forum.dutchtennis.com
K*t dat je wat verrekt hebt. Kan komen doordat de spieren sterker zijn geworden dan je gewend was maar je ze uit automatisme volgens de 'oude' intensiteit aanspant.
Hopen dat je training er niet teveel onder zal lijden...
Nee ik serveer niet harder dan eerst eigenlijk, het kwam doordat ik koud die spier overstretchte denk ik, het is nu al bijna weg.
Training van vandaag, was erg chill.
Begonnen met de tire die buiten ligt 350-380kg of zo, voor het eerst eens geprobeerd, dat ga ik echt zeker vaker doen.
In het begin was het even zoeken naar de techniek en hoe die het beste in 1 beweging het hoogste kwam, ging steeds wat beter.
In totaal zo´n 35 flips gedaan waarvan 1x een set van 10, wel met te veel rust tussen de flips.
Heb ook een set gedaan met amper rust, om het wat sneller te doen, toen zat het tempo er goed in tot de 5e.
Hierna wat gedaan met farmers, helaas zijn ze leeg 90kg, wou eigenlijk met 80kg wat meer meters maken. 2x20m gedaan en toen nog een farmer hold van ong 30 seconden, me handen waren echt helemaal verrot.
Toen nog wat oefeningen in de gym.
Sumo Deadlift
5x125
5x165
3x195
3x195
3x195
3x195
12x 150
Toen geprobeerd te squatten met 70kg, maar voelde nog steeds die steken dus heb het daar maar bij gelaten wat squats betreft.
Leg extension
3x15
Laying leg curl
3x15
Standing calf raise
2x15
Hanging knee raise 2x12.
Was eigenlijk veel te lang bezig, was pas 3 uur later thuis, maar ja.
Morgen UB, beginnen met de log, daarna pull ups, cgbp, barbell row en wat isolaties.
Mzzl.