henk3
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ken Jay inderdaad, die jongen die altijd op vakantie gaat wanneer het hier koud wordtWellness is ruk voor de trainingen die je wilt doen.
Trein is ook niet heel relaxed, want het ligt een beetje tussen West en Centrum in, dus zeker nog wel 10 min. lopen

hehe
Hmm meerdere redenen, waar ik het zelf absoluut niet mee eens ben maar goed.
Me ouders vinden dat:
1. Ik nog genoeg kan bij health center (wellness in maassluis, misschien ken je het), wat niet waar is, kan niet fatsoenlijk squatten + zit over de max bij DL
2. Als ik erheen ga fietsen kost het teveel tijd, maar ik zit nu ook rond me trainingen altijd maar te wachten tot ik kan gaan trainen, dus of ik dat op de fiets doe of thuis boeit ook geen ****.
3. Met de trein zou te duur worden, heb geen OV.
btw: volgens mij ken jij mijn neef Jay, zat een keer op DBB bij hem en volgens mij had hij het over dat hij jou kende?
Hij kan hier nog wel vooruitgang boeken hoor, zo erg is het ook weer niet.Je bent 18, studeer je niet ofzo dat je geen OV hebt?
Als ik jouw was zou ik gewoon je ouders gaan overhalen om je onmiddelijk van sportschool te laten veranderen, vooruitgang boek je hier niet echt meer en dat is alleen maar frustrerend.
Of je veranderd gewoon stiekem van sportschool, ruzie gegarandeerd maar je hebt wel je zin.![]()
Hij kan hier nog wel vooruitgang boeken hoor, zo erg is het ook weer niet.
alleen quads en hams gaat beetje lastig om echt hard te pakken zonder dingen te slopen