AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Opzich mee eens, maar is het niet beter om voor een external rotation oefening te kiezen...met kabel, bands of dumbbell. Daar ben ik nu vooral mee bezig. Zo isoleer je toch meer....

[Link niet meer beschikbaar]

Waarom zou je willen isoleren?
 
Ik niet.. Mp is juist goed omdat daar bij je schouderblad roteert.

Plers hebben vaak problemen omdat ze alleen maar pressen met het schouderblad in retractie en depressie. En daarbij vaak ook nog veel rows in die positie. Een strikte lpd en mp goed uitgevoerd zijn dus juist zeer functioneel en goed voor coördinatie.

Geldt bovenstaande in zekere zin ook voor chin/pull ups?
 
Opzich mee eens, maar is het niet beter om voor een external rotation oefening te kiezen...met kabel, bands of dumbbell. Daar ben ik nu vooral mee bezig. Zo isoleer je toch meer....

[Link niet meer beschikbaar]

Jij doet die oefeningen vanwege disbalans in external/internal rotators en daardoor een stabiliteitsprobleem. Eddine denkt gewoon dat zijn schouders het minst sterk zijn in zijn bewegingsketen. ;)

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 22:47 ----------

Geldt bovenstaande in zekere zin ook voor chin/pull ups?
Ja of pulldowns.
 
Waarom zou je willen isoleren?

omdat een isoleercel leuk is:D

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 08:55 ----------

Jij doet die oefeningen vanwege disbalans in external/internal rotators en daardoor een stabiliteitsprobleem. Eddine denkt gewoon dat zijn schouders het minst sterk zijn in zijn bewegingsketen.

Oke had het van Eddine verkeerd geinterpeteerd( zoals wel vaker blijkbaar)
 
Had het zelf verkeerd beschreven
 
Squat
40 2x10
70 2x5
120x3
160x3
200x1

belt + banden
220x1
240x3

Deadlift, no belt op olys
70x5
120x3
170x3
200x3
230x3

Benchpress, wide paused legs up
70 2x5
100x5
120 3x5

Illegal wide
70 4x8

Rear delt raise
10kg 4x10
 
Die illegal wide, heb je daar beeldmateriaal van of uitleg over?
 
Die illegal wide, heb je daar beeldmateriaal van of uitleg over?

Gij pakt den baar 20-30 millimeter buiten den maximaal toegestane markeringen van ene powerlifting baar en dan zet gij uw bankdruk oefening voort
 
gij pakt den baar 20-30 millimeter buiten den maximaal toegestane markeringen van ene powerlifting baar en dan zet gij uw bankdruk oefening voort

+1

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 22:00 ----------

gij pakt den baar 20-30 millimeter buiten den maximaal toegestane markeringen van ene powerlifting baar en dan zet gij uw bankdruk oefening voort

qft
 
Wel opletten dat de IPF je niet arresteert man.
 
:roflol:
 
Gij pakt den baar 20-30 millimeter buiten den maximaal toegestane markeringen van ene powerlifting baar en dan zet gij uw bankdruk oefening voort

Quote van het jaar.

Je moet er nu ook echt zo'n Jambers accent bijdenken :D
 
Leave Bulck alone !



Epic quote wel :D
 
Goeie training. het deadliften op oly's bevalt wel dus of was je gewoon te lui om schoenen te wisselen? :)
 
Nee bevalt niet maar dat maakt het wel goed. Get comfortable with the uncomfortable, om Mark Bell zn woorden maar te gebruiken
 
Nee bevalt niet maar dat maakt het wel goed. Get comfortable with the uncomfortable, om Mark Bell zn woorden maar te gebruiken

Doet me denken aan wat mijn basketbalcoach vroeger tegen me zei: "if you don't like it, it's good for you". Ben ik altijd wel blijven onthouden.
 
Dave Tate of Wendler ofzo zei dat ook.
Voor Prowler gaat dat in ieder geval al op :D
 
Prowler ga je van kotsen dat is smerig
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven