AndroidHealthClinic

LUUS Back on track

Bezoekers in dit topic

Vroeg er uit, ontbeten, en gelijk naar de gym gegaan.
IMG_20191008_095728_245.jpg

Tering wat is het heet daarbinnen.

Zometeen een excursie met Tui. Oude vulkanen bekijken. Ben benieuwd! Vanavond weer veel eten en drinken. Holiday life!
 
Goedemorgen,

Gister een rustdagje gehad. Dinsdag was zo indrukwekkend. Waren ook pas om 8 uur terug bij het resort. Maar wat prachtig zeg, zo'n krater. En mijn god wat kan dat stinken zeg:barf:.
IMG_20191008_152215.jpg
IMG_20191008_134954.jpg


Ondanks het rustdagje nog wel even naar het centrum gelopen. 15k stapjes gezet.
Vervolgens rose gedronken. En cocktails.

Vanochtend beetje uitgeslapen, gegeten en gesport:
Db deadlift 10kg 3x20
Standing Shoulder press 10kg 3x15
DB bench press 10kg 3x15
Db tricep overhead unilateral 3kg 3x15 1x10

Superset gemaakt, om en om.
Db bor 10kg 3x20
Db side raise 3kg 3x20

Db curl 5kg 3x20
Nog energie dus nog even leegpompen alles :
Unilateral Shoulder press max 1x20 5kg
Side raise max 1x30 3kg

Echt ruk die lage gewichten, maar kan hier niet anders.
Zometeen bergbeklimmen, ben benieuwd.
Vandaag beetje meer op eten letten. Morgen een hele dag een cruise inclusief eten en drinken.

Zaterdag alweer naar huis. :treuren:
 
Zijn we weer!
Vakantie was heerlijk, laatste avond gegeten wat ik wilde en die middag gezopen op een cruise. Rest van de week heel erg normaal gedaan, behalve de alcohol, maar wel meer stappen gezet dan normaal. Tot mijn grote verbazing 0,8kg in Griekenland achter gelaten. LEKKAH!
Denk dat de rust die ik in me vakantie hier ook in heeft geholpen, had even geen stress meer.
Is sinds vandaag wel weer anders. Gelukkig kunnen we sporten in een overvolle gym op maandagavond. Haha.
Hier een mini reeks van fitgirl foto's in een gym.
IMG_20191014_214027.jpg
IMG_20191014_213953.jpg

Oja ik ga proberen tm kerst geen alcohol te drinken, kijken wat dat met mijn lichaam doet!
Houdoe.
 
Hallo:wave:,

Vandaag weer een check up gehad. Gaat super lekker. Ik was eigenlijk van het ergste uit gegaan (maandelijkse periode en vakantie in Griekenland). Maar weer in 2 weken 1% vet eraf:bow2:.
Voornamelijk nog gesproken over de toekomst. Nog 2 weekjes door met mijn huidige trainingschema, dan switchen. Geen eetschema meer, alles zelf invoeren op MFP.
Oja, en nog geen alcohol gedronken. Ook geen behoefte aan. Ik wil eens kijken wat dat doet met mijn fysiek en gemoedstoestand.

Verder ook wat meer verdiepen in wedstrijden. Want wie had dat ooit gedacht, ik de anonieme alcoholist, de cheater met de contest en degene die nooit discipline kon houden, is erin geïnteresseerd geraakt.
Staat nog niets vast, maar wel over gehad met mijn coach. Dus wie weet in de toekomst!

Fijn weekend allemaal.
Oja:
Luus in beweging
 
Ik ben al een tijdje aan het proberen elke dag alcohol te drinken tot Kerstmis maar dat lukt niet altijd even goed :(
 
Ik ben al een tijdje aan het proberen elke dag alcohol te drinken tot Kerstmis maar dat lukt niet altijd even goed :(

En wat is er precies wat niet lukt? Misschien moet je shotjes nemen dat werkt misschien beter en ben je er sneller vanaf!
 
En wat is er precies wat niet lukt? Misschien moet je shotjes nemen dat werkt misschien beter en ben je er sneller vanaf!
Een tijdje terug zelfs 3 dagen achtereen niet, zo komen we er natuurlijk niet!
 
Verder ook wat meer verdiepen in wedstrijden. Want wie had dat ooit gedacht, ik de anonieme alcoholist, de cheater met de contest en degene die nooit discipline kon houden, is erin geïnteresseerd geraakt.
Staat nog niets vast, maar wel over gehad met mijn coach. Dus wie weet in de toekomst!
Misschien in 2020 eerst nog eens de DBB contest doen? Is toch wat laagdrempeliger.

Je kunt beter het touw onderhands vastpakken (vanaf 5:50):
 
Misschien in 2020 eerst nog eens de DBB contest doen? Is toch wat laagdrempeliger.


Je kunt beter het touw onderhands vastpakken (vanaf 5:50):

Misschien wel... Misschien niet. Ligt eraan hoe de contest volgend jaar valt :) .

Thanks voor de tip, ga er mee aan de slag!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
IN! Beetje laat.
 
Vandaag een keer in een andere gym getraind. Was zo klaar met basic fit. Vooral op maandagavond.
Buurman heeft een eigen gym, waar maar een x aantal mensen tegelijk mogen trainen. Kijk, daar hebben we wat aan. Daarbij ook gelijk een spotter en iemand die mee kan kijken naar techniek.
Nu maar eens uitzoeken hoe ik dat kut abonnement af kan zeggen van basic :grinny:
 
Hallo! De planning voor aankomende tijd is gemaakt. Nieuwe gym dus moest even wat dingen omgooien ivm openingstijden.

Maandag trainen
Dinsdag trainen
Woensdag sport masseur
Donderdag check ups (1x in de 2 weken) en trainen
Vrijdag chill avond
Zaterdag trainen
Zondag chill dag

Binnenkort mijn nieuwe trainingschema. We gaan nog even door met de cut. Hierbij de percentages van afgelopen metingen.

19 september
27,8%

3 oktober
26,46

17 oktober
25,46

Volgende check up staat gepland op 31 oktober.
Gewicht daalt langzaam, maar het daalt wel.

Doel: week van 9 december (of omstreken, meting staat nog niet gepland) 22%

Niet makkelijk haalbaar, maar zeker niet onrealistisch. We shall see.

Daarbij wel laatste tijd ontzettend last van nachtzweten. Maar dan echt wakker worden in een zwembad, koud en misselijk. Hoe dit komt? Geen idee. Voorlopig een dagboek bijhouden wanneer dit precies is, en als het niet overgaat toch even laten checken bij de huisarts.

Het is hier wel erg stil, maar ik blijf lekker loggen. Laatst ook volledige log teruggelezen van de contest, vraag me nog steeds af wat ik in godsnaam aan het doen was :roflol:. Had dingen nu zeker anders aangepakt.

Afijn, nieuwe ronde nieuwe kansen. Oja, en mijn sportmasseur (lees: martelaar) gaf een complimentje vandaag over de ontwikkeling van mijn rug. Altijd fijn om te horen.

Houdoe!
 
Klinkt goed, een nieuwe gym! :)

Badend in het zweet wakker worden heb ik ook wel vaak, maar niet met misselijkheid en koudheid. :dunno: Gebruik je supps?

Ik zag trouwens dat je coaching hebt (gehad) bij Team Miro. Bevalt dat goed en ga je nog wedstrijden doen? :) Ik heb ook eens zitten kijken naar een coach en wisselende dingen gehoord over Team Miro.
 
Klinkt goed, een nieuwe gym! :)

Badend in het zweet wakker worden heb ik ook wel vaak, maar niet met misselijkheid en koudheid. :dunno: Gebruik je supps?

Ik zag trouwen dat je coaching hebt (gehad) bij Team Miro. Bevalt dat goed en ga je nog wedstrijden doen? :) Ik heb ook eens zitten kijken naar een coach en wisselende dingen gehoord over Team Miro.

Ja ik vind het ook vreemd, vooral omdat ik ook geen alcohol meer drink, echt met voeding bezig ben en veel beweeg. Maar elke dag D3, omega 3-6-9 en ZMA. That's it eigenlijk...

En ik zit inderdaad bij Team miro, en ik zeg : beste keuze ooit. Naast dat ze ongelofelijk gemoedelijk zijn, heb je echt iets aan ze. Zit hier pas sinds begin september, maar ik heb echt niets aan te merken. Voelt nu zelfs alsof ik even ga chillen met een vriendin en praat over de passie wanneer ik een check up heb. Ik heb daarbij nog nooit slechte verhalen gehoord over team miro. Klinkt cheesy maar het heeft echt mijn leven veranderd. En mindset.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven