- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja man, ik ben een beetje krakkemikkig soms...Gestopt ja, niet heel lange stop maar toch een stop. Oei heb je gister opnieuw een blessure opgelopen?

Vind ik een klote grip. Alleen ik zal wel moeten want mijn grip laat me toch in de steek niet ver boven de 85% van 1rm. Kan dan altijd nog kiezen voor straps natuurlijk..Maar ja dat is niet meer RAW, ik zie wel even wat ik dan ga doen. Misschien meer oefenen met mixed tussendoor.
Is gewoon overhands/pronated imo, maar ik ben een beetje zat...Ik ben volgens mij beetje in de war door training, ik zat beetje te denken over wat jessaja zei, en ik doe niet alle vingers over de stang, mijn duim doe ik aan de kant van de pols, hoe heet dat?
Met je duim aan de éne kant, en je vingers "over" de halter is overhand/pronated imo.Iets zegt me dat dat niet zo is. Heb met member Trasher hier ook weleens discussies over gehad (lees: mij de les gelezen over grip varianten) maar blijf me vergissen en weet het nog steeds niet.
Iemand die uitleg heeft, bijvoorbeeld aan de hand van plaatjes?

Ik doe dan links onderhand, en rechts overhand.Die mix-grip kan ik ook niet, heb er een onnatuurlijk gevoel bij.