XXL Nutrition

Log Jezza

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Altijd sterk. Zo druk dat je legpress moest doen... tss jij owned toch het squatrek daar.

Impo you animale! :D

Ziet er goed uit kerel!

Zoals gewoonlijk weer sterk! Onslow :roflol:

Bruut Impo netjes weer gewerkt..die extra deload heeft goed gewerkt!:cool:

Jij hebt altijd coole avatars wie is dat nou weer?

Haha, dat gevoel van leeglopen tijdens een setje heb ik ook wel eens. Kwestie van op dat moment nog effe gefocust te blijven en die laatste rep(s) er nog uit te persen. En als dat niet lukt, hopen dat er iemand in de buurt is.:p

Nette training btw.:)

Maandag gingen die Pulls echt 'makkelijk' zeg, dat was een verademing!

Batmaaaaahaan, tiediediediediedie

Vind toch dat, ook al valt het misschien niet op, mijn OH steeds beter wordt (heb er ook lang aan gesleuteld).

90x12 is zeker niet slecht gesleuteld meid ;), maar in vergelijking met die 8x160 op de bench is en blijft het 'magertjes' net als de rows.....beide lifts zitten zeker....IN de lift, maar het zal nog wel even duren voordat ze de status ondergeschoven kindjes van zich af hebben geschud.

Woensdag voelde de Squat al wat beter dan vorige keer, waren vrijwel allemaal op goede diepte en de stijfheid in de onderrug voel ik ook niet meer. Geen bijzonderheden verder.
Strak! :cool:

Vandaag ging opwarmen serieus als een trein en met de 118 'gooide' ik wat, zo lekker ging het. Ik wilde met AMRAP 10 reps beuken op BP, het zat al helemaal in mijn hoofd.
Na de 8e rep (alles ging nog goed) liet ik bij de 9e rep de stang zakken en ongeveer voorbij de helft van neergaande lijn voelde ik me leeglopen. Totale leegloop, haha.

Kijk eens naar de verhouding: 160kg is pakweg 86% van je onlangs behaalde 1RM. Ik weet wel dat dit maar een getal is, maar de factor kracht is normaliter al erg groot bij dit soort verhoudingsgewijze percentages en meestal kunnen kracht-efficiente lifters hooguit 4 a 5 reps maken met 85% 1RM.
Het feit dat je er 8 acht maakt betekend in ieder geval dat je al weer behoorlijk sterker bent geworden, maar ook dat je neuromotorisch gezien flink efficient aan het worden bent. Helaas hoort het verschijnsel:
"Knal, heerlijke rep, boem nog een heerlijke rep, wammes en nog een en nog een en nog en nog een..... hahahaha het kan niet op rep en dan in ene moap moap moaaaaaaahp lights out game over" daar ook bij!
Geen totale leegloop, maar eerder leegverkoop van neurotransmitters e.d. :eek::)

Ik lach trouwens wel maar ik was woest.

Lach inderdaad maar, het kan altijd erger worden.

Zo 'woest' dat ik mezelf niet meer aan het 'gameplan' kon houden. Die Rows heb ik 'zonder ogen' gerept, en de Narrow BP en Cable Row heb ik als dubbele sets gedaan 4x- zonder enige rust tussendoor.

Hahaha, captain cavemahahahahahan! :D:D:D

Toen was ik rustig eigenlijk, en heb toch een positief gevoel overgehouden van deze training. Toch wel een leermoment dat 'woeste gevoel' want het hoort niet. Ik heb wel rustig gehouden in de zin van gewichten, die heb ik expres niet verhoogd om op de ondersteunende oefeningen (iets dat vorig jaar zeer waarschijnlijk wel was gebeurd) kapot te gaan.

Gaat gewoon hardstikke lekker zo!

Haha admit Impo your a sick **** :P

Maar die gretigheid is ook je grootste mentale voordeel. To the limit and beyond, niet te snel tevreden zijn, jezelf altijd uit willen dagen maar ondertussen wel je kop erbij houden is meer dan een goede zaak.

Een log is natuurlijk ook voor jezelf éh.
Allez, op de eerste plaats toch...
Als je behoefte heb aan advies, tips, en vlijerij, dan moet je vaker posten! ;)
Ik heb weer wat sterke dingen gezien, en hoe meer ik er van zie, hoe meer ik het idee krijg dat jouw manier een zeer goede is.
Je doet niet zo enorm veel, niet zo enorm vaak, en je schijnt er goed op vooruit te gaan... :rolleyes:
Sterk bezig Impo, en we zien wel wat je nog wilt posten in de toekomst!
Succes! :thumb:

Ik post al minder en heb besloten dit nog meer te verminderen m.b.t log. De mensen die dit log weleens volgen zullen iets meer geduld moeten hebben.
Zal het wel bijhouden, maar minder frequent.
Fijn weekend.
Jammer, maar ik kan me er iets bij voorstellen; voor jezelf heb je al een duidelijk programma voor de komende tijd, en ik kan me zo niet voorstellen dat iemand hier daar iets aan gaat veranderen ;).

Ik ben wel erg benieuwd naar je fysiek. Je stats zijn indrukwekkend, ik vraag me af hoe en of zich dat heeft vertaald naar massa.

Jammer, maar ik kan me er iets bij voorstellen; voor jezelf heb je al een duidelijk programma voor de komende tijd, en ik kan me zo niet voorstellen dat iemand hier daar iets aan gaat veranderen ;).

Ik ben wel erg benieuwd naar je fysiek. Je stats zijn indrukwekkend, ik vraag me af hoe en of zich dat heeft vertaald naar massa.

Impo is een beest, he s the man who can kiss his own traps!

True story

Impo heeft flinke massa bij een goed BF%

Klopt, maar tegelijkertijd ook 'grootste' valkuil, als ik niet uitkijk.
Vind de volgende uitspraak hier wel aardig bijpassen:
'Stopping the movement before "exhausting the muscle" will still build strength. This is why the best powerlifters don't train to failure. You get stronger without taxing your recovery abilities too much.'

En die deed me weer denken aan...

Doing less meaningless work, so that you can focus on things of greater personal importance, is NOT laziness. This is hard to accept, because our culture tends to reward personal sacrifice instead of personal productivity. Few people choose to (or are able to) measure the results of their actions and thus measure their contribution in time.

:alien:

Je doet niet zo enorm veel, niet zo enorm vaak, en je schijnt er goed op vooruit te gaan... :rolleyes:

;)

Fijn weekend, mzzl

Een log is natuurlijk ook voor jezelf éh.
Allez, op de eerste plaats toch...
Als je behoefte heb aan advies, tips, en vlijerij, dan moet je vaker posten! ;)
Ik heb weer wat sterke dingen gezien, en hoe meer ik er van zie, hoe meer ik het idee krijg dat jouw manier een zeer goede is.
Sterk bezig Impo, en we zien wel wat je nog wilt posten in de toekomst!
Succes! :thumb:

Impo is nogal close met Harpep...en ik denk (met alle respect voor de adviezen van anderen) dat Harpep met zijn kennis toch wel met kop en schouders boven de rest uit steekt...dus wat advies betreft zit hij goed...en ik weet dat Impo inmiddels ook zelf al de nodige kennis en ervaring heeft opgedaan!
En vleien...yep, dat doen wij dan wel weer ;)

Hij doet niet zo enorm veel, niet zo enorm vaak en hij gaat er geweldig op vooruit...eindelijk eens een bevestiging van wat ik vaker "verkondig" :p less = more!

Je bent inderdaad heel sterk bezig Impo! :thumbs: Een leuk & leerzaam log om te volgen! Suc6 verder met je doelstelling!

Jammer dat je NOG minder gaat posten.
Mooie trainingen weer beest en een goed weekend toegewenst.

De Cro-magnum mens: hij ontdekte het vuur, het wiel, de landbouw en de frisco.... In welk opzicht lijk je op dat wezen heb je ook zoveel haren?:cool:

Laatst bewerkt:
Impo is nogal close met Harpep...en ik denk (met alle respect voor de adviezen van anderen) dat Harpep met zijn kennis toch wel met kop en schouders boven de rest uit steekt...dus wat advies betreft zit hij goed...en ik weet dat Impo inmiddels ook zelf al de nodige kennis en ervaring heeft opgedaan!
En vleien...yep, dat doen wij dan wel weer ;)

Ik ook van jou Huggybaby, ik ook van jou. ;):D

Wat doe jij als deload? Ik herinner me die ultra high reps op een paar oefeningen, maar was dat je standaard deload of uitzonderlijk?

Ik ben een ongeduldig mannetje Impo dat weet je :P.

I'm liking the idea. Ik denk dat dit je weer een hoop kracht winst op kan gaan leveren. I'll be follow you dont let me down!

Rock On:whip:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven