XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Dat schint ook nog zo te zijn. Maar of dat nou echt significant bijdraagt..

Ha ha, herkenbaar. Net met een lepeltje het vruchtvlees eruit zitten hakken :( De volgende maar proberen te pellen als een sinaasappel.

Al eens een pomelo geprobeerd? Dat is pas een gevecht om te slachten, maar het is het wel waard. Stukken minder bitter dan een grapefruit

Amateurs. Ik snijd m'n grapefruit in 10 sec in partjes. Past precies met het vruchtvlees in je mond, gewoon lekker van af happen. En bitter is juist lekker, + grapefruit kan een toevoeging zijn bij een cut. Of het veel helpt, ligt er aan hoeveel stims je naar binnen werkt en of naringin daadwerkelijk wat doet:roflol:. Maar als je het lekker vindt, waarom ook niet?

In marvin's geval kan het wel wat meer helpen met al die stims. Gezien die door de inhibitie van CYP3A4 minder snel afgebroken zullen worden:roflol: (iig cafeïne)
 
Amateurs. Ik snijd m'n grapefruit in 10 sec in partjes. Past precies met het vruchtvlees in je mond, gewoon lekker van af happen. En bitter is juist lekker, + grapefruit kan een toevoeging zijn bij een cut. Of het veel helpt, ligt er aan hoeveel stims je naar binnen werkt en of naringin daadwerkelijk wat doet:roflol:. Maar als je het lekker vindt, waarom ook niet?

In marvin's geval kan het wel wat meer helpen met al die stims. Gezien die door de inhibitie van CYP3A4 minder snel afgebroken zullen worden:roflol: (iig cafeïne)
Interesting:
https://en.wikipedia.org/wiki/CYP3A4#Inhibition_through_fruit_ingestion
 
Op papier was deze week on point ja.. ;) In realiteit heb ik denk ruim een kilo snoep weg gewerkt:roflol:
Ik ging ook lekker deze week tot vandaag.
Ongeplande cheatmeal van patat, Mexicano, grizzly, vlammetjes, chocolade cookies en een mcflurry. Weer 2 weken voor niks getraind en cardio gedaan.
 
Gewoon dat het kut is, en ik me niet zo moet aanstellen?:dunno:
maybe :p
LIggen vaak zo in de super:
ik zal eens kijken....
Benen gedaan, maar niks opgeschreven qua gewichten. Gefocust op alles wat de fysio heeft gezegd: voeten meer naar buiten draaien en proberen af en toe wat meer op de buitenkant van mijn voet te leunen. Voelde goed! Heb zelfs het idee dat ik zo wat meer de outsweep van mijn quads aansprak, dus dat is helemaal positief!
klinkt positief!
 
Ik ging ook lekker deze week tot vandaag.
Ongeplande cheatmeal van patat, Mexicano, grizzly, vlammetjes, chocolade cookies en een mcflurry. Weer 2 weken voor niks getraind en cardio gedaan.
effect van die training is toch niet verloren gegaan door een beetje eten daarna?
 
En als hij cardio doet voor afvallen heeft de weegschaal daar wel degelijk iets mee te maken..
 
mad0043.gif
:o

Een kilo maar? Das toch niks voor jouw begrippen. ;)
Lekker gemotiveerd door de mooie apparatuur in die Fit2Go zo te zien. Leg day heb je vandaag echt goed geknald mennn:cool:.
True, true..om en nabij 1kg zullen we maar zeggen..
Amateurs. Ik snijd m'n grapefruit in 10 sec in partjes. Past precies met het vruchtvlees in je mond, gewoon lekker van af happen. En bitter is juist lekker, + grapefruit kan een toevoeging zijn bij een cut. Of het veel helpt, ligt er aan hoeveel stims je naar binnen werkt en of naringin daadwerkelijk wat doet:roflol:. Maar als je het lekker vindt, waarom ook niet?

In marvin's geval kan het wel wat meer helpen met al die stims. Gezien die door de inhibitie van CYP3A4 minder snel afgebroken zullen worden:roflol: (iig cafeïne)
Tja, een grapefruit snijden kunnen we allemaal in zo een korte tijd. Deed ik vroeger ook trouwens, maar het afkluiven van die partjes vond ik vaak wat geknoei..Nu schil en eet ik vaak mijn grapefruit in de 2.30minuten dat mijn meal in de magnetron staat..

