AndroidHealthClinic

Killy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Is het niet zo dat burgers wel de amo volgen op de kma en daarna door gaan naar de KIM? weet wel dat het zo is met de marechaussee

Nope, officiers doen eerst hun EMMV( elementair maritiem militaire vorming ) samen met de officiers voor de vloot. Vervolgens de Gemeenschappelijke Officiers Opleiding, weer samen met de vloot. En dan de POTOM, de praktische opleiding tot officier der mariniers.

Die eerste twee delen vinden plaats op het KIM. De POTOM die vind ongeveer overal plaats.;)

• Topic Starter Topic Starter
Nope, officiers doen eerst hun EMMV( elementair maritiem militaire vorming ) samen met de officiers voor de vloot. Vervolgens de Gemeenschappelijke Officiers Opleiding, weer samen met de vloot. En dan de POTOM, de praktische opleiding tot officier der mariniers.

Die eerste twee delen vinden plaats op het KIM. De POTOM die vind ongeveer overal plaats.;)

ok ok, het is wel bikkelen om bij het korps hogerop te beginnen, je word echt uitgespuwd je eerste jaren. Maarja, de aanhouder wint.
Ik ga na mijn hbo (halo- eerste graads lo/sport docent) lekker mijn oom teisteren en een poging doen bij het kct, misschien daarna door stromen in de opleiding als instructeur bij de eco ofzo.

Vandaag voel ik mij benen lekker van gister
Vandaag is RADSLAG DAG! net de brief voor de toelatingstest van de halo de deur uit, straks naar mijn oude middelbare school om eens lekker half uurtje radslagen te gaan oefenen met een sport docent daar :D

Killy's elite strenght radslag training schudele, in store soon.

Hey Killie,

Waar train je in Spijkenisse?

vandaag rug biceps:

Latpulldown to chest:
4x8 60kg

Hammercurls:
4x8 12 (volgende keer kan ik de 14 wel paken voor minimaal 2 sets)

bor supperset widegrip pullup:
4x8 (bor 2x8 37.5kg 2x8 32)

preachercurls:
2x8 35kg
2x8 30kg

hyperexstention
2x8
2x8 20kg schijf

wide grip low row
4x8 30kg (kan 35 volgende keer)

cable rope hammer curls:
4x8 17.5

horizontal pullup supersetted met shrugs
shrugs 4x8 2 18kg dumbels

Daarna lekker naar de snackbar halve kip menu opgepeuzeld, flink kapot, merk helaas na 2 keer gebruiken de pwp CRACK al niet meer.

Waarom geen pull-ups of deadlifts?

En je ' horizontal pull-up ' heet een inverted-row:p

Waarom geen pull-ups of deadlifts?

En je ' horizontal pull-up ' heet een inverted-row:p

pullups zitten er wel in (zie bor superset wide grip pull-up) en die deadlift heb ik er voor deze week even uitgelaten. Had eerst vrijdag rug en dan zondag benen en heb mijn rug wat te hard aangepakt met 2 pr deadliften en 2 dagen later pr squaten. Dus heb nu rug biceps op woensdag, borst triceps schouders op een vrijdag en dan zondag benen, vind squaten iets belangrijker dan deadliften, maar doe het gewoon 1,2 weekjes rustig aan met beide. Iets te enthousiast geweest :P.

Te veel omega 6.

Bp
8x 60 (warmup
6x 70
4x80
4x80
2x90
2x90
8 x 100kg alleen negatieve beweging; in 15 sec naar de borst, dan trekt spotter hem omhoog en dan weer langzaam naar benede.

Incline bp
2*8 50kg
2*8 45kg

Military press (voor het hoofd)
4*8 30kg (kan zwaarder volgende keer)

Reverse flyse
4*8 6kg dumbbells

V-Rope pulldown
4*8 17.5kg (kan zwaarder volgende keer)

Military press (achter het hoofd)
4*8 30kg (kan zwaarder volgende keer)

dips
4*8

Decline bench press
4*8 40kg

Cable flyes
4*8 7.5kg

Begin nu aardig aan het trainingsschema te wennen en merk dat mijn kracht weer wat toeneemt na het wenproces van low reps met veel rust naar meer reps met minder rust.
Nog 4 weken dit schema en dan schema van blast your bench II, wat inhoud 2 weken trainingsschema zonder bp en dan 3 weken diehard bp-en 3x in de week.

Ewa, wat is je decline BP poep vergeleken met je flat :P?

Ewa, wat is je decline BP poep vergeleken met je flat :P?

we hebben geen decline bp dus doen het op een situp bankje wat de nodige problemen met zich mee neemt (veel energie verloren met het vast houden met mijn benen + gedoe dat we niet te zwaar kunnen omdat het aangegeven moet worden en mijn spotter heeft zijn stuitje gebroken, dus deadliften zit er niet in. Heeft ook te maken met fatigue, maar denk wel dat als mijn spotter het toelaat dat ik idd zwaader gaat, ging me te makkelijk af).

Ja ik doe ook altijd decline met plates of gaybankje eronder. :)

Nee, gewoon plates eronder gooien als ophoging i.p.v. zo'n bankje.

Hoe bedoel je precies benen vastzetten? Bedoel je dat je naar achteren schuift?

+ doe jij die alleen negatief benchpressen wel eens? voelt echt lekker man

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Hoe bedoel je precies benen vastzetten? Bedoel je dat je naar achteren schuift?

ja, normaal heb je toch gewoon zo'n voetenklem bij decline bp? als ik anders decline ga liggen met bv 100kg lig ik binnen 2sec aan de onderkant van dat bankje :p

+ doe jij die alleen negatief benchpressen wel eens? voelt echt lekker man

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

ja, normaal heb je toch gewoon zo'n voetenklem bij decline bp? als ik anders decline ga liggen met bv 100kg lig ik binnen 2sec aan de onderkant van dat bankje :p

Ik train bijna altijd alleen, dus heb geen spotter daarvoor.

En ja, dat naar beneden glijden is 'n beetje irritant, moet je hem iets minder decline zetten, dan heb ik er iig. niet zo heel veel last meer van.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven