Nee zei ik, is op 20-30% maar dan veel reps voor doorbloeding en actieve rust.
Priceless face![]()
agossie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee zei ik, is op 20-30% maar dan veel reps voor doorbloeding en actieve rust.
Priceless face![]()

Dit is wetenschappelijk de sport benaderen en uitvoeren.
Erg knap als je dit op die manier doet en kan volhouden gaat nog een stapje verder dan de meeste trainees trainen op dit forum
Ze zitten vaak nog in de beginnersfase, waarin progressie nog vanzelfsprekend lijkt te zijn en eigenlijk iedere trainingsvorm resultaat geeft.
Thats me!Grenzen zijn nooit onbeperkt. De uiteindelijke grens is het genetisch bepaalde potentieel.Is er voor strongman/powerliften ook niet een soort natuurlijk plateau. Of zijn de grenzen onbeperkt.
Kan mij zo voorstellen dat als de 3 wittebroodsjaren voorbij zijn en dat de trainee vervolgens de sport op bovenstaande manier benaderd en uitvoert dus alles perfect; , rust, training en voeding. Zit er dan geen plafond in na een aantal jaren en moet je dan niet op onderhoud gaan trainen?
Ik lees daar regelmatig post over bij natural bodybuilders. Die dus alles perfect hebben ingericht; training, voeding, rust. Alleen na een jaar of 6 komen zij gewoon niet meer verder?
Anyway voor mij gelukkig nog lang niet aan de orde na 6 maanden trainen.
Imp is 5 jaar bezig maar volgens mij sommige periodes iets beter dan de andere met name qua voeding wat ik heb begrepen? Wellicht ook training?[/
Ik hou niet van de spiegel, en ik hou niet van het gewicht dat ik in de spiegel zie...Omdat ik niet van de spiegel hou maar van gewichten.

Omdat ik niet van de spiegel hou maar van gewichten.
Ik hou niet van de spiegel, en ik hou niet van het gewicht dat ik in de spiegel zie...
Goede training!![]()

Ik heb alleen een hekel aan het overgewicht dat ik zie in de spiegel...Hopelijk houdt jij wel van trainingsgewichten Hummer
Ik houd van gewichten en de spiegel
Supersquats weer Impy!!!

Ik zie de geest als sleutel om het lichaam sterker te maken. Handelen, doen, discipline, motivatie en willen zijn enkele voorbeelden van deze sleutel.