Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooi bankje hoor van ER Equipment. Puike kwaliteit! Denk echter wel dat ik zelf in de toekomst in een losstaand (verstelbaar) bankje investeer. Eentje die niet veel afwijkt van de wedstrijd standaard, maar wel hoog belastbaar is. Weet jij er toevallig eentje? Kom op het forum veelal die barbarian warrior bench tegen...

Tevens jaloers op die ruimte die je daar hebt!!
 
Knetterhard Z
 
Er equipment omdat ze die op wedstrijden ook gebruiken is niet meer dan logisch toch. Onder dezelfde omstandigheden trainen.

Het lijkt mij ook logisch en ideaal, echter heeft niet iedereen die ruimte tot beschikking :D
 
Mooi bankje hoor van ER Equipment. Puike kwaliteit! Denk echter wel dat ik zelf in de toekomst in een losstaand (verstelbaar) bankje investeer. Eentje die niet veel afwijkt van de wedstrijd standaard, maar wel hoog belastbaar is. Weet jij er toevallig eentje? Kom op het forum veelal die barbarian warrior bench tegen...

Tevens jaloers op die ruimte die je daar hebt!!

Ik weet niet, ken alleen deze en Eleiko. Maar zou die nooit nieuw kopen vanwege de prijs. Over het algemeen is een normaal rack/cage wel goed genoeg voor het meeste gebruik.

Knetterhard Z

Thanks!
 
Squat highbar
20x10
70 2x5
120x3
150x3 + 120x3 met stop halverwege omhoog (drop/superset)
150x3 + 120x3 met stop halverwege omhoog (drop/superset)
150x3 + 120x3 met stop halverwege omhoog (drop/superset)

Benchpress smal tegen small bands
20x15
50 2x8
bands erbij
50 2x6
60x6
70x6
70x6
70x6
70x6
epic, gok 60+kg op top, voelt gek

Abs
4 sets
 
Laatst bewerkt:
Mooie topictitel man! Dat je het maar snel mag bereiken.
 
Even tussen je training door ^_^, ik zie op de vorige pagina een bankje onder het rack wat er beduidend anders uitziet dan de bankjes in een gym.
Het lijkt me ook een stuk comfortabeler ( jouw bankje ), want ik heb ALTIJD ruzie met de bench in de gym door de afscheiding van hoofdsteun en lichaam en de rare vulling? die erin zit. Het voelt in elk geval debiel.

Waarom is jouw bank vlak en recht en zet elke gym er een debiele bank onder? en wat voor invloed heeft het ( if any ) op het biomechanische gedeelte van een press?
 
Omdat gym eigenaren 90% van de gevallen niet weten wat ze kopen en volgens mij alleen maar kijken en luisteren naar een verkooppraatje samen met mooie offerte en dit een wedstrijdbank is.
 
Euhj dikke log press gino
 
Nette log! Hoe voelde de slow Squats aan?
 
Hoe dat voelt? Lastig te zeggen, maar is meer warming up en beetje soepel houden.

vanavond:
Squat (reversed small bands)
120x5
160x3
200x3
belt
220x3
230x3
230x3
230x3

Deadlift, wide grip van blok
70x6
110x6
150x6
150x6
150x6
150x6

Morgen bench, beetje gaar vandaag. Morgen ook laatste "speeltraining" daarna beetje meer structuur weer.
 
Heavy training vandaag:

Benchpress
20x20
20x20
60 2x12wijd
60 2x12 medium
60 2x12 smal

Incline bank
60x6
60x6
60x6
60x6
 
Nice. Volgende week 62.5 of meteen naar de 70 springen?
 
Hij heeft gevraagd mijn gay-plates te lenen en maakt nu sprongen van 1kg/week.
 
Nice. Volgende week 62.5 of meteen naar de 70 springen?

Nee het was te heavy, ik blijf even op dit gewicht en dan proberen 1 set of paar reps totaal meer te doen.
 
Verie stronk Zeat badledien
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven