iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor, het een sluit het ander niet uit. Maar met 'doe maar normaal doe je al gek genoeg' raak ik niet bevredigd in dit opzicht.
Thanks broeder!
Jij ook goed weekend!
Ik heb vannacht een tijd lang wakker gelegen en zag mezelf de Squat doen van gister, en kwam tot de conclusie dat ik weer op blote voeten ga trainen. En dat ik beter kon en moest, wilde dit niet een blokkade vormen of twijfels over of ik het nog wel goed kon. Merkte dat ik ontevreden over gister was bij de 5 reps van de AMRAP set.
Dus ik ging vandaag opnieuw die set doen die ik vond tegenvallen, over de rest was ik hoe het ging gister heel tevreden dus dat liet ik voor wat het was. Liep wel het risico dat het totaal niet zou gaan vandaag en er nog een twijfel bij zou krijgen maar dat risico heb ik geblokt en verder niet over gedacht.
Heb eerst even gefietst om de benen wat los te maken, toen ben ik gewoon gaan knallen.
In plaats van de warming up van gister te doen (8x70..thats it) heb ik het volgende gedaan: 12x40%, 8x50%, 2x70%, 1x80% met als gevolg het resultaat van hieronder- ben wel tevreden nu ja!
![]()
Moet zeggen dat ik gigantische jeuk heb op mijn benen, lijkt alsof ik vlooien heb en ze beginnen te lopen. Heb mezelf rood gekrabt. Zijn dat vezels die zijn aangesproken? Het jeukt.![]()
Gisteren maakte ik tevens de fout te denken dat 165kg een flutgewicht is waarvoor ik niet specifiek hoefde op te warmen.

Ah, dat plaatst de dingen ook weer een beetje in perspectief, ik draag er twee van 62cm heb ik net even gemeten****ing hell. Die van mij meten 66 cm
Edit; 16 repper 165 KG en 1 nachtje rust?
Blote voeten standaard vanzelfsprekend, gewoon die schoentjes uit!
. Work in progress, maar zo kan ik die gewichten die jullie buigen een beetje plaatsen t.o.v. mijn pussyweights.Nee hoor, het een sluit het ander niet uit. Maar met 'doe maar normaal doe je al gek genoeg' raak ik niet bevredigd in dit opzicht.
Thanks broeder!
Jij ook goed weekend!
Ik heb vannacht een tijd lang wakker gelegen en zag mezelf de Squat doen van gister, en kwam tot de conclusie dat ik weer op blote voeten ga trainen. En dat ik beter kon en moest, wilde dit niet een blokkade vormen of twijfels over of ik het nog wel goed kon. Merkte dat ik ontevreden over gister was bij de 5 reps van de AMRAP set.
Dus ik ging vandaag opnieuw die set doen die ik vond tegenvallen, over de rest was ik hoe het ging gister heel tevreden dus dat liet ik voor wat het was. Liep wel het risico dat het totaal niet zou gaan vandaag en er nog een twijfel bij zou krijgen maar dat risico heb ik geblokt en verder niet over gedacht.
Heb eerst even gefietst om de benen wat los te maken, toen ben ik gewoon gaan knallen.
In plaats van de warming up van gister te doen (8x70..thats it) heb ik het volgende gedaan: 12x40%, 8x50%, 2x70%, 1x80% met als gevolg het resultaat van hieronder- ben wel tevreden nu ja!
![]()
Moet zeggen dat ik gigantische jeuk heb op mijn benen, lijkt alsof ik vlooien heb en ze beginnen te lopen. Heb mezelf rood gekrabt. Zijn dat vezels die zijn aangesproken? Het jeukt.![]()
Wanneer gaan we nou boksen? ik denk dat ik over 2 weken weer jou richting op ga!!
Volgens mij Juni? Jij wilde toch ook nog op een mat?
ja maar eigenlijk kan ik niet wachten! ik verlang naar klappen.. ik verdien het
wat ik nu weer gedaan heb hehe..