AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die dit niet heeft. Dus relax, you're just normal ;)

Ja ik ken het gevoel van het foamrollen, maar je hebt pijn als je spieren los zijn of als ze helemaal vast zitten :D wel een verschil nog.

Zal het nog eens proberen binnenkort.
 
Weet ik niet, kijk niet echt om me heen, maar het werd ineens erg stil en hoorde na 1 rep "woow"
En ving iets op over dat ik geen spotters had lol.
:D
Heb daar vaak getraind toen ik nog kickbokste. Is daar meestal niet veel indrukwekkends te zien verder.


Helpt foamrollen om toch nog GHR te kunnen doen na het squatten? Ik heb daar ook problemen mee en wil het eigenlijk wel op dezelfde dag blijven doen. Beetje rekken helpt voor geen meter en het is echt te pijnlijk nu.
 
Weet ik niet, maar nu is het zo gespannen dat bijna elke aanraking al pijn doet.

Heb die oefening verder ook nooit gedaan, dus ben er nieuw mee.
 
Meestal als ik rol, gaat alles redelijk, behalve lateris en it banden xd

Hij bedoelt dat bij iedereen ghr pijn doet.

Tevreden met je straps trouwens?
 
Misschien heb je de voetensteun te ver naar voren gezet. Je knieën moeten er bijna invallen zegmaar. Ik geloof dat Mark Bell een filmpje op YT er over heeft, kan hem niet linken want ik zit op mn werk. Verder is het ook gewoon even wennen, als je het een beetje volhoudt zit je in no time op 8+ reps.
 
Weet ik niet, kijk niet echt om me heen, maar het werd ineens erg stil en hoorde na 1 rep "woow"
En ving iets op over dat ik geen spotters had lol.

Dat is redelijk normaal soms, dat die beginners echt hun ogen uitkijken!
Dat heb ik zelfs al dat dat gebeurd en jij bent sterker, dusja. VERBAAST ME NIKS :P
 
Misschien heb je de voetensteun te ver naar voren gezet. Je knieën moeten er bijna invallen zegmaar. Ik geloof dat Mark Bell een filmpje op YT er over heeft, kan hem niet linken want ik zit op mn werk. Verder is het ook gewoon even wennen, als je het een beetje volhoudt zit je in no time op 8+ reps.

Zou kunnen, zal eens zoeken.





Dat is redelijk normaal soms, dat die beginners echt hun ogen uitkijken!
Dat heb ik zelfs al dat dat gebeurd en jij bent sterker, dusja. VERBAAST ME NIKS :P

Haha ja, maar de geluiden vond ik grappig. Kijken is vrij normaal, doe ik ook als iemand beetje zwaar squat of dl.
 
Zou kunnen, zal eens zoeken.







Haha ja, maar de geluiden vond ik grappig. Kijken is vrij normaal, doe ik ook als iemand beetje zwaar squat of dl.

ik had vandaag dat ik 3x140kg ging banken, niet heel veel moeite ofzo bij eerste twee. Gaat ineens iemand de cage in achter me staan bij mn laatste rep. Niet een instructeur die me altijd spot, maar gewoon een random gast die met 80kg naast me stond te squatten. Verloor bijna mn focus daardoor in derde rep:o
 
Zulke figuren moet je gelijk naar de uitgang leiden. Gelukkig durven ze dat bij mij niet omdat ik eruit zie als een mocro
 
ergens ben je ook mocro
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hij bedoelt dat bij iedereen ghr pijn doet.

Tevreden met je straps trouwens?

Haha oops, geen idee, nog nooit gedaan.
Topdingen, lekker stroef.
Moet alleen nog handigheid krijgen in die dingen om vast maken.
Zeker bij supp grip pulldown, hoop gek*t xd, maar als ze zitten zitten ze ook helemaal vast en heb ik bij wijze van spreken alleen me pink nodig om ze op hun plek te houden.
 
Eddine,

Hoeveel kcals krijgt zo'n beest als jijzelf dagelijks binnen? Of heb je daar geen idee van?
 
ergens ben je ook mocro

Vandaag weer, aan degene in het squatrack naast me vraagt iemand hoeveel sets die nog moet, maar mij loopt die voorbij nadat die kijkt. Vind dat toch niet chill dat mensen "bang" voor je zijn. Zeker op school etc moet je eerst de grapjas gaan spelen voordat ze doorhebben dat je niet iemand zomaar op zn bek slaat.




Haha oops, geen idee, nog nooit gedaan.
Topdingen, lekker stroef.
Moet alleen nog handigheid krijgen in die dingen om vast maken.
Zeker bij supp grip pulldown, hoop gek*t xd, maar als ze zitten zitten ze ook helemaal vast en heb ik bij wijze van spreken alleen me pink nodig om ze op hun plek te houden.

Mooi man, zo horen goede straps te zijn. Moeten snel weer nieuwe voorraad in slaan volgens mij :)






Eddine,

Hoeveel kcals krijgt zo'n beest als jijzelf dagelijks binnen? Of heb je daar geen idee van?

Als je wilt weten wat ik vandaag heb gegeten dan ga je lachen. Om half 2 (ja daarvoor niks) een ciabatta met 5 eieren, beetje zalmsalade eronder en wat groente erop. 2 croissantjes ham kaas en voor de training een bakje koffie en een flesje sprite (was niks light of water en had geen trek in cola). Toen getraind om half 7 ongeveer begonnen en nu net om half 11 een bord rijst met wat gehakt erdoor en een wheyshake met 56gr whEy en 350ml melk.

Thats it. Normaal natuurlijk niet dagelijks ham kaas croissantjes of iets dergelijks.
 
Is toch totaal niet veel man? Eet je dagelijks +- zoveel kcals?

Al weet ik niet hoe groot jouw bord met rijst was :D
 
:roflol: Ik wist dat het absurd was met ontbijtkoek en een bakje kwark maar dit slaat echt alles. Bizar hoe deze hoeveelheid en macro's jou toelaten dit soort trainingen/niveau te halen. Superieure mocro genen.
 
Laatst bewerkt:
Oja straks nog bakje kwark
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven