XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
nette training! ik had hier op het begin in mijn champion ook last van, die zit strak bij de borst. bij mijn metal geen last van. gewoon ff wennen. goeie hap lucht nemen.

als het echt niet lukt kan je miss ook proberen om te zakken, 1 hand vast pakken. met je andere hand ff je pak bij je borst iets van je af trekken, en dan nog een hap lucht nemen. is niet optimaal maar kan wel ff helpen tot je pak wat gerekt is.
 
nette training! ik had hier op het begin in mijn champion ook last van, die zit strak bij de borst. bij mijn metal geen last van. gewoon ff wennen. goeie hap lucht nemen.

als het echt niet lukt kan je miss ook proberen om te zakken, 1 hand vast pakken. met je andere hand ff je pak bij je borst iets van je af trekken, en dan nog een hap lucht nemen. is niet optimaal maar kan wel ff helpen tot je pak wat gerekt is.

Aha ok, ja precies bij de borst inderdaad. Kan ook echt niet met normale techniek liften.
Ben 2x zo traag als raw.
 
Aha ok, ja precies bij de borst inderdaad. Kan ook echt niet met normale techniek liften.
Ben 2x zo traag als raw.

okee das raar, ik lift in suit juist veel relaxter met pak. de andere 2 lifts niet is veel moeilijker maar deadlift vind ik suited echt lekker. maar ja bij de borst zit champion echt strak das k*t..
 
Vind het gevoel bij squats wel chill, maar ik betwijfel of deadliften gaat werken met dit pak.
 
Vind het gevoel bij squats wel chill, maar ik betwijfel of deadliften gaat werken met dit pak.

ja moet je ff kijken, het is altijd wennen. ook met het doorheen zakken, moet je gewoon doen, hoe verder je door zakt hoe meer spanning er op komt dus je komt wel omhoog. (tot op zekere hoogte natuurlijk :p) gewoon iemand naast je laten zitten ofzow die OP! roept wanneer je op diepte bent. want je denkt met pak snel dat je er bent terwijl je nog niet eens parallel zit.
mja met deadliften weet ik verder ook niet echt. 13e is met Pjotr overleggen.
ik heb een metal king deadlifter van Pjotr deze is top.
 
Bankdrukken
1x110 paused
1x120 paused, gvd wat tergend traag zeg
3x3x110

8x 8x 7x 7x @90kg verschillende gripwijdtes

db shoulder press
10x20kg staand
8x25kg staand
8x25kg zittend op tire
6x25kg zittend op tire

linkerschouder en elleboog en biceps voelen ****ed up, had rechts nog wel 10 reps kunnen doen, maar links was erg zwak

push ups epic
12x
10x
9x

was al totaal leeg, dit leek nergens op :D

skullcrusher
4x15x20kg
beetje doorpompen

morgen licht rug en biceps

tijd voor deload eigenlijk
 
epic pushups waren epic!
 
ja pushups waren erg sterk, had ik toch goed ingeschat dat dips er niet in zaten
 
Nice presses dawg! pushups epic indeed!
 
:roflol: vrijdag weer een challenge?
 
vandaag:

Chins v-grip
4x6xbw (130 of zo na dit eten op het werk)
1xbw (steek in me biceps, gestopt)

- Lat pulldowns wide
- Straight arm pulldowns
- Side raises
- Seated rows
- Face pulls
- Curls

Rustig gepompt na een lange werkdag, wel lekker gepoept voordat ik ging trainen.
 
hahaha net zo lekker gepoept als die ene keer :X

ik bin zuruck a sahbe
 
die ene x was niet normaal..allebei ook gewoon hahah omin hoge druk
 
oooooh hahahahahha weet alweer wat je bedoelt hahahahahhaha dat was echt epic
 
dat was gewoon echt niet normaal pissen schijten..alles spoot er zowat uit door die black cats..later nog kotsen hahah abnurmaal
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven