AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Tof! Wat was er met je belt bij die laatste lift?
 
Heel sterk Ziyed. Echt een topprestatie kerel!
 
Bruut Ziyed! Die 215 ging trouwens ook nog snoeihard man!
 
Thanks allemaal :D

26 mei is NK junioren, zal dan proberen te kijken of er nog meer in de bench zit. De rest wat rustiger aan dan.
 
Lekkere lifts!! En dat allemaal al op 21 jarige leeftijd zeg... Nice hoor.
 
Beetje laat maar echt top hoe je op dit hoge niveau zulke hogen ogen gooit :thumb:
 
Zeer mooie prestaties!
Die laatste deadlift was op het randje; voor hetzelfde geld hadden ze je hem wel gegeven. Maar daar tegenover staat dat je op bench precies nog wel wat overschot had.
 
Zeer mooie prestaties!
Die laatste deadlift was op het randje; voor hetzelfde geld hadden ze je hem wel gegeven. Maar daar tegenover staat dat je op bench precies nog wel wat overschot had.

Ja, voor zover ik weet was het door dat knikje bovenin. Later deed een Rus vrijwel precies hetzelfde en die kreeg 2-1 goed, dus ja het zijn twijfelachtige beurtjes.
 
Leuk detail ook: de 337,5 squat is de hoogste goedgekeurde squat door een Nederlandse junior ooit
 
Sterke wedstrijd, ook je voedingsschema van de afgelopen week was zeer leerzaam! Xd
 
Mag ik je vragen waarom je je oude cage verkoct heb (van barbarian) en voor deze heb gekozen?

- Veel groter, dus fijner voor mij.
- Wedstrijdbank past erin
- Kan wijd pakken voor squat
- band pegs
- schijvenopname

Veel meer voordelen dus. Die barbarian heb ik bijna nooit gebruikt


Training net:

Squat
20x10
60x8
70x8
100x8
120x8
120x8
120x8
120x8

Benchpress medium grip
20x20
50x10
50x10
70x8
90x8
90x8
90x5 te veel last van linkerarm, maar gestopt

Pushdowns
25x 4 sets

Curls
40 4 of 5 sets 10-12 reps

Side raises
4 sets 5kg

Pullaparts
4 sets 15 reps

Even lekker doorbloed, voelt allemaal al wat beter.
 
Laatst bewerkt:
Wat voor "wedstrijd"bankje heb je in je homegym staan? Heb je die staan omdat je met maten traint die een andere hoogte nodig hebben? Zodat je niet heel het gewicht eraf hoef te halen om van hoogte te verwisselen? Die power cage bars zullen al dat gewicht wel aankunnen, dus voor de safety zou je toch geen wedstrijdbank nodig hebben?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit blauwe rack is een wedstrijdrack. Dat bankje paste niet in de barbarian cage om reverse band of tegen bands te kunnen pressen. In deze past die precies en staat zelfs vast tegen de palen.
 
Er equipment omdat ze die op wedstrijden ook gebruiken is niet meer dan logisch toch. Onder dezelfde omstandigheden trainen.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven