo optimaal mogelijk moet laten werken? Want If you fall of the wagon, so to speak, zul je in rap tempo vet aanzetten. Zelfde met het volgen van Sonja Bakker. Alles is helemaal prima zolang je je aan die 600 kcal (lichtelijk overdreven... 800 dan) per dag houdt, maar eet je er meer, wordt je vetter dan toen je begon.
Of had je al een variatie bedacht om dat te ondervangen? Zou een dagje 'normaal eten' het vertragen van je metabolisme kunnen voorkomen?

maar moelijk vol te houden denk ik.Waarom blijft iedereen dit maar roepen?
Na een week IF is honger GEEN ISSUE MEER.
Ik denk dat ik de rest van mijn leven blijf IF-en, het is zo makkelijk vol te houden.

Waarom blijft iedereen dit maar roepen?
Na een week IF is honger GEEN ISSUE MEER.
Ik denk dat ik de rest van mijn leven blijf IF-en, het is zo makkelijk vol te houden.
ja apart he.. in de eerste week ben ik er wel eens misselijk van geweest (tot kokhalsneigingen aan toe een keer of twee), maar nu heb ik vaak niet eens in de gaten dat het alweer tijd is om wat te eten.
het is even honger tussen half 2 en 3 (voor mij dan) en vanaf 3 uur, na mn 1e meal, kan ik eigenlijk geen eten meer zien voor de rest vd dag![]()