Fitness Seller

Leo's k*tlog

tsss ben ik je nou al voorbij met cgbp :o

• Topic Starter Topic Starter
tsss ben ik je nou al voorbij met cgbp :o

Niet iedereen is zo buff en mega sterk zoals jij ;)

De training zag er zo uit:

Laying leg curls 2 sets fullstack (60 kg) 8x VPR - 7x

Incline dumbbell press zo wijd mogelijk laten zakken, dat ik in de range 8-10 reps kom (omdat de dumbbells niet zwaarder dan 30 gaan en jesaja zn eigen dumbbell stangen vergeten was :sl*t:)

Military press ipv dumbbell press gedaan: 4 x 62,5 kg - 5 x 62,5 kg en nog 2 PP reps erachteraan Dikke VPR

Incline cable fly's: 2 sets op 30 kg, eerste set voelde k*t aan in de kanonnen, waarmee ik gisteren het meerendeel van mn kruit verschoten had en de 2e set ging wel oke, 9 reps VPR

Close grip benchpress: 5 x 80 kg VPR na borst - 4 x 80 kg

Daarna voor het eerst in 3-4 maanden weer kuiten gepakt (waren helemaal overtraind, maar laatste tijd waren ze wat hersteld). Op de leg press disc loading 3 rustige setjes met 160 kg. Explosief tot op de top, 2-3 sec negatief en 2 tellen onderin stil. Komende weken opbouwen tot 200 kg en dan weer over naar de DC style :D Kijken of we jesaja ook zo ver kunnen krijgen dat die afscheid neemt van zn kinderkuiten.

oh oh, weer lekker katabool bezig geweest met je 03:00 uur.

Wanneer is btw weer je vetmeting?

Ik heb tenminste wel gegeten, jij hebt zeker weer uren lopen gamen en jezelf uitgehongerd? :D

Vetmeting is elke 2 weken, dus volgens mij maandag weer.

Neenee, hardcore deze keer. gvdmme maar 1 potje gegamed en toen als een beest geslapen. Beetje waar jij het over had met die GABA ofzo. Wist gewoon ff niet waar ik was s'ochtends. Zal wel een bijeffect van de choco wezen.

keep it up bro!

Neenee, hardcore deze keer. godmme maar 1 potje gegamed en toen als een beest geslapen. Beetje waar jij het over had met die GABA ofzo. Wist gewoon ff niet waar ik was s'ochtends. Zal wel een bijeffect van de choco wezen.

Goed bezig ;)

Morgen weer een Pull B training zonder deads:

glute/ham raises op de lat pulldown: 4 sets met 19 kg contra

Lat pulldown neutral grip: 95 kg 6+ reps 4 sets

Bent over row: skippen

Incline dumbbell curls: 16 kg 7+ reps

Dumbbell side raises: 16 kg

up-date, up-date, up-date. Wat staat er vanavond op het schema?

Jij kon om uur of 7 toch? doe half 8 en we hebben een date.

Helaas, je viel weer net buiten de boot en hebt het mooie begin gemist ;)

Training van gisteren was niet echt heel boeiend, wel lekkere VPR op de pulldowns wide (95 kg 10 reps, 5 kg en 4 reps meer dan laatste keer) en de dumbbell side raises 2 kg meer zelfde reps.

Daarnaast kuiten gedaan ipv vandaag, 2 x 10 x 170 kg. maandag 180 en donderdag 190, week erna over de 200 en dan door met DC style op een k*tgewichtje

Training van vandaag heb ik gemengde gevoelens over. Leg press ging keihard:

9 x 205 kg (maandag 10 x 190 kg)
8 x 205

Dikke VPR dus en voldaan gevoel

Toen begon de drama (en waarschijnlijk zal jesaja zich er ook nog uitzinnig over uitweiden): de incline barbell presses. Nou zit ik al een week of 4 op hetzelfde gewicht met dezelfde reps, iets wat me nog NOOIT is overkomen afgelopen jaar. Elke week gaan er wel kilo's of reps op (met letterlijk elke oefening), maar dit stagneert. Gisteren de kanonnen van de faraoh wat rust gegund door ze niet te isoleren, maar blijkbaar was dit een dolksteek in het hart van de ijzergod (aldus jesaja, die er bij zn laatste opwarm set ook niet veel van bakte).

Zelfde gewicht (77,5 kg) en zelfs een rep minder (4 stuks + 1 forced). Had prima opgewarmd, voelde me goed, maar bij die 4e rep ging het al bijna mis. 2 set was al niet veel beter en de 3e set maar 72,5 kg van gemaakt voor 6 reps. 5 weken hetzelfde, dus er moet wat veranderen. De zwaardere dumbbells van jesaja ga ik daarvoor in beslag nemen op de dumbbell press dagen en de inclines worden even gedaan op veel reps met 65 kg. Zoveel mogelijk reps en elke keer met 2,5-5 kg verhogen. Wanneer dat niet helpt, gewicht hard verzwaren en 2-3 reppers gaan doen. Als dat niet helpt stop ik met trainen en ga ik baletten.
Jesaja had zn gare warming up wel meteen goedgemaakt met 5 x 95 en 3 x 100 kg.

Cable presses gingen een stuk beter. Coördinatie is goed onderweg (niet zon trilkanon als jesaja :D). 40 kg op de stack geprikt en 2 sets met 10 reps gedaan. Laatste 2 reps partial tot positieve fail onderin de rep.

Voor de seated dumbbell press had ik niet meer zoveel vertrouwen, door de fails op de presses. 2 x 5-6 reps gemaakt met 30 kg.

Nog een overhead skullcrusher met 37,5 kg (2 sets 10-12 reps) en een canonball fest en daarna was het klaar.

Ik wil mijn 100 posts:engel::sad:

Doe anders voor je incline bb press, dumbbells ipv barbell. Bij sommige werkt dat ook voor hun bench press

Wat ga je er dan mee doen ouwe viespeuk? Zeker geile chicks bekijken in de prive sectie :D

Doe anders voor je incline bb press, dumbbells ipv barbell. Bij sommige werkt dat ook voor hun bench press

Ja ik doe ook incl db press. Ik heb mn push dagen voor borst zo:

1) incline barbell press + flat cable press
2) incline dumbbell press + flat cable fly's

Ahh dan zou ik niet weten hoe je over je plateau kan komen. Misschien meer militay pressen aan gezien je ook een stuk van je schouders gebruikt bij incline

Ohw ja ik heb nog wel wat ideeën, moet gewoon ff wat dingen proberen die ik in mn hoofd heb en dan komt het wel goed. Is gewoon ****ing frustrerend dat heb 4-5 weken gelijk blijft

Wat vervelend dat je 4-5 weken op hetzelfde blijft hangen, maar ik weet zeker dat het je lukt en goed komt:):aai:

Net zoals ik ook weet dat het goed komt met mijn eten, als ik siereus ben begonnen met mijn eetschema:p

Wat een hoge getallen allemaal in je log:bow2: Echt sexy!

---------- Toegevoegd om 04:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:59 ----------

Wat ga je er dan mee doen ouwe viespeuk? Zeker geile chicks bekijken in de prive sectie :D

Ja dat weet je toch;) En great nu weet de hele wereld het:P

---------- Toegevoegd om 03:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:48 ----------

Ja dat weet je toch;) En great nu weet de hele wereld het:P

AHAA! Dus je geeft toe dat je bi bent een een trio met me wilt met nog 6 chicks??:D

Laatst bewerkt:
wtf doe jij atjd zo onlinel; at?

Beetje onzin posten toch

---------- Toegevoegd om 03:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:48 ----------

AHAA! Dus je geeft toe dat je bi bent een een trio met me wilt met nog 6 chicks??:D

Oh Peter maakt niet uit, ik ben al gewend hoe Leo praat:P

En nee ik ben niet bi, maar wel nieuwsgierig:engel:

Meiden zijn gewoon sexy haha;)

Terug
Naar boven