Wat betreft die grapefruits, is het niet zo dat het afgeraden wordt die dingen te eten wanneer je medicijnen gebruikt? Versneld, vertraagd of verbeterd de opname ervan???
Haha, dit bedoelde ik dus in het bovenstaande..:o
Ik ging ook lekker deze week tot vandaag.
Ongeplande cheatmeal van patat, Mexicano, grizzly, vlammetjes, chocolade cookies en een mcflurry. Weer 2 weken voor niks getraind en cardio gedaan.
Haha, die McFlurry is ook killing qua kcals. Het kutte aan ongeplande cheats is dat je je normale meals ook al hebt gegeten..ik wist gister in de ochtend al dat ik naar de snackbar ging, dan kun je overdag wat compenseren..

Bij mij viel het mee: patatje oorlog met ui, broodje kroketburger met mosterdsaus (soort McKroket), mexicano pinda en een halve frikandele speciaal (sharing = caring). Later op de avond nog een paar dropjes en s'middags nog een stuk of 8 biggetjes:piggy: en wat zoute rijenen:eating:

De vraag blijft wel? Was de cheat het waard? Voor niks getraind en voor niks cardio is IMO onzin...je hebt het gewoon gedaan voor deze cheat:roflol:
maybe :p
ik zal eens kijken....
klinkt positief!
Klinkt zeker positief. Ik blijf nog wel even rustig aandoen, maar met een hoop TUT & MMC ga j aardig verrot met zoveel focus..:o

effect van die training is toch niet verloren gegaan door een beetje eten daarna?
Precies wat ik dacht..hooguit cardio ongedaan gemaakt..

We moeten wel een beetje blijven leven:D
De weegschaal geeft vaak wat anders aan...
Vocht, maaginhoud en misschien een beetje vet..

Gewoon weer herpakken vandaag..dan ben je vrijdag zeker weer on track!
je doet kracht training om sterk te worden
je doet cardio voor conditie
daar heeft de weegschaal helemaal niets mee te maken
Wat een verstandige insteek!

En als hij cardio doet voor afvallen heeft de weegschaal daar wel degelijk iets mee te maken..
Dat snapt Neet ook wel denk..maar hij heeft in zekere zin wel een punt.

Vandaag even professioneel de innerlijke autist gepest. Ik moest eigenlijk trainen vandaag en morgen rust, maar heb me in de auto bedacht dat om te gooien vandaag...vandaag rust en morgen Pull. Woensdag Push, en donderdag Legs + uit eten bij de Mexicaan met collega's..Ariiiiiiiba!

Voeding..lekker low carb. Wist niet dat er zo weinig koolhydraten in kant-en-klare purree zat..:o

Voeding, maandag 12-11-2018:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey delicious (XXL) + 30g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 6g BCAA Recovery (XXL)
18:00 225g aardappelpurree + 225g rode kool + 140g hertenbiefstuk (~750kcals)
19:30 30g nightprotein (XXL) + 20g notenmix

~1755kcals, E/K/V = 195g (45%) / 55g (12%) / 85g (43%)
 
En als hij cardio doet voor afvallen heeft de weegschaal daar wel degelijk iets mee te maken..

Dat snapt Neet ook wel denk..maar hij heeft in zekere zin wel een punt.
Dat snap ik inderdaad wel, maar cardio heeft hoe dan ook een positief effect op je cardiovasculaire conditie, en dat positieve effect ben je niet kwijt als je gaat snacken daarna. De weegschaal is inderdaad minder blij :)
 
Dat snap ik inderdaad wel, maar cardio heeft hoe dan ook een positief effect op je cardiovasculaire conditie, en dat positieve effect ben je niet kwijt als je gaat snacken daarna. De weegschaal is inderdaad minder blij :)
Wijze woorden Neet!
 
De vraag blijft wel? Was de cheat het waard? Voor niks getraind en voor niks cardio is IMO onzin...je hebt het gewoon gedaan voor deze cheat:roflol:
De cheat was het waard, ik heb nog twee weken tot mijn volgende meting dus kan het nog goedmaken.
En jullie hebben ook gelijk, je moet zeker leven.
Ik leef niet om te trainen, en ik leef niet om te werken.
Dus hou van lekker en ongezond eten en zal dit ook op z'n tijd doen (de ene keer baal ik er meer van dan de andere keer, nu had ik zo'n baal moment :p).

