Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Was hardcore today ofnohhh

• Topic Starter Topic Starter
Ja toch, je wait et main!

Zaterdag weer ruina @ wellness center MSGH

Sowiesooo

Ken Jay inderdaad, die jongen die altijd op vakantie gaat wanneer het hier koud wordt ;) Wellness is ruk voor de trainingen die je wilt doen.

Trein is ook niet heel relaxed, want het ligt een beetje tussen West en Centrum in, dus zeker nog wel 10 min. lopen

Ken Jay inderdaad, die jongen die altijd op vakantie gaat wanneer het hier koud wordt ;) Wellness is ruk voor de trainingen die je wilt doen.

Trein is ook niet heel relaxed, want het ligt een beetje tussen West en Centrum in, dus zeker nog wel 10 min. lopen

Klopt, wellness is gaar, nog net uit te houden doordat ik geen 150+ squat en nu met zerchers nog iets lager dan bij een normale back squat.

Maar ben 1x geweest bij Atlantis, toen ging ik met de trein en vond ik het stukje lopen nog best te doen, idd wel 10 minuten ongeveer.
Ach maar even wachten op me rijbewijs, en in de zomer wil ik ook nog wel fietsen, het is niet anders :p

hehe :)

Hmm meerdere redenen, waar ik het zelf absoluut niet mee eens ben maar goed.

Me ouders vinden dat:
1. Ik nog genoeg kan bij health center (wellness in maassluis, misschien ken je het), wat niet waar is, kan niet fatsoenlijk squatten + zit over de max bij DL
2. Als ik erheen ga fietsen kost het teveel tijd, maar ik zit nu ook rond me trainingen altijd maar te wachten tot ik kan gaan trainen, dus of ik dat op de fiets doe of thuis boeit ook geen ****.
3. Met de trein zou te duur worden, heb geen OV.

btw: volgens mij ken jij mijn neef Jay, zat een keer op DBB bij hem en volgens mij had hij het over dat hij jou kende?

Je bent 18, studeer je niet ofzo dat je geen OV hebt?

Als ik jouw was zou ik gewoon je ouders gaan overhalen om je onmiddelijk van sportschool te laten veranderen, vooruitgang boek je hier niet echt meer en dat is alleen maar frustrerend.

Of je veranderd gewoon stiekem van sportschool, ruzie gegarandeerd maar je hebt wel je zin.:thumbup:

Zit nog in 6vwo man, en die ruzie heb ik geen zin in, bezorg der al genoeg stress.
Ik kijk het nog wel even aan...

Je bent 18, studeer je niet ofzo dat je geen OV hebt?

Als ik jouw was zou ik gewoon je ouders gaan overhalen om je onmiddelijk van sportschool te laten veranderen, vooruitgang boek je hier niet echt meer en dat is alleen maar frustrerend.

Of je veranderd gewoon stiekem van sportschool, ruzie gegarandeerd maar je hebt wel je zin.:thumbup:
Hij kan hier nog wel vooruitgang boeken hoor, zo erg is het ook weer niet.

BOR vanaf grond, Squatten is gewoon ****ed up

Hehe, vandaag nieuw rooster gekregen van school, ben ineens elke dag veel vroeger uit...
Dus kan wel 'stiekem' naar andere gym gaan, nog even aankijken hoe het zal lopen.

Morgen Pull:

Deadlift
Glute ham raise
T bar row
Lat pulldown
Face pull
Lateral raise
Incline db curl
swiss bal plank holds

Aardig getraind, viel beetje tegen omdat me quads wel erg naar de t*fus waren en ook me hamstrings + glutes nog niet echt hersteld waren van de quads training.
Deadlift viel dus tegen.
Daarna in een moordend tempo de rest gedaan, behalve GH raise, heb wat setjes SLDL gedaan.

Deadlift
warming up 12x50 12x 90 10x 130
2x5x170
Stiff Legged Deadlift
3x12x90kg ff een beetje rustig aan gedaan

Lat pulldown breed strict
3 sets op 75kg 13-12-12 reps

T bar row stang uiteinde in de hoek, gewicht excl stang
15x60kg
12x80kg
12x90kg
10x100kg waarvan de laatste 2 reps lelijk

Seated face pull Lastig grip op 50kg en hoger
15x40
12x50
12x55
Lateral raise en setje hanging side raise erachteraan
lateral raise met 14kg 2 sets 12 reps
side raise met 10kg 12 reps per arm, 1 set
incline db curl
15x10kg per arm
12x12kg per arm

Daarna nog 2 sets plank holds gedaan, tijd niet bijgehouden.
Zit nu lekker met trillende vingers tonijn te eten, lijk wel een parkinson patiënt.
Met zaanse mayo!
http://www.youtube.com/watch?v=0NkMTXBKAWI

Jij zal nooit kunnen squatten :heart:

:sd:

waarom ga ik hier op in...

Nou joh das echt een belediging...

Respect voor je doorzettingsvermogen. Ik zou toch wat dingen anders doen, waarom zoveel rug en shit

Kan je wat specifieker zijn? Zoveel rug?

Zie je foto, alleen maar rug, voorkant zien we niet.
Ik denk dat je, gezien je trainingschema, niet strak bent!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven