Fitness Seller

LUUS Back on track

Bezoekers in dit topic

Vandaag echt BIZAR lekker getraind. Lekker zweten, verzuren en met een voldaan gevoel naar huis.

En dan dit als pre bed...
IMG_20190909_221010.jpg


Ik ben een gelukkig mens.
 
Oeeeeeh, dat ziet er heerlijk uit!
 
Welkom terug!
 
Thanks allemaal! Zoals ik maandag super lekker heb getraind ben ik vandaag niet te genieten. Man O maaaan wat kan je een buikpijn hebben. En wat is squatten dan NIET fijn. Ook totaal geen eetlust. Maar goed, er is getraind. En zelfs een beetje progressie tegenover vorige keer. Daar gaat het om.
Vandaag trouwens ook weer met handschoenen moeten trainen. Ik weet niet wat er met mijn porseleinen handjes is gebeurd maar de blaren staan er op. (en sommige liggen er al af, auw). Merk aan alles dat ik echt wel weer moet inkomen.
Enige verschil merk ik nu wel: ik ben totaal niet bezig met in de spiegel kijken, ik train niet meer in hempjes en ondanks het dagelijks wegen interesseert mij de schommelingen in gewicht totaal niet. Ik denk dat dit komt omdat ik nu een 3 wekelijkse check up heb, en dan wel zie of het verbeterd niet. Zo niet, misschien iets aanpassen.
Ik ben allang blij dat ik weer aan het trainen ben :o.
 
Ik ben echt verschrikkelijk in loggen. Maar goed, hier zijn we weer! :rocknana:

Sinds vrijdag eindelijk vakantie, en ik moet zeggen: ik merk nu pas hoe erg ik hier aan toe was. Er gebeurd momenteel erg veel in mijn leven en er is het afgelopen half jaar ook echt heel erg veel gebeurd. Ik merk het vooral aan mijn gemoedstoestand en maagkrampen.

Afgelopen vrijdag naar de Ardennen gereden voor een familie weekend. Hele weekend netjes aan de macro's gehouden en zelfs pizza gegeten, en wijn gedronken. Ik denk dat eindelijk die alles of niets mentaliteit begint weg te ebben. Lang leven mijn geweldige coach :heart:.

Vorige check up was nogal k*'t maar had vooral te maken met menstruatie. Vet meten is dan echt een drama. Armen en rug wel wat vet kwijt, maar buik aangekomen. Zat toen op 27,6%. Was wel even balen. Vooral omdat ik toen nog de alles of niets mentaliteit had.
Aanstaande donderdag, na 2 weken, weer een check up voordat ik op vakantie ga. Ik merk dat ik droger wordt. De getalletjes op de weegschaal probeer ik zo min mogelijk mee te doen, maar ik probeer voornamelijk foto's te maken. De meeste weten misschien nog hoe mijn shape was na de contest vorig jaar, maar daar wil ik toch wel even heel erg voorbij gaan.
We shall see wat ik samen met mijn coach voor elkaar kan gaan krijgen.

Vandaag naar de gamma, ikea, Reumatoloog en gym. Drukke dag. Zo beginnen met mediteren om mijn kop even leeg te krijgen.

Hier nog even een klein fotootje
IMG_20190930_122646.jpg
 
Shape is nog top hoor! Denk niet dat je nog erg veel moet gaan cutten op dit moment, volgens mij is dit een prima basis om net te gaan bouwen :).
Uiteraard moet je doen waar je je zelf goed bij voelt. Als je eerst nog wat kilo's/cm's kwijt wilt alvorens je je er comfortabel bij voelt om weer massa te pakken dan is dat zo!
 
Shape is nog top hoor! Denk niet dat je nog erg veel moet gaan cutten op dit moment, volgens mij is dit een prima basis om net te gaan bouwen :).
Uiteraard moet je doen waar je je zelf goed bij voelt. Als je eerst nog wat kilo's/cm's kwijt wilt alvorens je je er comfortabel bij voelt om weer massa te pakken dan is dat zo!

Ja ik wil zeker eerst naar 22%. Geen idee waar ik nu op zit maar dat ga ik even bespreken aanstaande donderdag. Dan even een plan van aanpak maken
 
Iemand die mij kan helpen? Al jaren lang last van pols met vlagen. Momenteel zo erg dat ik er niet op kan leunen en nauwelijks kan buigen. Duim naar beneden duwen doet ook veel zeer. Is nu heel warm en is aan het kloppen. Ik heb over 2 weken een echo om te kijken of er een ontsteking in mijn gewricht zit. Loop al zeker een halfjaar bij de reumatoloog maar niets te zien aan gewrichten zelf. Iemand tips? Ik kan toch verdorie niet 2 weken minimaal sporten tot ik eindelijk weet of het een ontsteking is... :treuren:
 
Daar ben ik weer. Naar mijn sport masseur laten behandelen en hij heeft het meteen even ingetaped. In mijn schema bijgehouden welke oefeningen last geven. Viel gelukkig mee. Zolang ik mijn pols rechthoud kan ik gewoon liften. Maar zodra mijn pols schuin staat verrek ik van de pijn.

Afijn. Training ging wel weer lekker. Heb nu vakantie en de laatste dagen lekker bezig geweest met het verbouwen van de slaapkamer. Zie hier:

Ik drop niks in gewicht, en daar gister even met mijn coach over gehad. Het bizarre is, ik heb voor foto's gemaakt, en afgelopen maandag een foto gemaakt van mijn huidige shape. Zie hier :
inCollage_20191001_093646138.jpg

Dit is een verschil in 5 weken.

Gister een vet meting gedaan. 2 weken geleden 27,86.
Gister 26,46.
Omdat mijn gewicht niet daalt maar mijn vet dus wel, en ik redelijk snel weer spiermassa aan zet, zetten we nog heel even deze cut door. Ik ben nu 5 weken bezig en we willen vanaf week 12 ongeveer kijken hoe het staat, en dan beslissen of ik nog even door ga. Daarna geen bulk, maar tot februari/maart op onderhoud eten. Vervolgens een wat diepere cut.

Dus leuk stapje vooruit gezet, en ergens ben ik wel blij dat we het rustig aan gaan doen :). Soms wil ik teveel en te snel. Maar als ik het allemaal steady krijg dan geeft dat ook weer een bepaalde rust.
 
Mooi resultaat hoor :thumbs:
 
Resultaat in die 5 weken is al flink, dus dat lijkt hartstikke goed te gaan :)

Waarom wilt je coach geen bulk inzetten, om vervolgens toch weer te gaan cutten?
Als je het heel zwart-wit bekijkt gaat dr weinig gebeuren op onderhoud (als je daadwerkelijk consistent op onderhoud kan eten uberhaupt).
 
Resultaat in die 5 weken is al flink, dus dat lijkt hartstikke goed te gaan :)

Waarom wilt je coach geen bulk inzetten, om vervolgens toch weer te gaan cutten?
Als je het heel zwart-wit bekijkt gaat dr weinig gebeuren op onderhoud (als je daadwerkelijk consistent op onderhoud kan eten uberhaupt).

Ben ik ook zeker blij mee, het gaat lekker!!
Omdat ik steady wil zijn, dus niet te snel willen. Het duurt nog heel erg lang voordat het zomer 2020 is. Ze wilt niet dat ik mezelf in de knoop werk met ' teveel willen' in een korte tijd. Daarbij is er nog best wat vet aanwezig, en als dit zo snel weggewerkt wordt, dan zit het er ook zo weer aan. We moeten een beetje genieten van de fase waar ik nu in zit, geen cravings en ik ga goed op de cut die ik nu heb. We willen zakken naar ongeveer 22% maar ook weer niet te lang door gaan met een cut. Daarna op onderhoud eten, dat zal meer dan 500 calorieën zijn dan nu, dus eigenlijk ook een mini cut. Ik maak nu ook spiermassa aan, ik val niet af in gewicht, maar wel in vet. Wat laat zien dat ik dus wel slanker wordt. Ik hoop als ik op onderhoud ga eten, ik meer spieren ga aanmaken, om vervolgens weer een cut in te slaan. Maar alles op het gemak, puur omdat ik wel gewoon een wijntje wil drinken in het weekend en heel vaak sociale gelegenheden heb. We zullen zien hoe het uitpakt. Bij mij is het vooral dat ik gelukkig ben omdat ik het plezier in sporten terug heb, en daarbij mijn lichaam zie veranderen. En mijn psychische gezondheid gaat momenteel even voor, en ik wil absoluut geen terugval krijgen. Ik zit momenteel in een fase dat ik echt gelukkig ben met mezelf, ik gezond leef en mijn droom fysiek langzaam te boven komt, ondanks de levenstijl die ik heb momenteel :)
 
Je zit duidelijk goed in je vel. Dat is het voornaamste. :)

Wat voor soort coach heb je, als ik vragen mag? Enkel voor voeding of ook iemand die jou kan begeleiden op vlak van training?
 
Je zit duidelijk goed in je vel. Dat is het voornaamste. :)

Wat voor soort coach heb je, als ik vragen mag? Enkel voor voeding of ook iemand die jou kan begeleiden op vlak van training?

Voeding, training en 2 wekelijkse check ups :). Dagelijks app contact. Onderdeel van TeamMiro!
 
Voeding, training en 2 wekelijkse check ups :). Dagelijks app contact. Onderdeel van TeamMiro!
Nice, klinkt goed!
Heb hier al eens eerder over gehoord.
Nederland staat op dat vlak volgens mij toch een pak verder dan Belgenland, helaas.
 
Nice, klinkt goed!
Heb hier al eens eerder over gehoord.
Nederland staat op dat vlak volgens mij toch een pak verder dan Belgenland, helaas.

Ben er via via terecht gekomen, en zoooo blij met mijn keuze. Hebben ze daar helemaal niets? Zij zitten in Eindhoven, misschien alsnog te doen, ligt eraan waar in belgenland je woont haha
 
Ben er via via terecht gekomen, en zoooo blij met mijn keuze. Hebben ze daar helemaal niets? Zij zitten in Eindhoven, misschien alsnog te doen, ligt eraan waar in belgenland je woont haha

Is wel wat te ver voor mij inderdaad :)

Er zijn zeker ook wel coaching zaken in BE, maar ik krijg, mede door dit forum, toch sterk de indruk dat jullie in NL daar al verder in staan dan hier (dat coaches in NL er serieuzer mee bezig zijn, met meer kennis van zaken, etcetera)...

Goed om te horen dat het jou zo bevalt. Succes verder!
 
Is wel wat te ver voor mij inderdaad :)

Er zijn zeker ook wel coaching zaken in BE, maar ik krijg, mede door dit forum, toch sterk de indruk dat jullie in NL daar al verder in staan dan hier (dat coaches in NL er serieuzer mee bezig zijn, met meer kennis van zaken, etcetera)...

Goed om te horen dat het jou zo bevalt. Succes verder!

Ah vandaar! Ja ben er wel echt blij mee. Jij ook heel veel succes. Heb je een log?
 
Back
Naar boven