XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Maak me helemaal niet druk, tip was goed bedoelt. En al doe je mee dan zal dat me ook een rotzorg zijn, hoe mier zielen hoe meer vreugde. Voor mij is puur een doel om leuk mee te kunnen doen in december.
Ik als ik een beetje pijn vrij kan benchen dan ben ik ook wel van plan van te voren meer wedstrijden te draaien. K*tte is alleen dat het zo ver weg is, en na 2+u op me motortje ben ik aardig gaar.
 
Maak me helemaal niet druk, tip was goed bedoelt. En al doe je mee dan zal dat me ook een rotzorg zijn, hoe mier zielen hoe meer vreugde. Voor mij is puur een doel om leuk mee te kunnen doen in december.
Ik als ik een beetje pijn vrij kan benchen dan ben ik ook wel van plan van te voren meer wedstrijden te draaien. K*tte is alleen dat het zo ver weg is, en na 2+u op me motortje ben ik aardig gaar.

Ik was ook niet serieus, maar ik hou m'n gewicht hele jaar door onder controle. Kom eigenlijk niet boven de 123.

Wie gaat er dan ook in Groningen wonen
 
Thanks voor de training!
Helaas hou ik je nog niet bij, vergt nog wat traininguren
 
Gelukkig gooi ik wel even ver als jij ;) :D
 
Ik was ook niet serieus, maar ik hou m'n gewicht hele jaar door onder controle. Kom eigenlijk niet boven de 123.

Wie gaat er dan ook in Groningen wonen

Earthquakejunkies
 
Squat, wraps
20 2x10
70x5
70x5
120x3
160x3
190x3
210x3
230x3

Benchpress, wide legs up paused
60x8
60x8
80x5
100x5
110x5
120x3
120x3
120x3

Deadlift, conv no belt
70x5
120x3
160x3
200x3
230x3
230x3
230x3

1-leg hyper extention
3x8 per been

Lat pulldown
4x8 92kg

Leg curls
4x8 50kg per been

Incline bench, wide paused
60x6
80x6
90x6
100x4 (te zwaar om easy mee te reppen)
90x6
90x6

Goede training. Squats easy, deadlifts goede speed weer. Gaat echt de goede kant weer op.

Wel echt iets achterlijks meegemaakt.
Terwijl ik aan het squatten was, waren er 3 duitsers voor me op het deadliftplatform aan het deadliften met 50-90kg of iets dergelijks. Normaal vraag ik altijd of ze tijdens mn sets niet voor m'n neus willen staan, maar dat deed ik nu niet eens.
Toen vroeg er eentje of die tussen mijn squats door IN de cage, vanaf de spotters mocht barbell rowen "because it is easier to pick it up from there". Toen zei ik "results aren't made by easy exercises" met een lach en zei dat dat geen goed idee was. Keek die beetje boos weg en ging die maar T-bar rowen (weer voor m'n neus, maar goed).
Probleem is dat er maar 300kg bumper plates zijn en die verdeeld waren over 3 stangen, waaronder mijn squats.
Toen vroeg ik of ik hun 15kg bumper mocht hebben, en dat zij een andere pakken, omdat ik de andere heb en een halter niet ongelijk kan laden.

Na enige twijfel (vraag me niet waarom) kreeg ik de schijf en zei die "but you don't have to be such an asshole"....
Ik had even niet door dat die serieus was en toen vroeg ik waarom. Zegt die "you're acting so unfriendly, you can ask it in a nice way".
Toen snapte ik er helemaal niks meer van, maar was vooral verbaasd dat een of andere Duitse ecto mij uit het niets een asshole durfde te noemen.
En dat zelfs nog terwijl ik bij alles gewoon "please" zeg :D

Maarja zo blijft het leuk in de gym :D
 
en jij maar denken dat je 'eng' overkwam bij anderen :roflol:
Be careful what you wish for :p
 
Ja, maar ik ben juist altijd huiverig voor dit soort momenten, want dan ben ik weer "die agressieve" powerlifter terwijl ik geen verkeerd woord zei. Gelukkig waren het Duitsers en snapte ook de instructeurs er helemaal niks van.
 
"results aren't made by easy exercises" kan wat bijdehand overkomen, niet dat ik het zelf zo vind, ik vind het een baze opmerking. Al kan ik me voorstellen dat het bij sommigen in het verkeerde keelgat kan schieten, hangt volledig van de houding van die Duitser af natuurlijk. Met een negatieve instelling komt alles negatief over.

Toch wel verbaast dat hij jou uitschold voor asshole, zie je een ecto niet zo snel doen tegen iemand rond de 120KG. Blijkbaar was hij niet onder de indruk.
 
Ja maar ff serieus, barbell rowen in een squatrack terwijl iemand squat? Je gaat toch ook niet vragen of je tijdens een voetbalwedstrijd aan de lat van de goal je pull-up setjes mag maken terwijl de bal op de andere helft is?
 
Ja maar ff serieus, barbell rowen in een squatrack terwijl iemand squat? Je gaat toch ook niet vragen of je tijdens een voetbalwedstrijd aan de lat van de goal je pull-up setjes mag maken terwijl de bal op de andere helft is?

Als ik een powerlifter serieus zou zien squaten in het rek, zou ik het niet in me kop halen om dat te vragen idd, Duitser heeft wel ballen vind ik:roflol:
 
Germans...

Goed om te zien dat alles weer de goede kant op gaat man! Krijg ik nog een eervolle vermelding in je bedankspeech na het halen van de eerste plaats straks? :)
 
Denk dat eerste er niet in zit met Jordi, maar ga proberen in de buurt te komen
 
Er liep er toch geen bij met glad haar en een snorretje? Want dan zou ik toch maar even gaan oppassen :D
 
Ja maar ff serieus, barbell rowen in een squatrack terwijl iemand squat? Je gaat toch ook niet vragen of je tijdens een voetbalwedstrijd aan de lat van de goal je pull-up setjes mag maken terwijl de bal op de andere helft is?

Beetje egoïstisch van je zeg, je kunt toch makkelijk het squatrek delen met de rest van de mensen in de sportschool?
 
Je gaat toch ook niet vragen of je tijdens een voetbalwedstrijd aan de lat van de goal je pull-up setjes mag maken terwijl de bal op de andere helft is?
:roflol:

Goed te lezen dat je tevreden bent man.
 
Als de geschiedenis 1 ding geleerd heeft, is het wel dat de Duitsers een k*tvolkje zijn. Hele wereldoorlogen beginnen, de Europese unie volledig onder hun dictaat zetten en nu zelfs de Squat Rack van een eerlijke Nederlander proberen in te palmen. Hier gaat Geert Wilders plezier aan beleven.
 
Dat krijg je ervan als je gaat squatten in het row-rek, behoorlijk hufterige actie als je het mij vraagt!
 
:roflol:

Goed te lezen dat je tevreden bent man.

Tevreden ben ik pas op de wedstrijd, maar het gaat aardig naar wens. Kan nog niet teveel volume draaien (lees 5x per week 5+ zware werksets), maar wel vrijwel dagelijks squatten.

Maar zoals het er nu naar uit ziet ga ik alsnog met een semi brakke knie m'n oude PR totaal met 15kg minder bw verbeteren. Sowieso qua wilks dan een stap vooruit. Hoop 500 te halen, dan moet ik 870 totaal, maar dat zal erom hangen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven