- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kijken of we jesaja ook zo ver kunnen krijgen dat die afscheid neemt van zn kinderkuiten.Neenee, hardcore deze keer. godmme maar 1 potje gegamed en toen als een beest geslapen. Beetje waar jij het over had met die GABA ofzo. Wist gewoon ff niet waar ik was s'ochtends. Zal wel een bijeffect van de choco wezen.

). 40 kg op de stack geprikt en 2 sets met 10 reps gedaan. Laatste 2 reps partial tot positieve fail onderin de rep.
Doe anders voor je incline bb press, dumbbells ipv barbell. Bij sommige werkt dat ook voor hun bench press
Ja ik doe ook incl db press. Ik heb mn push dagen voor borst zo:
1) incline barbell press + flat cable press
2) incline dumbbell press + flat cable fly's

Echt sexy!Wat ga je er dan mee doen ouwe viespeuk? Zeker geile chicks bekijken in de prive sectie
Ja ik doe ook incl db press. Ik heb mn push dagen voor borst zo:
1) incline barbell press + flat cable press
2) incline dumbbell press + flat cable fly's
En great nu weet de hele wereld het
Wat ga je er dan mee doen ouwe viespeuk? Zeker geile chicks bekijken in de prive sectie
Ja dat weet je tochEn great nu weet de hele wereld het

---------- Toegevoegd om 03:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:48 ----------
AHAA! Dus je geeft toe dat je bi bent een een trio met me wilt met nog 6 chicks??![]()

Oh Peter maakt niet uit, ik ben al gewend hoe Leo praat
En nee ik ben niet bi, maar wel nieuwsgierig
Meiden zijn gewoon sexy haha![]()