AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik dauwde voor me training ca. 100gr rijst, 200gr witte bonen, flink borst kipfilet en een pizza op. Nog steeds stonk ik naar ammoniak. :dunno:

Mooie Box Squats ouwe.
@ Angle, ik bedoelde toen je je beurt deed en ik toekeek leek het alsof de log niet verder dan je kin kwam. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.522
Maar je hebt wel net een wedstrijd achter de rug (gefeliciteerd nog met het mooie resultaat) en je bent gelijk weer hard aan het trainen. Je reserves raken ook een keer op. Onder normale omstandigheden kan het net voldoende zijn maar nu waarschijnlijk even niet. Gewoon je carbs een paar dagen een beetje opschroeven en dan is het weer in orde.

Bedankt.
En ja je hebt wel een punt, aankomende dagen rust ik en zal ik genoeg carbs binnen krijgen. Hopelijk blijft het nu goed.

Ik dauwde voor me training ca. 100gr rijst, 200gr witte bonen, flink borst kipfilet en een pizza op. Nog steeds stonk ik naar ammoniak. :dunno:

Mooie Box Squats ouwe.
@ Angle, ik bedoelde toen je je beurt deed en ik toekeek leek het alsof de log niet verder dan je kin kwam. :p

Lol heb die log volgens mij bijna 10 seconden boven me hoofd geprobeerd naar de lockout te krijgen :D Maar kan natuurlijk niet zelf zien hoeveel het nou werkelijk scheelde, vandaar dat ik een filmpje zou willen zien.

• #1.523
Vandaag weer UB trainen, ook wat met de log.

Zat alleen zelf te denken hoe ik dat laatste stukje het beste kan verbeteren:
- military press ivm zelfde beweging
of
- cgbp ivm hogere loads

Uiteraard doe ik ze allebei geregeld, alleen laatste tijd toch weinig gebenched.
Iemand een goede tip? :)

Incline CGBP geeft een goede carry-over naar MP :) dus waarschijnlijk ook naar de log.

• #1.525
Die had ik toevallig ook al in me hoofd, ga trouwens geen log doen, bewaar die wel tot zondag. Kan ik ook wat meer feedback krijgen op techniek.

• #1.526
Nog even de training van gisteravond, of van vandaag beetje ligt eraan hoe je bekeikd tog

Begonnen met bench, merk dat het uittillen alleen echt k*t gaat en de bewegingsbaan niet altijd even soepel verloopt.

Iets buiten het gladde, 10cm of zo.

3x90
3x100
1x110
2x100
1x100
1x100

Zoiets, maar de focus en kracht was er nog niet. Had al door dat het een gare training ging worden en me schouders + triceps hadden er ook geen zin meer in :(

Pendlay Row

3x10x80kg

1 handed machine row
2x8x50kg per arm, best zwaar op dit ding, wel k*t voor grip (pijnlijk)

Chest Press
3x15xpomp

Log cleans met de grijze 80kg log
3x5x80kg en met even vasthouden bovenin om de ademhaling te controleren.

Toen naar huis geraced voor een tan2 erga fissa

Gelukkig laat ook jij zien dat je menselijk bent. Zo'n wedstrijd met zware trainingen erna hakken er toch flink in. Zou dat niet het geval zijn dan begon ik je toch ergens van te verdenken. :p

• #1.528
Hehe, maar van me schouders en triceps was meer nog van die training maandag en de motivatie was er niet. Zal vast wel te maken hebben met de aanslag van de wedstrijd op me CNS maar ja komt wel goed.

Vandaag denk nog wel even biceps pompen.

waarom zoveel trainen man?

• #1.530
Wat ik vandaag ga doen stelt toch niks voor en moet nog naar die gym om me contract ff stop te zetten :p

Trouwens me hamstrings zijn nog steeds verrot van die low box squats :D

Nog even de training van gisteravond, of van vandaag beetje ligt eraan hoe je bekeikd tog

Begonnen met bench, merk dat het uittillen alleen echt k*t gaat en de bewegingsbaan niet altijd even soepel verloopt.

Iets buiten het gladde, 10cm of zo.

3x90
3x100
1x110
2x100
1x100
1x100

Zoiets, maar de focus en kracht was er nog niet. Had al door dat het een gare training ging worden en me schouders + triceps hadden er ook geen zin meer in :(

Pendlay Row

3x10x80kg

1 handed machine row
2x8x50kg per arm, best zwaar op dit ding, wel k*t voor grip (pijnlijk)

Chest Press
3x15xpomp

Log cleans met de grijze 80kg log
3x5x80kg en met even vasthouden bovenin om de ademhaling te controleren.

Toen naar huis geraced voor een tan2 erga fissa

Nette training, die log cleans zien er netjes uit!

kan je die cleans niet beter wat zwaarder doen? aangezien je log pr al op 90kg ligt?

• #1.533
Nette training, die log cleans zien er netjes uit!

Thanks dude.

kan je die cleans niet beter wat zwaarder doen? aangezien je log pr al op 90kg ligt?

Daar heb je zeker gelijk in, maar deze log train ik normaal nooit mee dus was even wennen. Begin positie iets anders etc, hij is wat dunner. En het was aan het eind van de training, ga hem voortaan eerder doen en zwaarder.

• #1.534
Haha toch niet getraind vandaag maar wel wat fusten geladen tot hoogte en gepressed bij de tennis in het fusthok. Gewoon een fust met bier :P

Paar gasten wilden zien hoe dat ging en wilden het ook proberen, de meesten lukte het wel :D

bijna zondag vitrine!

• #1.536
Morgenochtend me pa tajine laten maken :)
Over vitrines gesproken toen ik nog op kamers enzo ja

eddine, fokkin brandbaar als kerosine

• #1.538
over kerosine gesproken, sinds ik creatine in een glas kerosine gooi maak ik vooroorlogse gains, bepaald door NEWTON's isaac jakob poulsen THEORIE

sinds ik gerda havernewton's eet maak ik de gains waar niemand op zit te wachten.... slechts degene die staand het geduld op kunneb rengen evenaren die shitz

• #1.540
maar ik ga me oma helpen in het reïncarnatiecentrum, moest overwerken met de late dienst enzo dus mazzel hou hem stijf!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven