XXL Nutrition

Log Jezza

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Altijd handig zo`n teller top zeker met die HH.
En lekkere workout

Deadlift 186kg AMRAP = 18......Het lijkt wel science fiction :eek:

Netjes weer hoor. Zo te zien kun je nog heel wat maandcycli toe op deze manier.

Volgens mij ben jij nu behoorlijk uitgeteld ;) heeft de koffie niet geholpen?

Wel eens een echte "all out" deadlift training gedaan Jerney?

Er is in mijn beleving geen andere oefening die zo'n aanslag doet op je centrale zenuwstelsel, daar van val je een paar uur later spontaan van in slaap op de bank.

Volgens mij heeft Impy zichzelf gewoon gevloerd, probaat slaapmiddel hoor die deadlifts. :)

Heavy Dude! :thumb:

Wel eens een echte "all out" deadlift training gedaan Jerney?

Er is in mijn beleving geen andere oefening die zo'n aanslag doet op je centrale zenuwstelsel, daar van val je een paar uur later spontaan van in slaap op de bank.

Volgens mij heeft Impy zichzelf gewoon gevloerd, probaat slaapmiddel hoor die deadlifts. :)

Ik geloof je op je woord, ik heb dat bij de meeste zware trainingen.
Twee uur later val ik om en als ik er niet aan toe geef wordt ik behoorlijk chagarijnig... :D

Kan je wel zeggen ja!
Ik zat op station he, en mensen zaten me gewoon aan te kijken. Ook omdat ik natuurlijk een aardige jongeman ben maar waarschijnlijk ook omdat ik zag dat er damp/ stoom van mijn shirt af kwam.

Sorry but No, Bro, It was the DeadLift Glow and Flow, which made people Go and watch your Show.....

Zoals het hoort en van je gewend je zijn.

Goed weekend beest!

Edit betekent dit dat jij 1 set 23 reps op de chin (wide grip) heb gemaakt achter elkaar????:eek:???:eek:

Ongelofelijk, die reps op de chins.... :eek:
Zeker met dat lichaamsgewicht...
Beestig serk éh?
Dat was al bekend. :thumb:

23 reps op 86 kg is nog steeds monsterlijk hoor!
mensen zitten mijn trainingen ook te kopieren wat sowieso fail is aangezien ze niks vragen dus ze denken dat het enkel veel reps maken is met bepaald gewicht.
Grappig weten waarschijnlijk niet wat dit voor schema is en voor welke periode. :roflol:

I know, but tnx. anywayz! :thumb:

Ik voel me wel beestachtig sterk worden, mensen zitten mijn trainingen ook te kopieren wat sowieso fail is aangezien ze niks vragen dus ze denken dat het enkel veel reps maken is met bepaald gewicht.
Merk dat ik enorm gretig aan het worden ben van die AMRAP setjes.
Kan mijn traps kusjes geven, hahahahahahhaha. Paar mensen hebben al gezegd dat ik er harder uitzie en voller.
Gaat lekker dus, lekker weekend en wat rust!

Dit vraagt om foto's natuurlijk he :P

Denk dat mijn 1RM misschien wat hoger ligt dan 115kg? Heb nooit meer dan BW gerept, maar kan dat wel een hoog aantal reps doen.
25h1ohs.jpg

Dat lijkt me duidelijk ik denk dat je zonder problemen 20-30 kg hier boven op kunt doen. Ik denk dat je in dit geval dringend naar boven moet bijstellen met je geschatte 1RM.
23 reps is een beetje erg veel.....

Ik voel me wel beestachtig sterk worden, mensen zitten mijn trainingen ook te kopieren wat sowieso fail is aangezien ze niks vragen dus ze denken dat het enkel veel reps maken is met bepaald gewicht.

Dit is en blijft onvermijdelijk, maar bewerkstelligd vaak wel dat mensen hierdoor "concluderen" dat het schema niet deugt.
Als ze nou eens de moeite name het achterliggende principe/methode te doorgronden....jammer.

Kan mijn traps kusjes geven, hahahahahahhaha.

Tsssss, narcist ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven