- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar je hebt wel net een wedstrijd achter de rug (gefeliciteerd nog met het mooie resultaat) en je bent gelijk weer hard aan het trainen. Je reserves raken ook een keer op. Onder normale omstandigheden kan het net voldoende zijn maar nu waarschijnlijk even niet. Gewoon je carbs een paar dagen een beetje opschroeven en dan is het weer in orde.
Ik dauwde voor me training ca. 100gr rijst, 200gr witte bonen, flink borst kipfilet en een pizza op. Nog steeds stonk ik naar ammoniak.
Mooie Box Squats ouwe.
@ Angle, ik bedoelde toen je je beurt deed en ik toekeek leek het alsof de log niet verder dan je kin kwam.![]()
Maar kan natuurlijk niet zelf zien hoeveel het nou werkelijk scheelde, vandaar dat ik een filmpje zou willen zien.

Nog even de training van gisteravond, of van vandaag beetje ligt eraan hoe je bekeikd tog
Begonnen met bench, merk dat het uittillen alleen echt k*t gaat en de bewegingsbaan niet altijd even soepel verloopt.
Iets buiten het gladde, 10cm of zo.
3x90
3x100
1x110
2x100
1x100
1x100
Zoiets, maar de focus en kracht was er nog niet. Had al door dat het een gare training ging worden en me schouders + triceps hadden er ook geen zin meer in
Pendlay Row
3x10x80kg
1 handed machine row
2x8x50kg per arm, best zwaar op dit ding, wel k*t voor grip (pijnlijk)
Chest Press
3x15xpomp
Log cleans met de grijze 80kg log
3x5x80kg en met even vasthouden bovenin om de ademhaling te controleren.
Toen naar huis geraced voor een tan2 erga fissa
kan je die cleans niet beter wat zwaarder doen? aangezien je log pr al op 90kg ligt?