- Waardering
- 3.905
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Luus2405 life as it should be!Vroeg er uit, ontbeten, en gelijk naar de gym gegaan.
![]()
t*ring wat is het heet daarbinnen.
Zometeen een excursie met Tui. Oude vulkanen bekijken. Ben benieuwd! Vanavond weer veel eten en drinken. Holiday life!

Vroeg er uit, ontbeten, en gelijk naar de gym gegaan

.
,
.Ik ben al een tijdje aan het proberen elke dag alcohol te drinken tot Kerstmis maar dat lukt niet altijd even goed![]()
Een tijdje terug zelfs 3 dagen achtereen niet, zo komen we er natuurlijk niet!En wat is er precies wat niet lukt? Misschien moet je shotjes nemen dat werkt misschien beter en ben je er sneller vanaf!
Een tijdje terug zelfs 3 dagen achtereen niet, zo komen we er natuurlijk niet!
Misschien in 2020 eerst nog eens de DBB contest doen? Is toch wat laagdrempeliger.Verder ook wat meer verdiepen in wedstrijden. Want wie had dat ooit gedacht, ik de anonieme alcoholist, de cheater met de contest en degene die nooit discipline kon houden, is erin geïnteresseerd geraakt.
Staat nog niets vast, maar wel over gehad met mijn coach. Dus wie weet in de toekomst!
Je kunt beter het touw onderhands vastpakken (vanaf 5:50):
Misschien in 2020 eerst nog eens de DBB contest doen? Is toch wat laagdrempeliger.
Je kunt beter het touw onderhands vastpakken (vanaf 5:50):
. 

. Had dingen nu zeker anders aangepakt.
Gebruik je supps?
Ik heb ook eens zitten kijken naar een coach en wisselende dingen gehoord over Team Miro.Iets met fluctuerende hormoonspiegels?Badend in het zweet wakker worden heb ik ook wel vaak, maar niet met misselijkheid en koudheid.Gebruik je supps?
Klinkt goed, een nieuwe gym!
Badend in het zweet wakker worden heb ik ook wel vaak, maar niet met misselijkheid en koudheid.Gebruik je supps?
Ik zag trouwen dat je coaching hebt (gehad) bij Team Miro. Bevalt dat goed en ga je nog wedstrijden doen?Ik heb ook eens zitten kijken naar een coach en wisselende dingen gehoord over Team Miro.