XXL Nutrition

Log Jezza

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nette trainingen hoor!

Goede beginnende workout na de deload trainingen!

Goed weekend.

16x165 Gruwelijk.:eek:
Ben echt benieuwd hoe jouw fysiek er nou uitziet. Dat moet groot zijn met die gewichten die jij pakt.

Nee hoor, het een sluit het ander niet uit. Maar met 'doe maar normaal doe je al gek genoeg' raak ik niet bevredigd in dit opzicht.

Thanks broeder!

Jij ook goed weekend!

Ik heb vannacht een tijd lang wakker gelegen en zag mezelf de Squat doen van gister, en kwam tot de conclusie dat ik weer op blote voeten ga trainen. En dat ik beter kon en moest, wilde dit niet een blokkade vormen of twijfels over of ik het nog wel goed kon. Merkte dat ik ontevreden over gister was bij de 5 reps van de AMRAP set.

Dus ik ging vandaag opnieuw die set doen die ik vond tegenvallen, over de rest was ik hoe het ging gister heel tevreden dus dat liet ik voor wat het was. Liep wel het risico dat het totaal niet zou gaan vandaag en er nog een twijfel bij zou krijgen maar dat risico heb ik geblokt en verder niet over gedacht.

Heb eerst even gefietst om de benen wat los te maken, toen ben ik gewoon gaan knallen.
In plaats van de warming up van gister te doen (8x70..thats it) heb ik het volgende gedaan: 12x40%, 8x50%, 2x70%, 1x80% met als gevolg het resultaat van hieronder- ben wel tevreden nu ja!

rr1gnr.jpg

Moet zeggen dat ik gigantische jeuk heb op mijn benen, lijkt alsof ik vlooien heb en ze beginnen te lopen. Heb mezelf rood gekrabt. Zijn dat vezels die zijn aangesproken? Het jeukt. :)

Knappe trainingen zoals altijd, alles tot in de puntjes af, ja zo moet het he!
Goed weekend Impo!

Wat doe je meestal voordat je aan je werkset(s) begint qua gewicht/hh en setjes?

Gisteren maakte ik tevens de fout te denken dat 165kg een flutgewicht is waarvoor ik niet specifiek hoefde op te warmen.

Hehe die fout maak ik ook wel eens.

Vette shit, die 16*165...daar mag je best tevreden over zijn!!

Haha zeer Impressive die Squat!! 16 x 165 is hels!

Wanneer gaan we nou boksen? ik denk dat ik over 2 weken weer jou richting op ga!!

Haha zeer Impressive die Squat!! 16 x 165 is hels!

16 x 165 is gewoon respectloos voor de rest.
Als Impo dat in onze gym zou doen dan zou hij de rest gewoon zwaar vernederen. Zo'n gozer bij ons is king squat en doet 8 x 180 full.
Daarna maken we een buiging en kussen we zijn voeten.
hahahaha als Impo een keer hier komt squatten wordt onze legende van zijn troon verstoten.

****ing hell. Die van mij meten 66 cm:mad:

Edit; 16 repper 165 KG en 1 nachtje rust?:bow::bow:
Blote voeten standaard vanzelfsprekend, gewoon die schoentjes uit!
Ah, dat plaatst de dingen ook weer een beetje in perspectief, ik draag er twee van 62cm heb ik net even gemeten :o. Work in progress, maar zo kan ik die gewichten die jullie buigen een beetje plaatsen t.o.v. mijn pussyweights.

Nee hoor, het een sluit het ander niet uit. Maar met 'doe maar normaal doe je al gek genoeg' raak ik niet bevredigd in dit opzicht.
Thanks broeder!
Jij ook goed weekend!
Ik heb vannacht een tijd lang wakker gelegen en zag mezelf de Squat doen van gister, en kwam tot de conclusie dat ik weer op blote voeten ga trainen. En dat ik beter kon en moest, wilde dit niet een blokkade vormen of twijfels over of ik het nog wel goed kon. Merkte dat ik ontevreden over gister was bij de 5 reps van de AMRAP set.
Dus ik ging vandaag opnieuw die set doen die ik vond tegenvallen, over de rest was ik hoe het ging gister heel tevreden dus dat liet ik voor wat het was. Liep wel het risico dat het totaal niet zou gaan vandaag en er nog een twijfel bij zou krijgen maar dat risico heb ik geblokt en verder niet over gedacht.
Heb eerst even gefietst om de benen wat los te maken, toen ben ik gewoon gaan knallen.
In plaats van de warming up van gister te doen (8x70..thats it) heb ik het volgende gedaan: 12x40%, 8x50%, 2x70%, 1x80% met als gevolg het resultaat van hieronder- ben wel tevreden nu ja!
rr1gnr.jpg

Moet zeggen dat ik gigantische jeuk heb op mijn benen, lijkt alsof ik vlooien heb en ze beginnen te lopen. Heb mezelf rood gekrabt. Zijn dat vezels die zijn aangesproken? Het jeukt. :)

Heel goed man, en dat jeukende gevoel is volgens mij nog het navuren van je zenuwen waardoor je kleine spasmen hebt.

ja maar eigenlijk kan ik niet wachten! ik verlang naar klappen.. ik verdien het ;)
wat ik nu weer gedaan heb hehe..

Beest!

Wanneer gaan we nou boksen? ik denk dat ik over 2 weken weer jou richting op ga!!

Volgens mij Juni? Jij wilde toch ook nog op een mat?

ja maar eigenlijk kan ik niet wachten! ik verlang naar klappen.. ik verdien het
wat ik nu weer gedaan heb hehe..

Jongens, wat zijn dit nu weer voor een verkapte-macho-liefdes-betuigingen.
Het is modern gewoon te zeggen dat je van elkaar houdt.....:D;)

Is al dat oestrogeen in je bol geslagen IMPO?

Jemig zeg, ik zat net vol testo, vol adreline om dadelijk snoeihard te gaan trainen.

Maar na dit liedje krijg ik spontaan t**ten en pak ik zo mijn roze dumbbells uit de kast..

Bedankt IMP! (ecto)

http://www.youtube.com/watch?v=jirSK2yXLWw

140 x 12!! Heel netjes man.

je hebt er aardig wat hh uit weten te persen :cool:

Foei netjes weer hoor!
welverdiende rust ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven