Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hoe was de form op de 250?! ik bedoel hoe kan je nou je form goed houden als je al 3x? ben gefaald op de 250 :)

diepe respect dat je nadat je faalt het gewoon blijft proberen. ik fl**ker de t*ring zooi altijd in de hoek na een keer falen :(

vorm was best redelijk voor zover ik me kan herinneren

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.563
Hahaha, het was gewoon te zalig om te zien dat als ik weer een ander event had gedaan jij alweer aan de deadlift zat :roflol:

Je laat hier wel effe zien dat de aanhouder wint, good stuff man!

haha ja, had tussendoor nog wel wat kleine dingen gedaan eigenlijk, maar niet vermeld. hij MOEST omhoog :D

hoe was de form op de 250?! ik bedoel hoe kan je nou je form goed houden als je al 3x? ben gefaald op de 250 :)

diepe respect dat je nadat je faalt het gewoon blijft proberen. ik fl**ker de t*ring zooi altijd in de hoek na een keer falen :(

Volgens mij een kleine hitch aan het eind.

vorm was best redelijk voor zover ik me kan herinneren

dacht dat het ook wel meeviel ja

Was een goeie deadliftsessie man. Ik heb alleen je pr gezien maar daar ging het om natuurlijk. Sterke logpress verder. Als je 95 log doet kom je al aardig in de buurt van je bench of niet?

• #1.565
heb een tijdje niet echt serieus gebenched, maar me log staat nog steeds op 90. Hoop dat die donderdag eraan gaat.

Kga nu weer wat vaker cgbp als main oefening doen om wat meer presskracht te krijgen.

Ik denk dat je hitch minimaal zal zijn maar dat je onderrug en houding wat dat betreft minder zal zijn maar PR=PR. :p
Wijzig het in je handtekening dan!!!

Die DL was gewoon goed sterk, punt.

Volgens mij een kleine hitch aan het eind.

no offence mate, maar die 250 die ik zag was niet met een kleine hitch, maar met dikke rukken op het einde en naar achter hangen.

hij duurde ook gruwelijk lang, volgens mij wel 30 seconden ofzo... hing een hele tijd stil net boven je knieen en toen riep mo heel de tijd: TUURLIJK TUUURLIJK TUUUUURLIJK (:D) en toen begon het hitchen

of was dat dan de 245?

im not judging voor de rest, je moet liften hoe je wil natuurlijk, je draait geen pl wedstrijden. in ieder geval voor jezelf is het fijner om te weten hoe die ging als je daar je trainingen op wil gaan baseren

Laatst bewerkt:
  • #1.569
Ik weet het niet zo goed meer, hij was niet netjes dat weet ik. Kga ook geen sets draaien op de training met 230 of zo.

Had zin om nu even te toppen en vanaf nu weer wat meer aandacht aan techniek schenken.

245 ging eigenlijk wel vrijwel in 1x omhoog, maar heb jij het niet over de fails?
Voor me gevoel was die 250 echt niet 30 seconden?

Ik vind het trouwens totaal niet erg hoor kritiek op de lift etc, daar leren we van.

nein, het was een lift die je haalde, die hing brutal lang stil boven je knieën en toen gaf je 3 harde rukken er aan terwijl je achterover hing en toen kwam hij eventually @ lockout

was volgens mij nog net voor dat de bbq aan ging... dus weet niet welke lift dat dan is geweest?

Was nog best goeie vorm, laatste stuk boven de knie was een hitchje..

Er waren inderdaad wat epic slechte deadlifts (vorm) maar daar is zo'n dag ook voor, dan mag dat. ;)

Ik heb wel voetbal gekeken :)

ik had het over de 250, die vond ik er best nice uit zien.
Zover ik mij kan herinneren was het zonder bizarre hitchen.

of die 245 of de 250 was iig wel met veel hitches zoals erwin zei
maar boeit niet, lift = lift
gewoon uber sterk :thumbup:

• #1.578
Ach geen film is geen duidelijkheid, voor zover ik me kan herinneren bleven alleen die fails lang op me benen hangen. Maar ja, mooie techniek was het niet.

Straks trouwens UB trainen, hopen dat er iemand is die ik kan vertrouwen als spotter voor cgbp.
Alleen geen pulls vandaag.

Laatst bewerkt:
  • #1.579
Net nog even schouders en triceps getraind, ga het deze week beetje geimproviseerd aanpakken.
Morgen wat biceps en core werk, donderdag benen, vrijdag borst en rug.
Volgende week gewoon weer UB/LB.

CGBP
5x90kg
3x100kg
3x102,5kg pr
2x105kg ook pr eigenlijk, 3e was fail

seated db press 1 arm per keer
5x22kg l&r
5x28kg l&r
5x28kg R 4x28kg L
10x24kg L&R

Toen nog side raises, face pulls, pushdowns.

Net nog even schouders en triceps getraind, ga het deze week beetje geimproviseerd aanpakken.
Morgen wat biceps en core werk, donderdag benen, vrijdag borst en rug.
Volgende week gewoon weer UB/LB.

CGBP
5x90kg
3x100kg
3x102,5kg pr
2x105kg ook pr eigenlijk, 3e was fail

seated db press 1 arm per keer
5x22kg l&r
5x28kg l&r
5x28kg R 4x28kg L
10x24kg L&R

Toen nog side raises, face pulls, pushdowns.

ik haat jou omdat je zo sterk bent :fuu:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven