- Waardering
- 3.905
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.
.Shape is nog top hoor! Denk niet dat je nog erg veel moet gaan cutten op dit moment, volgens mij is dit een prima basis om net te gaan bouwen.
Uiteraard moet je doen waar je je zelf goed bij voelt. Als je eerst nog wat kilo's/cm's kwijt wilt alvorens je je er comfortabel bij voelt om weer massa te pakken dan is dat zo!

. Soms wil ik teveel en te snel. Maar als ik het allemaal steady krijg dan geeft dat ook weer een bepaalde rust.Resultaat in die 5 weken is al flink, dus dat lijkt hartstikke goed te gaan
Waarom wilt je coach geen bulk inzetten, om vervolgens toch weer te gaan cutten?
Als je het heel zwart-wit bekijkt gaat dr weinig gebeuren op onderhoud (als je daadwerkelijk consistent op onderhoud kan eten uberhaupt).

Je zit duidelijk goed in je vel. Dat is het voornaamste.
Wat voor soort coach heb je, als ik vragen mag? Enkel voor voeding of ook iemand die jou kan begeleiden op vlak van training?
. Dagelijks app contact. Onderdeel van TeamMiro!Nice, klinkt goed!Voeding, training en 2 wekelijkse check ups. Dagelijks app contact. Onderdeel van TeamMiro!
Nice, klinkt goed!
Heb hier al eens eerder over gehoord.
Nederland staat op dat vlak volgens mij toch een pak verder dan Belgenland, helaas.
Ben er via via terecht gekomen, en zoooo blij met mijn keuze. Hebben ze daar helemaal niets? Zij zitten in Eindhoven, misschien alsnog te doen, ligt eraan waar in belgenland je woont haha

Is wel wat te ver voor mij inderdaad
Er zijn zeker ook wel coaching zaken in BE, maar ik krijg, mede door dit forum, toch sterk de indruk dat jullie in NL daar al verder in staan dan hier (dat coaches in NL er serieuzer mee bezig zijn, met meer kennis van zaken, etcetera)...
Goed om te horen dat het jou zo bevalt. Succes verder!