MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
WTF man !! echt niet normaal, echt ziek sterk !! dik respect !
 
Squat
8x70
4x100
3x120 halfpak
3x170 heel pak en riem, hierna alles met dit en wraps
3x200 niet op diepte
3x220, laatste op diepte
1x235 op diepte
1x245 op diepte

http://www.youtube.com/watch?v=JTTUX5c1kIg&feature=feedu

Ging goed, alleen moet als ik boven ben goed recht staan om te wachten op rack signaal.

Bench: 2x100, 1x110, 0x120, kreeg last en verloor spanning

Deadlift
5x70
3x120
3x160
1x200
1x230
1x250
1x265
1x280 PR

Heb het vertrouwen weer te pakken, was beetje bang voor die 280 maar nu niet meer, kom maar op met die 290.

hard a sahbe..nu weetk waarom je doordeweeks zo weinig ,rustig undercover doet met die trainingetjes..je wou gewoon met deze paniek komen!
 
Hey Ziyed die progressie blijft maar komen, je bent een ****ing sterke gast aan het worden.

Gratz met de PR en op naar de 250sq en 300 dead mijlpaal.

keep it up
 
Thanks koefmeister!
 
shoukran

hahhaha wat een geniale kat
 
Ziyed, gaat verdomd hard met jou.
Let idd op die signalen van de scheidsrechters, je kan jezelf wel voor je kop slaan als je daardoor een beurt mist. Ik weet er alles van.... Doe rustig aan he, de komende 2 weken.
27e verwachten we wel n 250 squat dan:)
Hoe is t met je bank, zit daar ook nog progressie in?
 
Inderdaad, ik moet echt aan die signalen gaan denken. Vooral dat rack bij squat.
Bank ging even k*t, overbelaste aanhechtingen. Ik doe deze week even rustig aan en alleen op techniek en voor de doorbloeding wat doen en dan kijken hoe het vordert.
Hoop 125 een nette beurt te doen en wellicht hoger, vorige was nogal ongelijk uitgedrukt etc.
 
hoelang train je al?

2009 begonnen met een fitness schema, split om af te vallen, vanaf vorig jaar op kracht (rond maart/april).
Hele leven verder getennist, gejudot etc.
 
2009 begonnen met een fitness schema, split om af te vallen, vanaf vorig jaar op kracht (rond maart/april).
Hele leven verder getennist, gejudot etc.

daaamn goeie vooruitgang bra:D
 
Hele leven verder getennist, gejudot etc.

Ik ruk al n groot deel van mn leven, maar dat heeft me weinig extra's opgeleverd op pl onderdelen... denk dat je aan dat tennis toch ook niet veel extra's heb gehad, of wel? Op wat algemeen uithoudings- en atletisch vermogen na dan
 
hij heeft gewoon succesvol gebulkt
 
daaamn goeie vooruitgang bra:D

gaat lekker ja :D

Ik ruk al n groot deel van mn leven, maar dat heeft me weinig extra's opgeleverd op pl onderdelen... denk dat je aan dat tennis toch ook niet veel extra's heb gehad, of wel? Op wat algemeen uithoudings- en atletisch vermogen na dan

Hmm, naja heb altijd getennist als dikke jongen, weet niet of het logisch is maar had er wel aardig sterke benen van voor een beginner die krachttraining deed.

Plus rechts is veel sterker dan links, maar dat is niet echt een voordeel.
Was wel echt pathetic met presses, met 114kg bw benchte ik 40kg of zo.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven