Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
pain de boulogne?
 
Nee, dan had ik wel le pain gezegd!
 
waarom vanaf zo hoog? waarom niet gewoon vanuit fullsquat position? wat was het idee erachter? of was het gewoon eenmalig voor de lol?
 
lees even wat ik schrijf boven me training, zou graag full/onder parallel squatten maar het zit er gewoon niet in soms

dit was trouwens wel vooral voor de lol, dacht laten we dit doen
 
@ ed: niet gelezen, zag alleen de filmpjes


waarom wel was men vraag?

als het voor de lol is, prima... maar als je dit als serieus vaste oefening wil gaan doen zie ik het nut er niet van in. dan kan je ze imo beter vanuit fullsquat positie doen met een loodrechte rug. dan is het echt een zalige upperback + core bouwer. denk dat je daar bijvoorbeeld voor stones veel meer aan gaat hebben

voor carry over naar een car circle ofzo lijkt het me sowieso niet echt zinvol, in mijn ervaring is het compleet anders als je een barbell of een car circle daar hebt liggen.
 
Laatst bewerkt:
godzijdank niet van onder par :P

sterk man.

@starter ik heb af en toe wel zware zerchers gedaan en die hebben m'n core zeker goed gedaan... boven par pin squatten is volgens mij voor je core ook wel lekker, en ik merkte zelf dat pin zerchers je gluten en hams in de fik zetten.
 
@starter ik heb af en toe wel zware zerchers gedaan en die hebben m'n core zeker goed gedaan... boven par pin squatten is volgens mij voor je core ook wel lekker, en ik merkte zelf dat pin zerchers je gluten en hams in de fik zetten.

dat doen normale quarter squats/high box squats oid ook ;)

dit lijkt me nou ook niet bepaald gezond voor je bicepspezen etc.

maar goed ik val niemand verder aan, was gewoon benieuwd naar de achterliggende motivatie om deze oefening te doen. dat is dus: fun. prima dan toch ;)
 
@ ed: niet gelezen, zag alleen de filmpjes



waarom wel was men vraag?

als het voor de lol is, prima... maar als je dit als serieus vaste oefening wil gaan doen zie ik het nut er niet van in. dan kan je ze imo beter vanuit fullsquat positie doen met een loodrechte rug. dan is het echt een zalige upperback + core bouwer. denk dat je daar bijvoorbeeld voor stones veel meer aan gaat hebben

voor carry over naar een car circle ofzo lijkt het me sowieso niet echt zinvol, in mijn ervaring is het compleet anders als je een barbell of een car circle daar hebt liggen.

Idd voor carcircle is het beetje onnodig, aangezien dat veel makkelijker uittillen is. Heb ze een tijdje ook full gedaan tot 5x140 of zo lang geleden, maar helaas kan dat nu niet.

godzijdank niet van onder par :P

sterk man.

@starter ik heb af en toe wel zware zerchers gedaan en die hebben m'n core zeker goed gedaan... boven par pin squatten is volgens mij voor je core ook wel lekker, en ik merkte zelf dat pin zerchers je gluten en hams in de fik zetten.

Onder par haal ik nooit 220 haha, zoals ik het eerst deed was tot de stang me knieën raakte en toen haalde ik 5x140 of zo misschien 3x weet niet.

Hams en glutes gingen wel flink kapot ja.
 
dat doen normale quarter squats/high box squats oid ook ;)

dit lijkt me nou ook niet bepaald gezond voor je bicepspezen etc.


maar goed ik val niemand verder aan, was gewoon benieuwd naar de achterliggende motivatie om deze oefening te doen. dat is dus: fun. prima dan toch ;)

waarom zou deze boven par variant slechter voor je pezen zijn dan een below par variant?
 
nice man die filmpjes :D 'k heb dat nognooit eerder gezien, lijkt me best wel nog zwaar :p
 
true, maar dan is een carcircle nog slechter als je met 250kg+ loopt?

stang is veel dikker... dit (normal bb) ligt gruwelijk te snijden. wat is het gemiddeld bij een carcircle? 50mm? ik ervaar daar in ieder geval een groot verschil in. zelf heb ik het ook wel eens voelen steken in men monster biceps na zerchers, zou gewoon uitkijken met dergelijke dingen.
 
Laatst bewerkt:
true, maar dan is een carcircle nog slechter als je met 250kg+ loopt?

Carcicle is wel met een dikkere stang, ik denk dat dat wel scheelt. Maar waarom het slecht is voor je pezen weet ik niet, er duwt toch vooral gewicht op? Als het er onder ging snap ik het meer. Maar dat kan ook mijn gebrek aan kennis zijn:p.
 
stang is veel dikker... dit (normal bb) ligt gruwelijk te snijden. wat is het gemiddeld bij een carcircle? 50mm? ik ervaar daar in ieder geval een groot verschil in. zelf heb ik het ook wel eens voelen steken in men monster biceps na zerchers, zou gewoon uitkijken met dergelijke dingen.

Oh ok, dacht dat je het over het gewicht had wat de pezen moeten dragen, maar dus de druk van de stang bedoel je?

Ervaar zelf helemaal nergens last, maar zal dit ook niet zo snel meer zo zwaar doen.
 
tjah ik ben dan ook een vulnerable ecto
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven