MuscleMeat

Log Jezza

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat wordt ook niet beweerd.

Verder heb je wellicht meer verstand van training dan Gijs en mij bij elkaar, laat ik dat ook gezegd hebben..

Ik vraag me alleen (onbewust???) af wanneer jij het punt hebt bereikt dat je denkt dat je moet stoppen met een amrap-set. Is dat wanneer het erg moeilijk wordt om een goede techniek te behouden, of wanneer het onmogelijk wordt?

De reden dat ik je dit vraag is dat ik zelf ook wel 's all-out wil gaan om maar alles uit een set te halen. Ik vraag mezelf echter ook wel 's af waar ik die grens moet leggen.

hahahaha bump

wat een slijmballen hier... kan je niet een tijdje onder mijn naam posten zodat die galbakken bij mij slijmen :P

haha... NEE man.. bedankt dat je het zegt.. hiermee geef je aan dat ik dus een goeroe status hebt.. ondanks dat die afbrokkeld..

strax als ik weer op nivo ben komen de slijmballen wel.. en tolereren ze me gezeik puur wegens de kg's die ik pak.. die alsnog meer zijn dan ieder van jullie hier op het forum :P

Beste Kampioen:

ooh en wie leert mij goed powerlcleans uit te voeren..
Tjok pakt 120kg, ik bedoel Tjok.. dan moet ik het ook kunnen.. maar mijn techniek is vast nog slechter dan Tjok

Uit jou log, haha FAIL.

Beste Kampioen:

Uit jou log, haha FAIL.

haha.... joh wat wil je ermee zeggen! dat ik als enige laat zien dat iedereen zichzelf moet verbeteren? zelfs mensen waarvan men denkt dat ze alles kunnen?

of wil je zeggen dat alles op internet waar is?

wil je zeggen dat je een hater bent en graag de aandacht trekt net als ik, terwijl je mij erop bekritiseerd (hypocriet dus)

wat je ook wil zeggen, doe het in een donkerbos als je ergens alleen bent zodat de rest het niet hoeft te horen Gay-Man:cool:

Kerel, hou eens op met de hele tijd iedereen z'n log te vervuilen!

haha.... joh wat wil je ermee zeggen! dat ik als enige laat zien dat iedereen zichzelf moet verbeteren? zelfs mensen waarvan men denkt dat ze alles kunnen?

of wil je zeggen dat alles op internet waar is?

wil je zeggen dat je een hater bent en graag de aandacht trekt net als ik, terwijl je mij erop bekritiseerd (hypocriet dus)

wat je ook wil zeggen, doe het in een donkerbos als je ergens alleen bent zodat de rest het niet hoeft te horen Gay-Man:cool:

de gedachtes die je over mij hebt.. de woorden die je hier getikt hebt..
alles is energie en alles heb je verspild aan mij!

Haha dubbel FAIL.

hehehe... dubbel fail omdat ik energie in je steek?
joh ik ben niet zo een fag als jij dat ik niet genoeg energie heb.. ik stroom over van de energie daarom kan ik zoveel geven aan andere..

maar bedankt (Y) begin bijna verlieft op je te worden, je weet zo te zien wat ik nodig heb!

@ Willempie 9
Als Impo zich eraan stoort hoor ik het wel van hem! en dan stort ik me op hem!
dus maak je geen zorgen om impo, die kan duidelijk meer hebben dan jij en gay-man

Sterk Impo, echt sterk :eek: Maar ik hoop dat Champ de uitdaging aan gaat, dan zullen we nog eens wat zien ^^

@impo: was jij eigenlijk eerder ook al actief op dit forum?

Nette bench en rows man!

flbpg4.jpg

Ik was vandaag gewoon van plan om in de buurt van mijn 1rm te zitten, en ja dus deed ik de opwarming zoals boven staat. Hierin zitten ook de werksets die ik normaliter moest doen. Dit zijn de sets 5x122/3x141 en de AMRAP heb ik als laatst gedaan, meer dan 4 kreeg ik er niet uit want de 5e was een fail. Maar het boeit me echt helemaal niks, heb verdomme 185 gedrukt en netjes, ik heb veel vertrouwen nu dat ik goed bezig ben en dat er meer in zit. Kreeg te horen waarom ik er niet minimaal twee reps uit perste en dat er nog wel bij kon.
Goed ben een beetje stout geweest, maar niet TE. Ik voel me super.

De rest van de training heb ik gedaan in een roes.
Lekker douchen en '24' kijken. De mazzel!

Mooie (bijna?) 1rm Impo, daar zijn er vast veel jaloers op!

Potverdomme, dat is nog eens een Hondsbrutale bench!

Respect kerel!

Jaja dat is meer mijn training en nog wel een Fail ook:D

Heerlijk sterk.

Je vorige 1rm was 188/190 ofzo?

Hahahaha, check de haters dan een paar pagina's terug. Owned:roflol:

185 is dik nice kerel. Zeker te bedenken dat het slechts een tussentijds testje was en geen voorbereid allout 1rm. Die 200 komt er dit jaar nog wel:D

:eek: die bench
Al heeeel dicht bij die 200 ;)
Lekker Imac'n':D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven