Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat wil da zeggen (@10:D)??
 
Dat de laatste rep all out was en er niet eens meer een halve rep bij zou kunnen. Was helemaal zuur van de wedstrijd nog en van gister 5x5 + triceps etc.
 
Voor alle duidelijkheid, dacht serieus dat dit een diss was aan Mike. Ken wannabestrong niet persoonlijk, dus mijn excuses als ik hier iemand beledigd heb!


Nope, naar niemand persoonlijk :) meer een veer aan Ziyed op een manier die als je me zou kennen typisch "mij" is ;)
 
Squat (weer alles tot 240 met losse wraps)
20*20
70 2*5
120*3
150*3
170*3
200*3
225*1
240*1
Alles gelukkig weer soepel.
Pak aan:
240*2
265*2
285*2
http://instagram.com/p/iMdWwbslHi/

Kort filmpje van laatste set. Upload sneller dan YouTube :D
Benchpress, wide
70 3*5
100*5
110*3
120*3
Shirt aan
150*3
170*3
180 3*3
Nog niet op de borst natuurlijk maar groove zit goed

Deadlift, sumo
70*5
70*5
120*5
160*3
200*3
200*3

Goodmornings
4*8 50kg

Was wel weer even goede training en leuk om nieuwe gezichten te zien op de junioren training. P.S. eerste keer ooit bij Atlas, maar da's wel echt een chille gym. Doet me denken aan de Simson (RIP) tijden.
 
Er zit ook een Atlas in Den Haag..neem aan dat jij nijmegen oid bedoeld?
 
Ja
 
ziet er goed uit, wat moet je halen van minimum voor EK?
 
Moet je hipstagram hebben om die shit te kunnen bekijken? of ligt het gewoon aan mijn lappie?
Erg sterk wel Eddine! Netjes bro!
 
Pauze squats beltless
20 2x10
70 2x5
100x5
120x5
140x5
160x5
160x5

Ging allemaal prima qua squats, heel prima zelfs, maar toen weer eens een bitchslap in m'n gezicht van mijn onwelwillende lichaam. Linker elleboog weer ineens zoveel pijn dat ik amper m'n telefoon kon vasthouden. Rechts helemaal niks aan de hand... tyfuszooi.

Toen nog heel licht trage pushdowns gedaan, maar verder natuurlijk nergens zin in.
Echt om ziek van te worden dit, vraag me echt af waar ik afgelopen half jaar voor heb getraind...

Maarja het komt allemaal weer goed. Squats gewoon weer als een mongooltje helemaal wijd pakken waarschijnlijk.
 
In, je hebt echt impressive stats. Toch wel een voorbeeld voor mij qua kracht.
 
Enig idee hoe het komt dat je de laatste tijd redelijk wat last hebt van blessures? Techniek issue of overbelasting of..?
 
Als het een techniek issue was had je het wel terug kunnen zien in de filmpjes denk ik he? En overbelasting lijkt me sterk als ik nog niet eens op 80% van m'n max squat.
 
Als het een techniek issue was had je het wel terug kunnen zien in de filmpjes denk ik he? En overbelasting lijkt me sterk als ik nog niet eens op 80% van m'n max squat.


De blessures lijken wel begonnen te zijn toen je bent afgevallen...
 
De blessures lijken wel begonnen te zijn toen je bent afgevallen...

Met de nadruk op lijken. Knie vocht + irritatie is natuurlijk door die halter die erop viel. Toen in de zomer meer gaan tennissen = last van onder de knieschijf. Elleboog heb ik structureel eens in de zoveel tijd last van en heup kwam nadat ik terug was van vakantie na de eerste squat training met 120kg of zoiets.
 
Kunnen ze vocht niet eruit halen/masseren?

Snap dat je er gek van wordt.
Je wilt zo graag maar wordt tegengehouden door je eigen lichaam :(
 
Ik repareer je wel weer komt goed!
 
Stoppen met back squats scheelt een hoop ellende :P helaas is dat voor jou geen optie
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven