AndroidHealthClinic

Killy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik train bijna altijd alleen, dus heb geen spotter daarvoor.

En ja, dat naar beneden glijden is 'n beetje irritant, moet je hem iets minder decline zetten, dan heb ik er iig. niet zo heel veel last meer van.

tja als ik decline doe, wil ik het ook goed doen, en omdat alles bij ons vast staat (techno gym dus bank en halterhouder aan elkaar) kan je niet decline zonder spotter, dus dan maar liever 90 graden en dan je voeten vast zetten op situp bankje.

2x90 kg bp op je 17de.. respect man! :thumbs: ga zo deuuuur!! :D

Vandaag benen en buik

Squat
8x60 kg
8x70kg
8x90
8x100kg (PR)

Abdominal crunch machine
4x8 60kg

Decline situps
4x8 10kg op borst

Legraises
4x8

Legpress
3x8 160kg
8x180kg (pr)

Legcurl
4x8 60kg

Calfraises in leg press
4x8 150kg

Calfraises
4x8 18kg dumbbell

Leg extension
4x8 80kg

Abductors (zowel naar binnen als naar buiten)
4x8 (gewicht vergeten)

Goed tevreden over de workout, alleen het feit dat er geen squat rek is blijft lastig (doen hem nou op de schoulder press, spotter tilt hem op schouders)
Moet ook iets vinden om legextenstion iets zwaarder te maken, miss met een dipriem extra gewicht aan hangen?????

Een aardige squat voor een ecto van 75kg.

Een aardige squat voor een ecto van 75kg.

Ex-wielrenner :)

---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Zag ook voor het eerst de barbell een klein beetje buigen, dikke motivatie boost :D

Ex-wielrenner :)

---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Zag ook voor het eerst de barbell een klein beetje buigen, dikke motivatie boost :D
K*t barbell. :p

Prima squats man!

met kerst trouwens eindelijk een weegschaal in huis!!!!
kan ik eindelijk eens zien hoeveel ik weeg, de weegschaal in de gym is kapot dus heb ongever maand niet op dat ding gestaan :p

zx16x.jpg

Zuur brah, zuur.

Zonde knul, maar daar had je wel rekening mee kunnen houden..

Zonde knul, maar daar had je wel rekening mee kunnen houden..

tja, aan de ene kant wel, maar als je door alle keuringen heen komt en je contract thuis heb liggen, denk je daar uiteindelijk niet meer aan :P

TJa, hbo heb ik meer aan in de rest van mijn leven + kan het over 4jaar altijd nog een keer proberen.
1zc3hbs.jpg

Laatst bewerkt:
Wachten op dat filmpje dan maar wielrenner.

ik zal een filmpje maken, volgende keer dat ik ga squaten word volgende week zondag, deze zondag ga ik helpen bij strongman cup in hellevoet, ga dan maandag nog eff snel wat benen als ik tijd heb.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven