XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Elvis crespo kapsel nu
 
Hahaha, Johnny Bravo!
Lekker bezig geweest "Z"
Houd je gewicht goed onder controle hoor.
Als je het "te ver" laat komen... :o
 
Succes met cutten:P
 
Komende tijd geen marmita meer voor jou aahh sahhhh
 
Haha nee joh is maar 5 kg. Paar weekjes
 
nice bw :D
zie nu dat je pas 20 bent, dacht dat je al 24 was ofzo
Helemaal goed bezig dan!
maar toen je 18 was woog je 91?
bulk jij op 6k kcals ofzo?
epic gainzz!
 
nice bw :D
zie nu dat je pas 20 bent, dacht dat je al 24 was ofzo
Helemaal goed bezig dan!
maar toen je 18 was woog je 91?
bulk jij op 6k kcals ofzo?
epic gainzz!

Toen ik 14 was woog ik al 100. 16 woog ik 114
 
Gewoon massa.blijven bouwen Z
 
Nergens voor nodig
 
Ik vind het wel verstandig dat je probeert je gewicht onder controle te houden. Massa bouwen is natuurlijk goed, maar daar hoeft echt geen bf van 30% mee gepaard te gaan.
 
Ja is inderdaad niet onverstandig om 120 te wegen in de 120 klasse.
 
Shit man, ik loop me hier een hernia te vreten om ook maar een paar kilo aan te komen... Als jij alleen maar naar eten kijkt, dan vliegen de kilo's er al aan of niet?
 
Shit man, ik loop me hier een hernia te vreten om ook maar een paar kilo aan te komen... Als jij alleen maar naar eten kijkt, dan vliegen de kilo's er al aan of niet?

Precies hetzelfde hier, ik hoef me maar een dag of 2 uit te leven en er zit zo een paar kg bij op.
 
Shit man, ik loop me hier een hernia te vreten om ook maar een paar kilo aan te komen... Als jij alleen maar naar eten kijkt, dan vliegen de kilo's er al aan of niet?

Mwah, hoef niet veel te eten, maar ik ben wel zo dat als ik eenmaal honger heb er gelijk 8 boterhammen in gaan bijvoorbeeld.

En laatste tijd was het 2x per week op straat junkfood enzo, voelde me gewoon erg opgeblazen.

Opzich is het nog niet zo schrikbarend, op het NK was ik 118,5kg of zo en nu 124 sochtends.
 
lol ik ben maar 7kg zwaarder fat **** :D
 
ja maar jouw armen zijn groter dan je benen
 
Tja, ik vind 8 boterhammen nog niet echt veel eigenlijk. Das mijn tweede ontbijt zo'n beetje. Ik ben in een vrij korte tijd behoorlijk veel aangekomen (25 kilo in ongeveer een jaar), toen ik net een beetje begon met zwaar trainen, maar ik kom amper over de 115 heen, hoeveel ik ook eet. Ik vreet me echt helemaal scheel op een dag en heb ook altijd honger.
 
you jelly ziyed? :P
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven