The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben even te rozig om een verhaaltje te typen, ging goed en lekker. Stond iemand bij om reps te tellen waardoor ik me volledig kon concentreren.
heeft de koffie niet geholpen?Volgens mij ben jij nu behoorlijk uitgeteldheeft de koffie niet geholpen?

Wel eens een echte "all out" deadlift training gedaan Jerney?
Er is in mijn beleving geen andere oefening die zo'n aanslag doet op je centrale zenuwstelsel, daar van val je een paar uur later spontaan van in slaap op de bank.
Volgens mij heeft Impy zichzelf gewoon gevloerd, probaat slaapmiddel hoor die deadlifts.![]()

Kan je wel zeggen ja!
Ik zat op station he, en mensen zaten me gewoon aan te kijken. Ook omdat ik natuurlijk een aardige jongeman ben maar waarschijnlijk ook omdat ik zag dat er damp/ stoom van mijn shirt af kwam.
U is naast powerbuilder ook "dichter", waerde Heer Harpep..?Sorry but No, Bro, It was the DeadLift Glow and Flow, which made people Go and watch your Show.....

Grappig weten waarschijnlijk niet wat dit voor schema is en voor welke periode.mensen zitten mijn trainingen ook te kopieren wat sowieso fail is aangezien ze niks vragen dus ze denken dat het enkel veel reps maken is met bepaald gewicht.

Maar dat is wel beter te aanvaarden!

Ik voel me wel beestachtig sterk worden, mensen zitten mijn trainingen ook te kopieren wat sowieso fail is aangezien ze niks vragen dus ze denken dat het enkel veel reps maken is met bepaald gewicht.
Merk dat ik enorm gretig aan het worden ben van die AMRAP setjes.
Kan mijn traps kusjes geven, hahahahahahhaha. Paar mensen hebben al gezegd dat ik er harder uitzie en voller.
Gaat lekker dus, lekker weekend en wat rust!

Denk dat mijn 1RM misschien wat hoger ligt dan 115kg? Heb nooit meer dan BW gerept, maar kan dat wel een hoog aantal reps doen.
![]()
Ik voel me wel beestachtig sterk worden, mensen zitten mijn trainingen ook te kopieren wat sowieso fail is aangezien ze niks vragen dus ze denken dat het enkel veel reps maken is met bepaald gewicht.