Fitness Seller

LUUS Back on track (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iets met fluctuerende hormoonspiegels?

Yep, al wat gezeik mee gehad paar maanden geleden. Niet heel interessant voor jullie, maar toen ook met spoed gestopt met anticonceptie. Maar lijkt wel erger te worden. In iedergeval wel iets om in de gaten te houden.
 
  • Sad
Waarderingen: Bubs
Iets met fluctuerende hormoonspiegels?
Denk het niet, had het ook al ook voordat ik kuurde en heb het al jaren (of was je post niet naar mij gericht?).
Edit: zie 't al, was niet naar mij gericht.
 
Denk het niet, had het ook al ook voordat ik kuurde en heb het al jaren (of was je post niet naar mij gericht?).
Edit: zie 't al, was niet naar mij gericht.

Misschien was het wel aan jou gericht en gaf ik antwoord :roflol:
 
Hi allemaal!
Zojuist weer een check up gehad, en als ik heel eerlijk ben, had ik er niet zoveel van verwacht. Ik heb de laatste tijd weer erg veel stress. Daarbij ook nog wel eens last van last nachtzweten. Houd daar nu een dagboekje voor bij, en icm andere rare lichamelijke klachten misschien toch even naar de dokter.

Dus zoals ik al zei: cortisol omhoog, vetverbranding omlaag.
Maar toch: 0,8% omlaag sinds de laatste meting! (2 weken geleden).

Dus we blijven nog even doorgaan op deze calorieën, aangezien het best lekker gaat. Ik cheat eigenlijk nooit, en als ik er behoefte aan heb dan duurt dit nooit langer dan een dag. En ik wil gewoon niet toegeven. Iets met autistisch, discipline of misschien toch een beetje psycho? Geen idee.

Morgenavond een feestje. Dat wordt vodka cola zero. Ja, zelfs de wijn is hier opgeheven. Heb het vorige week zaterdag nog geprobeerd maar na 4 wijntjes was ik kots ziek :roflol:.

Outfit feestje morgen:
IMG_20191030_192617.jpg

Mooie toeter op mijn hoofd ook.

Weet iemand trouwens hoe het zit met die gewichten bij cablestations bij basic fit? De een geeft normale kgs aan, en de andere 3,75, 6,75, etc etc? Normaal doe ik facepull zeker op 30kg, maar als ik bij de andere op 30 zet kom ik nauwelijks naar achter :roflol:
Help me out!
 
Goed fysiek hoor, je zal aan de lichaam niet zien dat je stress hebt.

Er zit verschil in de verschillende cable stations. Dit heeft te maken met de hoeveelheid katrollen die het station heeft. Hoe meer katrollen hoe lichter het word en dat verschilt dus vaak per station!
Obsessed is what the lazy use to describe dedication.
 
cortisol omhoog, vetverbranding omlaag.
Das heel persoonlijk denk ik... Er zijn er ook zat die door stress en hoog cortisol juist afvallen :o

Maar je gaat top en ziet er top uit! :heart:
 
Goed fysiek hoor, je zal aan de lichaam niet zien dat je stress hebt.

Er zit verschil in de verschillende cable stations. Dit heeft te maken met de hoeveelheid katrollen die het station heeft. Hoe meer katrollen hoe lichter het word en dat verschilt dus vaak per station!
Obsessed is what the lazy use to describe dedication.

Dank je wel.
Ah. Vandaar. Ik zal er eens naar kijken binnenkort, thanks!

Das heel persoonlijk denk ik... Er zijn er ook zat die door stress en hoog cortisol juist afvallen :o

Maar je gaat top en ziet er top uit! :heart:

Ja, en ik blaas er van op :windup:
Dank je wel!


Man man man, gister een feestje. Had er echt veel zin in hoor. Had om 19:00 uur al mijn outfit aan. Paar vodka cola op, en gaan met die banaan! Maar wat een Kut feest. Kansloze mensen, kansloze muziek, ik was moe en wilde naar huis. Had echt geen zin om te socializen. En daar heb ik de laatste tijd vaker last van. Ik begin feestjes echt steeds minder te waarderen, het vreet energie. De laatste keer dat ik een feestje echt oprecht leuk vond was mijn housewarming in mei. Maar toen was ik gewoon kets zat :dunno:.
What's happening to me..
MAAR ZOMETEEN WEL GYMMEN EN DAAR HEB IK WEL ECHT ZOVEEL ZIN IN.
 
Er zit verschil in de verschillende cable stations. Dit heeft te maken met de hoeveelheid katrollen die het station heeft. Hoe meer katrollen hoe lichter het word en dat verschilt dus vaak per station!
Nee.
 
Dank je wel.
Ah. Vandaar. Ik zal er eens naar kijken binnenkort, thanks!



Ja, en ik blaas er van op :windup:
Dank je wel!


Man man man, gister een feestje. Had er echt veel zin in hoor. Had om 19:00 uur al mijn outfit aan. Paar vodka cola op, en gaan met die banaan! Maar wat een Kut feest. Kansloze mensen, kansloze muziek, ik was moe en wilde naar huis. Had echt geen zin om te socializen. En daar heb ik de laatste tijd vaker last van. Ik begin feestjes echt steeds minder te waarderen, het vreet energie. De laatste keer dat ik een feestje echt oprecht leuk vond was mijn housewarming in mei. Maar toen was ik gewoon kets zat :dunno:.
What's happening to me..
MAAR ZOMETEEN WEL GYMMEN EN DAAR HEB IK WEL ECHT ZOVEEL ZIN IN.
Vroeger vond ik feestjes ook wel leuk, nu ga ik nooit meer (ik drink ook niet meer trouwens).
 
Vroeger vond ik feestjes ook wel leuk, nu ga ik nooit meer (ik drink ook niet meer trouwens).

Ik dronk voorheen heel veel. Nu toevallig gister 4 drankjes ofz ivm een feestje. Maar ik zit nu half jankend en balend op de bank omdat ik een kater heb, down ben en moe. En dat voor een feestje wat ik niet eens leuk vind. En vind de laatste tijd feestjes sws al niet meer leuk. Maar iets met sociale verplichtingen. En dacht elke x: misschien heb ik vandaag mijn dag gewoon niet voor een feestje ofz. Maar begint nu nogal op te vallen. En het ergste vind ik dat mensen dan dingen zeggen zoals: doe gewoon gezellig mee, ah kom op neem nou een drankje, wat ben je veranderd, oh je hebt echt een goed lichaam, ik ben dik, ik ben zo jaloers. En vervolgens 10 wijn achterover kieperen.
Wat wil je dat ik zeg Lisa.
Nee. Dit is het niet meer voor mij.
Voortaan op vrijdag avond weer weekend beginnen in de gym.
 
Wel, de gym-leef begint de overhand te krijgen :D
 
Ja alcohol maakt meer kapot dan je lief is.
:(
 
Wel, de gym-leef begint de overhand te krijgen :D
Ja alcohol maakt meer kapot dan je lief is.
:(

Ben ik vorig jaar na de contest ook achter gekomen haha. Toen nam het ook de overhand. :roflol:

Afijn. Vandaag alweer dag 2 dat ik niet beweeg. De steken in mijn rechterzij en linker onderbuik zijn erger geworden. Nog steeds last van nachtzweten, en zo ongelofelijk moe. Ik heb het gevoel dat ik gewoon een week kan slapen.
Dus gisteren naar de huisarts en mijzelf ziek gemeld op het werk.
Paar onderzoekjes gedaan, hij gaf wat tikken op me rug waar de pijn zit en ik ging door de grond.
Dokter: hoe lang heb je dit al?
Ik: ja paar weekjes
Dokter: zucht

Ik weet dat ik eerder naar de dokter had moeten gaan, maar ik dacht eerst oprecht dat het gewoon een spier in me zij was. En onderbuik.
Afijn, moest gelijk bloedprikken en in een potje plassen. Morgenochtend naar diagnostiek centrum voor een echo van mijn nieren en onderbuik. 4 uur van te voren niet eten en heb de afspraak om half 12:treuren:. En daarna heel veel water drinken en niet naar de wc mogen.

Ik hoop oprecht dat morgen alles goed is, alloewel, dan weet ik nog steeds niet waar die pijn vandaan komt, en het nachtzweten..

Hopelijk is het snel over, ik mis de gym nu al, en momenteel is lopen naar de koelkast al vermoeiend.
 
Wat rot!! Beterschap, ben benieuwd naar de uitslag!
 
Heeft de dokter niet gezegd wat er "mogelijk" aan de hand is ?
 
Wat rot!! Beterschap, ben benieuwd naar de uitslag!
Dank je wel:heart:

Heeft de dokter niet gezegd wat er "mogelijk" aan de hand is ?

Nee, en dat wil ik ook niet weten. Stel je voor: ' het kan een niersteen zijn, het kan een cyste zijn, het kan een ontsteking zijn' zit ik straks in de stress, en is er heel wat anders aan de hand.
Zit iig al geen bloed in mijn urine dus dat scheelt al een hoop enge dingen.
 
Heel veel sterkte :aai:
 
Snel beter dan toch hoor !!
 
Back
Naar boven