XXL Nutrition

Intermittent Fasting cut log (experiment :D )

• Topic Starter Topic Starter
hoezo lijkt je dat sterk? ik train al bijna een jaar elke dag.

ik train 1 spiergroep per dag en daarna meteen 30min cardio, dus ben in een uur klaar.

tja..moe...valt mee, weinig anders dan normaal :P hangt van het eten af merk ik wel, heb vandaag zelfgemaakte pizza op a 1000kcal , en ben nu wel moeier, dan gister toen ik 5 eieren + aardappelen had gemaakt.

EDIT: alleen cardio NA de kt dus he, 30min per dag, KT is dus ook sochtends in fasted state (logisch :P )

Ik heb nu lasanga alla 1000 calorien op. Voel me heel vol. Ik ga nu trainen. En na de training nog een bakje kwark en wat nootjes. En dan zit mijn etenstijd er weer op. Op naar de volgende 17 uur geen eten. Dag 3.

Moet zeggen dat ik er vandaag makkelijk doorheen ben gekomen. Ik heb in de ochtend mijn hele huis schoongemaakt en niet exht 1 keer zoiets gehad van ik heb zo'n honger. Dus het valt me best mee tot nu toe.

Ik heb nu lasanga alla 1000 calorien op. Voel me heel vol. Ik ga nu trainen. En na de training nog een bakje kwark en wat nootjes. En dan zit mijn etenstijd er weer op. Op naar de volgende 17 uur geen eten. Dag 3.

Moet zeggen dat ik er vandaag makkelijk doorheen ben gekomen. Ik heb in de ochtend mijn hele huis schoongemaakt en niet exht 1 keer zoiets gehad van ik heb zo'n honger. Dus het valt me best mee tot nu toe.

Eet minder (carbs) VOOR de training
eet meer (carbs) NA de training.

Eet minder (carbs) VOOR de training
eet meer (carbs) NA de training.

Vandaag kwam het toevallig zo uit. Meestal eet ik alleen groente en wat kip of vis. Morgen is het weer normaal. Ik had visite die ik dit had beloofd. Ach, en 1 keertje kan wel.:o

je moet sowieso weinig eten voor je training, alleen nadelig voor je workout (aangezien voedsel in je maag zorgen dat er veel bloed op die plaats blijft circuleren)

Peepsiediepsie even een updateje

4 dagen gedaan nu, vandaag dus vrijdag (dag 5 ...duh :D )

weeg 84.0, opzich wel leuk aangezien ik voor deze week 3 weken lang op 85 vast zat met een reguliere cut.

Vanochtend voelde ik wel moetjes in de benen, maar had schoulder workout vanochtend (workouts ALTIJD in fasted state bij mij he). Heb niet het idee gehad dat ik minder lifte ondanks dat ik geen carbs op had. Ben zelfs zwaarder gegaan dan ik normaal deed (8x 80kg shoulderpress, in een machine wel s waar, maar ook weer een nieuwe benchmark)

En ging beter dan ooit eigenlijk, heb het flink kunnen pushen, dus ik zie mezelf nog wel sterker worden deze weken.

Remember de 5x 70 CGBP EN nu dus ook de 8x80 shoulderpress als benchmark, morgen chest en been training (zonder de cardio) EN mijn refeed.
Ben beniewd wat de impact is van die refeed, of ik in eens 2kg stijg in gewicht ofzo haha.

Zondag staat er NOG niets speciaals op de planning, geen KT alleen cardio, moet nog even kijken hoe ik het eetpatroon ga doen. maar waarschijnlijk gewoon zelfde als normaal.

Maandag weten we wat de eindscore is :)

De vraag natuurlijk of die lijn zich ook doorzet naar de 75-77kg (komt overeen met 6-8% BF denk k)

het is even honger tussen half 2 en 3 (voor mij dan) en vanaf 3 uur, na mn 1e meal, kan ik eigenlijk geen eten meer zien voor de rest vd dag :D

Bij de normale cut (5-6meals) had ik gewoon hele dag honger en nooit een satisfied gevoel

Heb ik ook. Vraag mij af of dat iets zegt over je stofwisseling. Vraag mij uberhaupt af wat de relatie is tussen mate van honger en stofwisseling.

heeft deels met je insuline niveau te maken, als die flink laag is, wat gebeurd na een tijdje niet eten, krijg je ook honger (gebaseerd op je lage insuline), bedenk even dat je insuline zo laag mogelijk moet zijn voor optimale fatburning.

Dus niet direct te relateren. Al kan je wel zeggen dat als je een week lang vast, en op dag 8 geen honger hebt je stofwisseling "ietsje" lager is :P

net trouwens terug van chest en leg training, ging wel goed, maar oeioei oei wat doen die quad iso's pijn :D (leg extend etc)

updatje na week 1

gewicht nu op 85, zelfde als start dus, echter is imo 100% te wijten aan mn refeed zaterdag...Dus het beste is om OP mn refeed (dus voordat die eigenlijk begint) te wegen, zo krijg je beetje objectief idee. (zaterdagochtend dus)

Heb ook buikomtrek bijgehouden met mn Myotape = 84cm nu.

verder weinig te melden, heb me vooral gericht op KT nu, dus ALS je lean gains kan krijgen, dan zal het gebeuren ook :P

Wat was je buikomtrek voor IF dan?

Hoe bevalt IF je tot nu toe dan? Om het vol te houden enzo bedoel ik dan? Niet persee qua resultaten. Maar ben je nog in kracht achteruit gegaan o.i.d?

Hoe bevalt IF je tot nu toe dan? Om het vol te houden enzo bedoel ik dan? Niet persee qua resultaten. Maar ben je nog in kracht achteruit gegaan o.i.d?

Hij doet het nu 1 week.. hoezo in kracht achteruit gaan....

Ik doe het al 6 maanden en ben alleen maar (een beetje) sterker geworden (terwijl ik wel 9 kilo ben afgevallen).

Het kan toch zijn dat hij iets minder fut heeft. Het is maar een vraag. (niet boos worden)

Zoals wazzup al zei, ik gebruik nu voor het eerst de Myotape, maar ik kwam van de 87.5cm af, maar dit is groot gedeelte door normaal te cutten al minder geworden. (die 87 is trouwens van aantal weken terug he, dus niet in 1 week)

Qua kracht vermoed ik dat ik vooruit ga, dus sterker word, as zaterdag weet ik het zeker, aangezien ik dan weer beetje PL style chest en leg workout heb op mn refeed.

Futloos niet ofzo, sochtends wel beetje futloos in de gym tot mn caffeine werkt.

ik vind het iig makkelijk vol te houden, en ik wil niet eens over volhouden spreken, want het is gewoon net zo makkelijk vol te houden als normaal een bulk vol te houden is :P
Aangezien ik "nooit" honger OF, nog veel belangrijk voor mij, die suiker cravings heb (en dus snel geneigd ben te cheaten).

Mooi dat het je goed bevalt. Ik heb ook net een heel stuk in mijn blog gezet. Ik vind het ook goed te doen. Ik ga het volhouden zeker tot mijn vakantie, dat is over 4 weken, of misschien zelfs wel in de vakantie, moet ik nog even kijken.

Het kan toch zijn dat hij iets minder fut heeft. Het is maar een vraag. (niet boos worden)

No worries.

En ik denk dat je eerste week sowieso moet negeren qua ervaringen... ik had de eerste week (weken) tamelijk honger 's ochtends... later werd dat een stuk minder.

Overigens ben ik geloof ik alleen maar energieker gedurende het vasten.

Vanochtend trouwens voor het eerst in 6 maanden ontbeten.... erg vreemd.

No worries.

En ik denk dat je eerste week sowieso moet negeren qua ervaringen... ik had de eerste week (weken) tamelijk honger 's ochtends... later werd dat een stuk minder.

Overigens ben ik geloof ik alleen maar energieker gedurende het vasten.

Vanochtend trouwens voor het eerst in 6 maanden ontbeten.... erg vreemd.

Hoe doe je dat tijdens je refeed dan? Ging je dan binnen die 8 uur je helemaal vol eten? Ik wil alles erover weten. :). Van al dat gezoek op internet wordt je ook niet veel wijzer. Het zijn meer studies dan dat het ongeveer wordt uitgelegd hoe het het beste te doen. Nu is er waarschijnlijk niet een beste manier, en is dat peroonafhankelijk, maar een beetje vergelijkingsmateriaal is altijd handig. :p. Meestal heb ik de ochtend niet echt honger maar voorla tegen 14uur begint het aardig te rommelen.
Best grappig als je dan je buik uit en in trekt dat je dat dan extra hoort.

Nu ga ik even lekker eten.

refeed eet ik van iets voor 12 tot 8-9 uur gewoon wat ik wil, vast breek met een AA tijdens de trainin g trouwens want ik heb dan chest + legs..

bij 14.00 uur is ook beetje mijn omslagpunt van honger krijgen :P

Terug
Naar boven