Vocht, maaginhoud en misschien een beetje vet..

Gewoon weer herpakken vandaag..dan ben je vrijdag zeker weer on track!
Vandaag pak ik het direct weer op, daar heb ik nooit een probleem mee.
Vrijdagavond staat er Chinees gepland, kijk er nu al naar uit.

Wat ik tegenwoordig wel veel sneller heb (in het begin van de cut niet) is dat, als er eten op tafel staat ik er niet meer vanaf kan blijven.
En ik blijf dan ook eten, zonder vol te zitten of iets.
 
Wat ik tegenwoordig wel veel sneller heb (in het begin van de cut niet) is dat, als er eten op tafel staat ik er niet meer vanaf kan blijven.
En ik blijf dan ook eten, zonder vol te zitten of iets.

Dat heb ik ook. Bij mij is het soms zelfs zo, dat wanneer ik geen honger heb, ik toch eten pak puur omdat ik zin heb om te eten haha. Doordeweeks kan ik me echt prima aan m'n schema houden, maar op een zondag bijvoorbeeld... pffff :mad:
 
Dat heb ik ook. Bij mij is het soms zelfs zo, dat wanneer ik geen honger heb, ik toch eten pak puur omdat ik zin heb om te eten haha. Doordeweeks kan ik me echt prima aan m'n schema houden, maar op een zondag bijvoorbeeld... pffff :mad:
Ja dat heb ik dus ook vooral.
En het gaat redelijk goed, zolang er geen mensen op visite komen (en er eten op tafel komt) anders gaat het fout...
 
De cheat was het waard, ik heb nog twee weken tot mijn volgende meting dus kan het nog goedmaken.
En jullie hebben ook gelijk, je moet zeker leven.
Ik leef niet om te trainen, en ik leef niet om te werken.
Dus hou van lekker en ongezond eten en zal dit ook op z'n tijd doen (de ene keer baal ik er meer van dan de andere keer, nu had ik zo'n baal moment :p).
Vandaag pak ik het direct weer op, daar heb ik nooit een probleem mee.
Vrijdagavond staat er Chinees gepland, kijk er nu al naar uit.

Wat ik tegenwoordig wel veel sneller heb (in het begin van de cut niet) is dat, als er eten op tafel staat ik er niet meer vanaf kan blijven.
En ik blijf dan ook eten, zonder vol te zitten of iets.
:thumbs: Dat laatste herken ik uiteraard wel:marvin:

Dat heb ik ook. Bij mij is het soms zelfs zo, dat wanneer ik geen honger heb, ik toch eten pak puur omdat ik zin heb om te eten haha. Doordeweeks kan ik me echt prima aan m'n schema houden, maar op een zondag bijvoorbeeld... pffff :mad:
Eten om het eten..zo herkenbaar:roflol:
Ja dat heb ik dus ook vooral.
En het gaat redelijk goed, zolang er geen mensen op visite komen (en er eten op tafel komt) anders gaat het fout...
Bij mij moet het niet in huis zijn..dat is het best! Ben gelukkig bijna door de 14kg snoep van de bruiloft heen!:eating:
 
100 gram snoep is gemiddeld ongeveer 300 kcal. 1kg is dus 3000 kcal. Dus is 14kg ongeveer 42000 kcal, zowat 5kg vetgainsss dus :P
(42000 / 3 ) x 2 = 28000kcals ~4kg vetgains, want heb niet alles zelf opgegeten..maar 2/3 wel ongeveer..:roflol:

Vandaar dat ik zoveel moet compenseren..
 
:D Nu snap ik dat je vrouw zo slank blijft. Jij vreet thuis alles op. :D
Haha..ze is sindskort weer in haar oude snoepritme, maar dan nog zal het altijd 2/3 om 1/3 zijn qua snoep gedrag en gesnaai.

Maar ik ben hoe dan ook ook de grotere vreetzak in huis.:o
 
Haha..ze is sindskort weer in haar oude snoepritme, maar dan nog zal het altijd 2/3 om 1/3 zijn qua snoep gedrag en gesnaai.

Maar ik ben hoe dan ook ook de grotere vreetzak in huis.:o
Herkenbaar, zo hoort het ook.
Je werkt er immers hard genoeg voor :p
De mijne zegt altijd ik ga deze week naar de gym en gaat vervolgens 1 maand later 1x.
 
Back
Naar boven