MuscleMeat

Leo's k*tlog

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ga maar weer squatten of ik haal je in!:P (En over een jaar robert ook:P)

Robert haalt me sowieso wel in, hoe veel werk ik ook verzet. Blame genetics

Misschien moet je gewoon je broek meenemen voortaan. Ik dacht dat dat naakt trainen van je een grapje maar was ho!

Richelle had me nog 2x gemaild voor je broek maar ik ging toch niet trainen. Had overigens ook niks aan je geleend maar dat wist je al hahah:D

Wordt er vanavond weer gebeukt? Ik kan namelijk pas vanaf half 10 ofzo..

Ja ik was het vergeten en ik had tonijn juice over mn goeie gemorst!!! Het scheelde inderdaad niet veel met compleet naakt trainen, met dat broekje van emile. Vandaag gaan we rond 5 ofzo, jesaja is vroeg klaar en ik hoef niet te werken.

tonijn over je kleren is altijd relaxed

Maar deze was al een dag oud en gemengd met kwark.

Zoiets is gewoon het enige wat echt mn leven verpest

wtf....... tonijn met kwark

Samen met nog 10 liter opgedroogd zweet, scheetjes die eigenlijk net geen scheetjes waren en een gat in zijn broek waar zijn eenogige slang af en toe uit komt koekeloeren bij het legpressen moet je een goed beeld geven van wat je krijgt als je met Leo traint.

Dan kan ik sowiezo niet. Ik volg het wel in jullie logjes. Ik weet niet of ik een week niks ga doen of dat ik licht ga trainen of dat ik mijn bek moeten houden en gewoon moet trainen. Dus waarschijnlijk tot maandag. (check mn log, staat een BB vraag in voor jou;))

Laatst bewerkt:
Samen met nog 10 liter opgedroogd zweet, scheetjes die eigenlijk net geen scheetjes waren en een gat in zijn broek waar zijn eenogige slang af en toe uit komt koekeloeren bij het legpressen moet je een goed beeld geven van wat je krijgt als je met Leo traint.

Whaha ouwe zwerver dat het is xD je vergat kotsen in de toilet te noemen :D

En als je niet oppast kots ik over jou heen :D

Gratis cals!

wat wil een man nog meer? :)

Vanavond nog trekken? (of duwen?)

Was inderdaad trekken vanavond en dit is het gevolg:

Laying leg curls:

8 x 60 kg (fullstack)
7 x 60 kg
7 x 60 kg

Ultieme pomp

Chinups wide grip:

8x - 7x - 6x

De pomp verspreidde zich naar mn bovenrug

T-bar rows: omdat ik nog aan het recoveren ben, op licht gewicht:

5 x 10 x 70 kg
Onderrug gaat de goeie kant op. Elke training 10 kg erbij (doe ze nou 2x per week). Volgende week donderdag verwacht ik weer 100 kg te doen en die maandag erna een PR op 110 kg

Kuiten (gewisseld voor de kanonnen, dus hun rust voor de inclines goed kunnen gebruiken) -> calf raises op de leg press disc loading

2 x 10 x 200 kg VPR

Gaat weer lekker met de kuiten, denk dat ze na deze/volgende week wel klaargestoomd zijn voor DC style!!

Klaar in een uurtje, helemaal naar de godver, en een voldaan gevoel. Straks ff kwarkrukkenpitten en morgen weer een mooie training (waarbij de dumbbell inclines van vorige week eraan zullen gaan).

De Guns niet trainen de dag voor inclines was niet goed gevallen vorige keer eah.. Ik zie vanavond de uitslag wel!

Nee was inderdaad verschrikkelijk, maar nou doe ik waarschijnlijk de incline DUMBELL's en dat is toch wel next level shit. Maar ik heb mn schouderpees redelijk hard naar de k*t geholpen met verhuis fails, dus ik moet ff kijken wat ik met mn presses ga doen.

yo kleine snikkel, lekker calf raises 2X10 200 !
hoe was de verhuizing gegaan? alles op orde?

Ja man ik chill hem als nooit tevoren hiero!!! Zal zo ff een update van mn training doen als ik ben uitgehuild

Hier de resultaten van mn tranentrekkende training, na een nacht 0 seconden te hebben geslapen:

Front squats recovery style: 5 x 10 x 40 kg paused

Incline dumbbell press:

6 x 38,5 kg VPR + 2,5 kg
F x 38,5 :s was echt helemaal mn focus kwijt
7 x 36 kg
8 x 36 kg VPR + 1 rep

MP's van de borst:

6 x 60 kg + 2 x PP VPR
6 x 60 kg + 1 x PP

Incline cable fly's:

8 x 32,5 kg
6 x 32,5 kg
Ging verschrikkelijk

Close grip benchpress:

8 x 70 kg :o
4 x 70 kg :o:o:o:o

Nog een setje rope hammer curls op 60 kg tot fail en ik was klaar met het failen (in de gym en in life, op dat moment)

Volgende keer maar ff goed pitten en de schade inhalen... Denk dat ik rond de 0,7 kg massa heb verbrand door mn test. drop

Na de ultieme fail van dinsdag, vandaag alles een beetje goed proberen te maken. De bors zijn er ook weer terug in en vanaf volgende week ga ik er weer licht bij squatten als alles goed gaat!

Pull B)

Glute/ham raises:

8 x 17 kg contra VPR
7 x 17 kg contra
6 x 17 kg contra
8 x 17 kg contra met spot van jesaja tot ultieme pomp.

Pulldowns neutrale grip:

10 x 95 kg
9 x 95 kg
Laatste reps partial tot degelijke pomp

Bent over barbell rows (hersteltraining):

2 x 10 x 50 kg
2 x 10 x 60 kg

Calf raises DC style:

7 x 135 kg

Mooi klaargestoomd voor volgende week.

Hadden jullie samen een nachtje doorgehaald eergister ofzo;)

Die closegrips willen ook niet echt meekomen. Het was ook gewoon een slechte week voor de closegrips ben ik bang..

Doorhalen is er niks bij. Vannacht ook weer om 6 uur mn nest in gekropen, kijken of het nog wat positieve invloed op mn training heeft vandaag ;)

Bedoel je jouw close grips?

Terug
Naar boven