XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik heb dat na mijn werkdagen van 12+ uren en werk weken van 70+ uren ook, maar toen ik nog 8 uurtjes in de daguren werkte had ik dar geen last van gelukkig.
Terug naar school met je verwende reet man!! ;).
 
ik denk dat je ma je expres met zo'n schijtbaantje heeft opgezadeld om je terug naar school te krijgen
 
Ik heb dat na mijn werkdagen van 12+ uren en werk weken van 70+ uren ook, maar toen ik nog 8 uurtjes in de daguren werkte had ik dar geen last van gelukkig.
Terug naar school met je verwende reet man!! ;).

ik zeg niet dat ik helemaal kapot ben van het werk, want dat is niet zo, maar het is toch niet zo raar dat je een week indeling beetje maakt waarbij je niet 4x per week zwaar gaat?

ik denk dat je ma je expres met zo'n schijtbaantje heeft opgezadeld om je terug naar school te krijgen

ik werkte daar al vaker in vakanties
 
Je weet zelf het beste wat je aan kan natuurlijk. ;)
 
o ik dacht dat ze dit gefixt had voor je nadat je gestopt was met de hhs :D
 
Je weet zelf het beste wat je aan kan natuurlijk. ;)

uiteraard, kan best veel hebben hoor

o ik dacht dat ze dit gefixt had voor je nadat je gestopt was met de hhs :D

nah die werkplaats chef daar vroeg aan me moeder of ik kon komen werken, was druk
had niks dus vond het wel best
 
morgen tillen met pak
 
ben je gestopt met je opleiding Ziyed?
 
Squat
8x70
4x100
3x120 halfpak
3x170 heel pak en riem, hierna alles met dit en wraps
3x200 niet op diepte
3x220, laatste op diepte
1x235 op diepte
1x245 op diepte

http://www.youtube.com/watch?v=JTTUX5c1kIg&feature=feedu

Ging goed, alleen moet als ik boven ben goed recht staan om te wachten op rack signaal.

Bench: 2x100, 1x110, 0x120, kreeg last en verloor spanning

Deadlift
5x70
3x120
3x160
1x200
1x230
1x250
1x265
1x280 PR

Heb het vertrouwen weer te pakken, was beetje bang voor die 280 maar nu niet meer, kom maar op met die 290.
 
pas je sig aan dan killer!

lekker bwezig
 
pff, te ziek.
 
Mooie squats en sterke deadlifts gast:D
 
Ik dacht dat die 245 squat ook een PR was ???

Erg sterk die 650 totaal :thumb:
 
bruut sterk kerel ! let wel op met je onderrug , kzag een kleine bolling bij die deadlift , kan aan de hoek liggen waarop het gefilmd is ..maar toch goeiie progressie kerel ! keep it up ;)
 
bruut sterk kerel ! let wel op met je onderrug , kzag een kleine bolling bij die deadlift , kan aan de hoek liggen waarop het gefilmd is ..maar toch goeiie progressie kerel ! keep it up ;)

thanks man,

ja klopt, die zie ik ook. techniek voelt iets minder gewennig aan dan normaal, maar dat komt wel weer goed.
 
Ziek

''Kan nog wel 10kg bij'' lolz:p
 
:roflol: 'Ik heb hem..! ik heb em hoor.. '
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven