AndroidHealthClinic

LUUS Back on track

Bezoekers in dit topic

Goedemorgen allemaal!
Gister aangekomen op Kos. Oh het is zo prachtig hier. Afgesproken met mijn moeder dat we pas bij het avondeten aan de alcohol zouden gaan, maar helaas. En aangezien wie die ochtend al vanaf 3 uur op waren, zon, wijn en vervolgens nog oeso.. Savonds nog gegeten en eigenlijk vrijwel meteen gaan slapen . Wat was ik moe zeg.

Dus vanacht zeker 12 uur geslapen en voel me weer herboren.
Ontbijt :
IMG_20191007_090032_107.jpg

En net nog even getraind. Echt een kut gym maar had niks anders verwacht, dus maar even een DB workout van gemaakt.
( gewichten gaan niet hoger dan 5kg per db)
Squat db 10kg 3x20
Db deadlift 10kg 3x20
Shoulder press 10kg 2x15 1x12
DB bench press 10kg 3x15
Db tricep overhead unilateral 3kg 3x15
Db BOR 10kg 3x20
Db side raise 3kg 3x20

Zo nog 'even' naar de supermarkt wandelen. En de rest van de dag doe ik niks meer, haha.
Screenshot_20191007_105925_com.google.android.apps.maps.jpg


Wordt vervolgd!
 
Fijne vakantie gewenst Luus2405 . Op foto zag het er alvast adembenemend mooi uit. Enjoy!

Dank je wel. Komt zeker goed! Wat is je Instagram, neem aan dat je het daar hebt gezien hihi. Ik weet niet zeker of ik jou volg?
 
Lien zit niet op de socials:(
Why so sad thuggy?
Ouwe blauwe besjes doen niet aan social media, toch? :p

Dank je wel. Komt zeker goed! Wat is je Instagram, neem aan dat je het daar hebt gezien hihi. Ik weet niet zeker of ik jou volg?
Nou zeg :( dan was het waarschijnlijk in ' de laatst genomen foto' :(
Inderdaad, je had onlangs een foto gepost op het forum, vandaar :)
Heb jij een eigen instagram kanaal?
 
Why so sad thuggy?
Ouwe blauwe besjes doen niet aan social media, toch? :p



Inderdaad, je had onlangs een foto gepost op het forum, vandaar :)
Heb jij een eigen instagram kanaal?

Ja heb ik, handtekeningen zijn verdwenen of niet? Daar had ik het voorheen in staan : @_lucille2405
 
Why so sad thuggy?
Ouwe blauwe besjes doen niet aan social media, toch? :p



Inderdaad, je had onlangs een foto gepost op het forum, vandaar :)
Heb jij een eigen instagram kanaal?
Mag van mij hoor. :)
 
Ik zag het inderdaad niet in je handtekening staan. Bedankt voor de info, will check! :)

Heb ik überhaupt nog wel een handteking... Haha. Er is best wat veranderd. Ik zal eens kijken
 
Heb ik überhaupt nog wel een handteking... Haha. Er is best wat veranderd. Ik zal eens kijken
Kan ook aan mij liggen hoor. Maar Ik zie inderdaad niet meteen een handtekening staan.
Dit forum ondergaat momenteel wel wat veranderingen, dus mss daarmee :)
 
Kan ook aan mij liggen hoor. Maar Ik zie inderdaad niet meteen een handtekening staan.
Dit forum ondergaat momenteel wel wat veranderingen, dus mss daarmee :)
Op mobiel zie je die ook niet. Op de laptop pc wel.
 
Back
Naar boven