Wow!!! Super zeg! Echt héél goed gedaan!
Dank je wel!
ik zag je foto op diede haar story staan en dacht je al te herkennen!

goeie prestatie, ik volg
Lief, dank je wel!
Ik kom terug volgen. Benieuwd naar je progressie. Succes!
Gezellig, welkom!
Helaas een vervelende schouder momenteel, zondag ging ik nogal door de grond met trainen. Maandag gelijk afspraak gemaakt met mijn sportmasseur. Flink losgemaakt en ingetaped. En normaal gesproken werkt dat prima bij mij. Zou woensdag weer langskomen, tape er af halen en kijken hoe het gaat. Maar ik zat op mijn werk en zag dat de tape een beetje was los gelaten... gebeurd wel vaker, alleen deze keer voelde het vreemd. En ik keek:
Toen bedacht ik me dat het misschien wel verstandig zou zijn om de tape er af te halen. En dat brandde zo ongelofelijk erg. Werd er gewoon een beetje naar van. En het is echt geen aanrader om in de winter in je hemdje op kantoor te zitten. Maar iets eroverheen ging ook niet.
Maar goed, na het douchen, zachtjes huilen en alle lijmresten er af gehaald te hebben voel ik er niet veel meer van. Alleen als mijn kleding er in vast plakt. En het ziet er echt heel erg smerig uit momenteel.
Vanavond weer trainen, voorzichtig schouders ook een beetje trainen. Zoals mijn masseur zegt: je mag bewegen maar niet belasten, dus ook niet verzuren. Mijn gedachten : dan kan ik net zo goed niet gaan.
Maar als het vanavond weer goed gaat, kan ik zaterdag wat meer gewicht pakken en langzaam opbouwen. Het mag absoluut niet chronisch worden, want dan ben ik verder van huis. En weer dik, en dan drink ik weer elke dag wijn.
Voeding gaat bijzonder goed. Koolhydraten bijna verdubbeld. In het begin gewicht lichtelijk gestegen, maar zit nu al weer op mijn normale gewicht. Vind het wel goed vertoeven zo. Langzaam opbouwen, sterker worden, beetje aankomen, en dan volgend jaar een enorme cut. ( BB contest?

)
Zojuist ook gebeld door mijn nieuwe werk, heb vorige week de keuze gemaakt om ergens ander te werken. Ze bieden mij geen jaarcontract, maar een vast contract aan.
Ik ben een gelukkig meisje.
Vandaag website voor een klant afmaken, zodat ik vanaf volgende week echt even een weekje vakantie heb. Zin in!