AndroidHealthClinic

Log Jezza

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heel erg netjes! Niks dan respect voor ff tussendoor 1x185 drukken. Niet teveel uitlopen he. Ik wil de 120 binnenkort even drukken, dus probeer niet meer dan 70kg verschil er tussen laten zitten:D

185!!!

:bow:

omfg.jpg

185 is nize! :thumb:
Was het met een pauze onderin, of touch 'n go?
Persoonlijk heb ik nooit goed kunnen drukken "touch 'n go".
Ik moest altijd "spanning opbouwen" om goed te kunnen drukken.
Gisteren tijdens m'n zwaarste setjes ook weer, heel langzaam laten zakken, even pauze, en weg! :D
En toen was ik geblesserd, maar jij bent nog een jonge God natuurlijk! :thumb:
Gefeliciteerd man!

Gefeliciteerd met je 185kg BP Imp. Maar ik denk dat de grootste opsteker is dat je de juiste manier van trainen hebt gevonden!

Goed bezig Imp. :woot:

Proficiat Impo...185kg raw is heel indrukwekkend en doen je niet velen op dit forum (en ook buiten dit forum ;))na!
Op naar de 200kg!

S t e r k !!

Je hebt 216 pronated voor 8 reps getrokken?

Zoals gewoonlijk.. heel sterk kerel!

Goed weekend.

Godskolere... stevige klauwen heb je :D

Nice deadlift! Waarom doe je geen mixed grip?

Vind ik een klote grip. Alleen ik zal wel moeten want mijn grip laat me toch in de steek niet ver boven de 85% van 1rm. Kan dan altijd nog kiezen voor straps natuurlijk..Maar ja dat is niet meer RAW, ik zie wel even wat ik dan ga doen. Misschien meer oefenen met mixed tussendoor.

Ik zou het idd gewoon oefenen, kijk welke hand je het fijnste vind om pronated te plaatsen.

Anders kan je eventueel nog hooked grip doen.

succes.

Ik ben volgens mij beetje in de war door training, ik zat beetje te denken over wat jessaja zei, en ik doe niet alle vingers over de stang, mijn duim doe ik aan de kant van de pols, hoe heet dat?
Is gewoon overhands/pronated imo, maar ik ben een beetje zat...
Sterke grip hoor! :thumb:

Holy shit dan is je grip echt mega sterk.

He he effe rustig aan he, effe mijn 1rm ooit drukken of het niks is.

netjes hoor :thumb:

Jij handhaaft de zelfde grip als het vastpakken van een fietsstuur. Right? Dat is dus pronated of te wel overhandse grip.

Hooked grip:

HookGrip.jpg

Mixed grip:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iets zegt me dat dat niet zo is. Heb met member Trasher hier ook weleens discussies over gehad (lees: mij de les gelezen over grip varianten) maar blijf me vergissen en weet het nog steeds niet.:o

Iemand die uitleg heeft, bijvoorbeeld aan de hand van plaatjes?
Met je duim aan de éne kant, en je vingers "over" de halter is overhand/pronated imo.
Als je bij bovenstaande grip je duim "vastpakt" met je vingers is het volgens mij een "hook grip" (Snoob overlaatst deadlift op deze manier dacht ik..?)
Met je duim aan de zelfde kant als je vingers die "over" de halter zitten is "thumbless overhand/pronated" volgens mij.
Met je vingers "onder" de halter als tijdens "barbell curls" is onderhand/supinated grip dacht ik...
Je maakt het me wel moeilijk hoor met m'n benevelde kop... :D
Snoob reageer eens, jij weet dit wel! ;)

Die mix-grip kan ik ook niet, heb er een onnatuurlijk gevoel bij.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven