XXL Nutrition

LUUS Back on track

Bezoekers in dit topic

Nou inderdaad, de eerste nacht kots en kots misselijk haha. Geen frisse lucht, lekker claustrofobisch. 2e avond maar even pilletje gehaald bij de servicebalie.
Verder vond ik het wel prima geregeld. Wij wilden deze keer eigenlijk alleen het centrum zien ( en de pub ofcourse haha ). Vanaf de boot wordt je weggebracht en daarna kan je of om kwart voor 3 of kwart voor 4 de bus terug pakken. Wij zijn om ongeveer om 2 uur naar een pub gegaan die om de hoek van het busstation zat dus was helemaal prima. Met de auto lijkt mij inderdaad ook wel fijn, vooral als je wat langer heen gaat.
Die dfds is wat rommelig ivh met die van Hull maar die zeebrugge hull boot is rampzalig loool
 
Die dfds is wat rommelig ivh met die van Hull maar die zeebrugge hull boot is rampzalig loool

Net even gegoogled. Nog nooit van de Hull gehoord, is het zo slecht ja? En hoe kan het dat je zo veel op cruise schepen zit hahaha.
 
Net even gegoogled. Nog nooit van de Hull gehoord, is het zo slecht ja? En hoe kan het dat je zo veel op cruise schepen zit hahaha.
Ik ga heel erg vaak over naar de UK zodoende. In 2018 al 4 keer, maar DFDS al een tijdje niet ''gehad'' die van Zeebrugge naar Hull is inderdaad niet veel soeps, althans dat was het tot voor kort niet(heel stille boot ook weinig volk bijna alleen vrachtrijders)
 
Sinds vorige week maandag onder behandeling bij een sport masseur.
Scheef stand bij mijn bekken en heupen, rechtervoet staat wat verder naar achter waardoor mijn rug en nek scheef staan. Daarbij staan ook mijn sleutelbeen niet gelijk. Maar gelukkig zijn er mensen die hier verstand van hebben en hiermee kunnen helpen.

Vandaag was het alleen wel echt een martel bank. Glutes zijn minder ontwikkeld waardoor ik sneller last heb van mijn onderrug. Man man man dat heb ik wel even gevoeld.
En toen mijn kuiten. Die dagenlange spierpijn was dus niet gewone spierpijn en ipv rust nemen heb ik geprobeerd het er uit te lopen. Blijkt een scheurtje in mijn kuit spier te zitten en het gezonde weefsel eromheen is daardoor aangetast. Dat ging hij even verhelpen.
:scold:

Ook alvast wat triggerpoints behandeld voor de migraine en hier gaat hij aanstaande vrijdag verder mee. En nu even met mijn pootjes omhoog want lopen gaat even niet meer:grumble:.
Morgen denk ik maar even UB.
 
Sinds vorige week maandag onder behandeling bij een sport masseur.
Scheef stand bij mijn bekken en heupen, rechtervoet staat wat verder naar achter waardoor mijn rug en nek scheef staan. Daarbij staan ook mijn sleutelbeen niet gelijk. Maar gelukkig zijn er mensen die hier verstand van hebben en hiermee kunnen helpen.

Vandaag was het alleen wel echt een martel bank. Glutes zijn minder ontwikkeld waardoor ik sneller last heb van mijn onderrug. Man man man dat heb ik wel even gevoeld.
En toen mijn kuiten. Die dagenlange spierpijn was dus niet gewone spierpijn en ipv rust nemen heb ik geprobeerd het er uit te lopen. Blijkt een scheurtje in mijn kuit spier te zitten en het gezonde weefsel eromheen is daardoor aangetast. Dat ging hij even verhelpen.
:scold:

Ook alvast wat triggerpoints behandeld voor de migraine en hier gaat hij aanstaande vrijdag verder mee. En nu even met mijn pootjes omhoog want lopen gaat even niet meer:grumble:.
Morgen denk ik maar even UB.

Wat moet ik me voorstellen bij het behandelen van triggerpoints?
 
Rustig aan meid.. eerst even goed laten helen.
Maar het zit je echt niet mee.. :(

Hou je taai :kiss:
 
Wat moet ik me voorstellen bij het behandelen van triggerpoints?

Ik heb last van migraine. Hij drukt dan eigenlijk gewoon op de plekken wat een trigger zou kunnen zijn. Bij mij komt het omdat ik rechts in mijn nek enorme knopen heb zitten. Alles gaat gekruist dus daarom ook dat ik altijd migraine aan de linkerkant heb.
Als hij er op drukt kan hij op die manier de druk daar vandaan halen dus soort van ontladen van spanningen. Zo was er een plek vlak onder mij wenkbrauw in mijn oogkas echt een ***plek.
Ik weet niet heel goed hoe ik het moet uitleggen. Ik ga vrijdag weer heen zal eens vragen wat het precies in Jip en Janneke taal is.
 
Rustig aan meid.. eerst even goed laten helen.
Maar het zit je echt niet mee.. :(

Hou je taai :kiss:

Het komt wel goed, onkruid vergaat niet. Zal hier later vooral veel baat bij hebben, lichaam goed verzorgen is zó belangrijk. Gaat veel dieper dan op je voeding letten en zware gewichten tillen.
 
Hey Luus, wat een pech zeg met die blessures. Ik hoop dat je een goede sportmasseur hebt gevonden die weet wat ie doet, :)
 
Daar ben ik weer!

Om het kort samen te vatten: ik heb veel te veel gedronken en gegeten de afgelopen dagen dus nu weer volledig het roer om. Ik blijf nog wel op onderhoud eten aangezien ik ongeveer in maart / april diep wil gaan cutte n.

Sport masseur doet mij nog wekelijks heul veul pijn, maar ik merk dat ik minder pijntjes heb en minder last heb van verzuring. Wel is mijn kuit echt nog heel ku(i)t aan het doen en ik sla daarom nog even de calf press over.

Momenteel is mijn leven nogal hectisch, veel bezig met het zoeken van een huis in het gezellige Brabant, gesprekken bij bedrijven voor een nieuwe baan, Wat kleine opdrachtjes daar omheen.

Verder ben ik dan eindelijk eens officieel gestopt met roken, en dan ook niet meer in de weekenden.

Vandaag ga ik een volledige gluten training doen, de bilspier is volgens de Sport masseur wat onderontwikkeld waardoor de stand van mijn bekken en onderrug niet volledig is.
Mijn schema ziet er momenteel zo uit:

Dag 1
Gluten

Dag 2
UB

Dag 3
LB
 
Halve middag in de sportschool doorgebracht. Begonnen met hardlopen, daarna sprinten. Ik weet niet of dat al zo snel kan maar had echt het idee dat ik nu misschien een vrouw van 65 was in plaats van een oma van 90. Niet roken doet wonderen.
Ik zou eigenlijk een gluten training doen, Maar daar had ik totaal geen zin in. Vanochtend te horen gekregen dat wij het (weer) niet zijn geworden met het huisje waar wij op hebben gereageerd. Afijn, we gaan gewoon stug door met zoeken.

Onder de training werd ik gebeld. Vertikte het om op te nemen want ik was bezig, maar ik had een voicemail bericht. Was eigenlijk wel nieuwsgierig. En alweer hetzelfde riedeltje; " ons gesprek was super fijn en je past perfect bij dit bedrijf gezien jouw ervaring en inzet, maar helaas is de functie niet meer beschikbaar."

Ik heb het nu al zovaak gehoord, omtrent de woningen en werk, maar elke keer weer stijgt het naar mijn kop. Was ik even blij dat ik in de sportschool was.

Hierbij de training:

Db bench press
1x10x6kg
1x6x7kg
1x6x8kg

Back dinges
1x10x11kg
4x8x25kg


Lat pulldown onderhands
4x8x32kg

Shoulder press
2x8x7kg
2x8x6kg

Side raise
4x10x3kg

Tricep push down
4x10x4.5kg

Bicep curl
3x10x5kg

Vanavond maar weer eindeloos zoeken naar een vacature. 1 voordeel; ik kan naar de sportschool wanneer ik wil! Wat een vrijheid!

Ofzo...:sad:
 
Toen ik afgelopen maandag hier heb gepost dat het niet meezat qua woning en werk, ben ik precies op dat moment gebeld door een bedrijf. Aangenomen in Eindhoven voor linde gas op de farmaceutische afdeling.

Oftewel; ik verhuis aankomende maandag naar Brabant. Wellicht zeg ik dan ( eindelijk) mijn abonnement op bij basic fit en ga ik bij Harrie trainen. Wellicht met volledige begeleiding.
Gister namelijk in Eindhoven geprobeerd om te trainen, maar uiteindelijk alleen kunnen squatten. Werkelijk alles was bezet en kon niks doen.

2019 begint voor mij zeeeeeeeeer goed. Wie trainen er nog meer in Veldhoven?
 
Toen ik afgelopen maandag hier heb gepost dat het niet meezat qua woning en werk, ben ik precies op dat moment gebeld door een bedrijf. Aangenomen in Eindhoven voor linde gas op de farmaceutische afdeling.

Oftewel; ik verhuis aankomende maandag naar Brabant. Wellicht zeg ik dan ( eindelijk) mijn abonnement op bij basic fit en ga ik bij Harrie trainen. Wellicht met volledige begeleiding.
Gister namelijk in Eindhoven geprobeerd om te trainen, maar uiteindelijk alleen kunnen squatten. Werkelijk alles was bezet en kon niks doen.

2019 begint voor mij zeeeeeeeeer goed. Wie trainen er nog meer in Veldhoven?
Kijk ook eens bij Arena in Eindhoven. Of ga je ook ik Veldhoven werken?
 
Kijk ook eens bij Arena in Eindhoven. Of ga je ook ik Veldhoven werken?

Nee ik ga voorlopig in Waalre wonen en zsm verhuizen naar Valkenswaard en ik werk in Eindhoven! Ik zal eens kijken naar Arena.
 
Voor Waalre is muscletotaal wel handig ja.
 
Wat een radio stilte hier. Zijn nu ongeveer 8 maanden verder. Ondertussen al meer dan een halfjaar een eigen woning en mijn werk bevalt nog steeds goed.

Alleen het trainen etc. Ai.

Ik kan geen middenweg vinden tussen twee extremen. Het is alles of niets. En ik ben er klaar mee.
En daarom heb ik besloten om onder begeleiding van een coach weer terug te gaan naar 67kg.

Deze week begonnen met mijn voeding en trainingschema. Bevalt mij tot nu toe erg goed. Als er belangstelling is, kan ik het loggen wel weer een beetje bijhouden
 
Welcome back. Ben zelf deze ook weer begonnen met loggen. Hoeveel weeg je nu dan als je naar 67 kg wilt?
 
Welcome back. Ben zelf deze ook weer begonnen met loggen. Hoeveel weeg je nu dan als je naar 67 kg wilt?

Thanks! Ik begon op 72,5 en ik zit nu op 71,8.
 
Welkom terug Luus! Altijd met veel plezier je log gevolgd, dus ik lees weer mee als je beslist om verder te loggen :)!
 
Welkom terug Luus! Altijd met veel plezier je log gevolgd, dus ik lees weer mee als je beslist om verder te loggen :)!
Aw super lief dank je wel! Ik vind het zelf ook wel weer leuk om te gaan loggen.


Ik train nu 4 keer per week fullbody, wel nog even met babygewichtjes. Ik loop al geruime met gewrichtsklachten, maar niets te vinden in het bloed. Toch wel iets om op te letten en binnenkort weer terug naar de reumatoloog.

Ik moet wel echt zeggen: chapeau naar mijn coach. Mijn voedingschema is perfect te doen en mijn trainingen echt satishfihing.
 
Back
Naar boven