Fitness Seller

Log Jezza

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
haha 6x160. Je doet ons verbleken. Damn nice.

dude hoe snel ga jij vooruit?!!!6x160kg!!!poeh

Denk dat mijn Row wat hoger ligt dan ik nu heb aangenomen, ging vrij vlot en netjes qua uitvoering.
Lekkere training over het geheel genomen.

Het loont de moeite om je rows zoveel mogelijk gelijk proberen te trekken (qua gewicht) met de bench press. Daar ga je op langere termijn veel plezier door krijgen qua BP succes (EN werkt ook blessure-preventief!)

Nette bench trouwens weer jongeman! :)

Leerzame reactie. Ik zal niet vragen waarom want je hebt altijd gelijk :cool:. We hebben het hier over de bent over row neem ik aan 45%?

Leerzame reactie. Ik zal niet vragen waarom

Kan nooit kwaad.

1. Omdat hoe sterker de antagonisten van een bepaald bewegingspatroon zijn. hoe meer kracht ook de agonisten kunnen ontwikkelen en vice versa.
Dit is een zichzelf versterkende neurologische wisselwerking.
2. Hoe meer kracht en massa met name de Lats, Traps en Rhomboidus hebben, hoe steviger het platform is waartegen kan worden afgezet bij de vooral de opwaartse beweging (Springplank-principe)

want je hebt altijd gelijk :cool:.

Gelukkig niet zeg!

Ik zou het vreselijk vinden om, zoals zovelen, ongeneeslijk beter te zijn.......

We hebben het hier over de bent over row neem ik aan 45%?

Gewoon de standaard row ja, ik neem aan dat je 45 graden bedoeld.

Dank voor je toelichting Harpep het was weer leerzaam.

Weer een indrukwekkende training man! :)

Captian Hook goed getraind.

Interessante leerstof weer voor mij als ik weer ga DL-en.
Probeer je dan ook minder kracht te zetten in je armen?

Goede workout weer beest.

hook.jpg

Lekkere training Impo. Fijn weekend.

Leuk altijd dat je door een kleine verandering van houding, uitvoering, tempo etc. toch weer een heel ander gevoel/resultaat bij een oefening kunt krijgen.

Het ziet er weer Imposant uit! ;)

Hum ben iets te vroeg zie ik :) ben natuurlijk weer erg benieuwd Impo! :)

@ sniperx

Status: Bulken als een beest. Begonnen op Zaterdag 2 Mei 2009.

Zaterdag 25 April: 56.1kg, 1.79m
Zaterdag 2 Mei: 56.9kg, 1.79m
Zaterdag 9 Mei:
Zaterdag 16 Mei:
Zaterdag 23 Mei:
Zaterdag 30 Mei:

Zaterdagmorgen 2 mei: 139.1kg, 1.85cm
Zaterdagavond na een avondje wokken (twee kommen soep, 1 bord ossehaas, 1 bord met 2 pangazalm, 1 bord met 2 biefstuk, 1 bord met 2 pangazalm, 1 bord met vers fruit en 2 kommetjes schepijs met slagroom) en omdat ik wel bewust bezig ben met mijn "lijn" alleen maar spa blauw erbij! Gewicht zaterdagavond 2 mei: 143.9kg, 1.85cm.
Waar jij één week voor nodig hebt, doe ik één dag over :D Niets om verder trots over te zijn, sorry :o Maar ik moest dit effies schrijven ;)

@ Impo...sorry voor deze vervuiling van je log, maar ik hou je log goed in de gaten...heel erg indrukwekkend wat je allemaal laat zien...probeer je bij te houden met (raw) benchen...maar het lukt me nog niet...er is altijd baas boven baas hé ;)...ik buig diep :bow:

12x112 op de chin is erg goed.
En weer een goede training zoals gewoonlijk!

Loopt het langdurige schema volgens planning?

:) daar was ie al en weer top!. Jeetje man kom ik aan met mn ... :p, teach me :)

netjes impo.

Zijn die overheads strict?
Of meer PP achtig?

edit: strict dus. hehehe.

Keep it up

Gaat weer lekker Imp. :)

sterke jongen hoor!

Sterk!

met 80% staat er. Je 1rm is toch geen 100. Meer toch? Als er staat minimaal 3 en jij doet 11. Dan lijkt me dat je eigenlijk met 90-100 had moeten reppen. Of zit ik nu helemaal fout?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven