XXL Nutrition

Leo's k*tlog

• Topic Starter Topic Starter
Dat nou weer net niet

Ik zat meer te denken aan zoiets:

:trio::trio:
:trio:

Als je ervan houdt om neergeslagen te worden en iemand over je gezicht te laten klaarkomen wil ik dat graag doen hoor :)

Bek dicht kleine :D Ga eerst maar is 200 kg squatten en deadliften ;)

Nog genoten van het filmpje:p

Mwah viel een beetje tegen man, ik had wel wat ergers verwacht. Check 3guys1hammer

Vandaag weer degelijk getraint, klaar in een uur en een kwartier:

Laying leg curls:

8 x 60 kg (fullstack)
7 x 60
6 x 60
6 x 60

Chinups:

8 reps bodyweight
5 reps met 5 kg extra

Lat pulldown neutrale greep:

8 x 95 kg
6 x 95 kg

Laatste reps partial tot insane pump

Preacher curls:

8 x 32,5 kg
7 x 32,5 kg

Altijd al een zwak wormpje geweest hierop. Ik voer ze wel uit tot mn armen 100% gestrekt zijn

Calf raises:

2 x 10 x 180 kg

Ben blij dat ik ze weer kan :D Ging vrij easy nog dit. Volgende keer 190 kg. Ik doe nog een beetje rustig hiermee, omdat ik ze 4 maanden niet kon trainen en dit pas de 3e keer weer was sinds toen.

Daarna johan zn ogen dr nog uit zien leg-extensionen, wat een mooie afsluiting was :D

Ja dat doen we ook niet meer. Liever mijn aars eruitsquatten volgende x. (mag je ook coachen btw;))

Knieen zijn kapot en schouders/borst blasted. Vanavond sla ik over en ga morgen weer anders ga ik mijn deads verwaarlozen.

Goeie training van jou verder, next level calves! En wanneer ga je weer deadliften en squats doen? Je rug is byna weer goed toch..

Ongelofelijk :roflol:

Thnx man, volgende week ga ik de rows er weer bijgooien en die week erna waarschijnlijk de FSQ's en die week daarna de bsq/dl. Even kijken hoe het gaat en dan weer ongehoord beuken erop :D

Ik wil alleen maar weten of je meer x 41 kg gepressed heb dan jesaja.

Nee ik heb het gehouden bij 36 kg ;) Volgende keer richting die 41 kg. Ik heb nooit meer dan 30 kg kunnen inclinen heh (gebrek aan materiaal), dus ff wennen eerst. Op naar de 50 :D

Leg press disc loading (diagonaal, tot het stootblok, knieen in de oksels):

9 x 210 kg VPR
7 x 210 kg

Incline dumbbell press:

6 x 36 kg
7 x 36 kg VPR
6 x 36 kg

Standing MP vanaf de chest:

6 x 55 kg + 2 PP erachteraan
7 x 55 kg + een fail op de PP

Incline cable fly's:

7 x 32,5 kg VPR
6 x 32,5 kg + 1 forced rep en steeds lager wordende partials tot negatieve fail

Close grip bench presses:

5 x 80 kg
4 x 80 kg
7 x 70 kg

Cable side raises:

Schouders voelde al ruk aan, dus heb een setje op 20 kg gedaan (10-12 reps ofzo)

Klaar en kapot

Lekkere leg pwessis. Hoe voelde de close grips? Was je pr dan 85 ofzo?

Thnx, close grips eerste set voelde wankel, daarna wel oke. 85 heb ik volgens mij nooit gedaan. Alleen wel 3 cm wijder met 100 kg (op WSB). Volgende keren ga ik ff wat lichter op meer reps

Vandaag was weer een mooie training, beetje doorgetraint, in een uurtje klaar:

Begonnen met Glute/ham raises, 18 kg contra. Voelde lichter aan dan laatst: 7x - 6x - 5x - 5x

Door naar de lat pulldowns wide grip, 95 kg, reps en partials tot dikke pomp (2 x 8)

Eindelijk weer de rows erbij! mn rug is wat un****ter, maar toch nog easy met de rows. Beetje recovery achtig, 5 x 10 x 60 kg

Volgende week komen de FSQ's er weer bijna waarschijnlijk.

Hierna nog wat kuiten op de leg press disc loading: 2 x 10 x 190 kg. Gaat ook wel weer de goeie kant op, volgende keer 200 kg en als ik denk dat ik er klaar voor ben weer DC style.

En het zat er weer op. Beetje lame training zo zonder al die squats en deads

Ja, ga maar weer squatten of ik haal je in!:P (En over een jaar robert ook:P)

Misschien moet je gewoon je broek meenemen voortaan. Ik dacht dat dat naakt trainen van je een grapje maar was ho!

Richelle had me nog 2x gemaild voor je broek maar ik ging toch niet trainen. Had overigens ook niks aan je geleend maar dat wist je al hahah:D

Wordt er vanavond weer gebeukt? Ik kan namelijk pas vanaf half 10 ofzo..

Terug
Naar boven