XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat/wanneer word volgende wedstrijd dan,, NK?
 
NK raw normaal gesproken en daarna NK met pakken

genoeg tijd in ieder geval, ga dan hoogstwaarschijnlijk (zeker open NK) -120 mee doen. Raw denk ik niet.
 
Benchpress, smal
60 4x8
80x8
100 4x8

MP
40x6
50x6
60 4x6

Facepulls
6 sets x12
 
Botjebuilder..
 
Botjebuilder..

Het moment dat ik mezelf een bodybuilder zou noemen ga ik per direct full time tennissen.


Net getraind, stelde niet zoveel voor.
Begonnen met squats, geprobeerd in mn andere suit (zwarte). Zit veel te los nu, maar ja heb het even gevoeld tot een 3tje met 240.
Qua squats woensdag weer eens een beetje serieus front squatten na deadlift en vrijdag o.i.d. normale squat weer.

Daarna:

Floor press:
50 2x8
80x5
80x5
100x3
110x3
120x3
130x2 (rack te hoog, unracken trok me uit houding)
5x120
5x120
7x115
8x110

Woensdag weer deadlift party, heb ik meer zin in.

http://www.youtube.com/watch?v=9J7LKwm08cM

(video doet het nu nog niet)
 
Laatst bewerkt:
Je suit zit te los? Ben je nou nog steeds aan het beachboyen? Nog even en je lijkt op Enrique Iglesias.
Tennis gaat zeker wel lekker nu he! :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Je suit zit te los? Ben je nou nog steeds aan het beachboyen? Nog even en je lijkt op Enrique Inglesias.
Tennis gaat zeker wel lekker nu he! :rolleyes:

Laatste keer in het suit woog ik 134. Als je 2-3kg minder weegt voel je het al. Nu zit ik volgens mij op 123-124 nog steeds, maar gaat nog wel paar kg af richting 119-120. Komt wel een nieuwe binnenkort, maar die heb ik niet nodig tot februari voor een wedstrijd.

Enrique is trouwens wel mijn held (of Hero natuurlijk). Vroeger nog live zijn liedjes gezongen op de basisschool tijdens aula-middagen. En miss Kournikova was ik ook wel fan van.

Als ik goed wil tennissen moet ik maximaal 90 wegen, dus echt goed gaat het niet. Maar het valt mee :)
Kan in ieder geval nog aardig hard serveren (lees: heel hard) en forehands uithalen.
 
Ziyed, hoe vaak squat, deadlift en bench je nu per week? 3x? En dan altijd afwisselend in de 2-5 rep range?
 
Ziyed, hoe vaak squat, deadlift en bench je nu per week? 3x? En dan altijd afwisselend in de 2-5 rep range?

Normale schema 4x, maar nu even minder squat en deadlift ivm wat pijntjes sinds vakantie. Als studie weer begint wel weer 4x pw.
Reps meestal 3tjes of 5jes alleen op bench soms wat hoger.
Richting een wedstrijd gaat het meer naar singles en doubles op de vrijdagen (zwaarste dagen).
 
Deadlift, conv beltless
70x5
70x5
120x3
120x3
160x3
200x3
230x3
240x3
250x3

Squats, safetysquatbar (+ platte schoenen)
70x5
70x5
100x3
130x3
150x3
150x3
150x3
150x3
150x3

Deadlift, sumo stiff legged
120x5
150x5
150x5
150x5

V Pulldowns
5 sets


Deadlift gaat alweer wekelijks beter. Redelijk tevreden mee. Ook uitgebreid opgewarmd nu qua stretching en foam rollen want zat echt mega vast. Klaarblijkelijk heeft dat ervoor gezorgd dat ik tijdens squats last had van mn knieen en heup. Nu dus blijven doen en everythings gonna be alright.

En nieuwe schoenen, ****ing gruwelijk al zeg ik het zelf.

http://www.youtube.com/watch?v=64_e2aOAa3g
 
Wat doe jij aan stretching voor deads?
 
Ziet er goed uit man.
 
Quads en it band foamroll. Adductors foamrollen. Bent knee twists voor onderrug, tennis abductors stretch, calf stretch en piriformis zittend.
 
Quads en it band foamroll. Adductors foamrollen. Bent knee twists voor onderrug, tennis abductors stretch, calf stretch en piriformis zittend.
Dat doe ik ook! Word ik nu net zo sterk als jij? :D
 
Ik ben mooi
 
Deadlifts zien er solide uit. Toch geen sumo stijl meer?

Gym is ook hardcore.

Bevalt die safety squat. Welke versie heb je?
 
Ik train sumo en smal. Maar kan niet elke week sumo trekken omdat mm heupen dan niet herstellen.
Smal kan ik elke dag wel doen

Ssb is van fortiusfitness
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven