AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Nee, leuk is dat niet!:roflol:

De legday van vandaag..wederom met mijn collega..:o

Legs:
V-squat (hammerstrenght. plate-loaded):

50kg: 15, 15
70kg: 15 (top:D)
90kg; 12
100kg; 12
125kg: 10 (pittig:fire:)
150kg: 8 (laatste slowmotion:o)
160kg: 6+3 (rest-pause:fire:)

Focus op goede uitvoering! Pijnvrije reps..of althans..enkel goede pijn!

SLDL/RDL:
40kg: 15
60kg; 12
70kg: 12 (TUT & MMC:fire:)
80kg: 10, 10, 16 (soort repout..:o)

Niet te zwaar gegaan, maar goede focus op uitvoering!

Seated calfraise:
25kg: 25
35kg; 20 (TUT & MMC)
55kg: 19, 15, 12 (top:D)

In superset met..

Alternate lying legcurl (plate-loaded. gewicht/kant):
7.5kg: 15
10kg; 12
12.5kg: 10
15kg: 9 (oef:o)
17.5kg: 6 (1f.:fire::fire:)

Abduction:
20kg: 25
30kg: 15
40kg: 15 (TUT/MMC/sqeez:fire:)
50kg: 10 (prima!:D)

In superset met..

Standing calfraise machine:
25kg: 15 (easy!)
40kg: 15 (sqeez & hold!)
60kg: 12 (stretch!)
80kg: 8 (stretching!:fire::fire:)

Leg extenSion:
33kg: 15 (MMC)
40kg: 20
47kg: ?? (geen idee hoeveel reps)
54kg: ?? (idem..)

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Prima training, niks bijzonders)
Lekker bezig Marvin! Heb je een geheel pijnvrije training kunnen doen?
:marvins:
Ik vind dat daar nog wel eentje bij mocht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.723
Lekker bezig Marvin! Heb je een geheel pijnvrije training kunnen doen?
:marvins:
Ik vind dat daar nog wel eentje bij mocht.
Nope, geheel pijnvrij..Ben benieuwd wat er gebeurd als ik squats doe..
Uitvoering is en blijft belangrijk.

Enfin..gister Mexicaans. Erg lekker gegeten:

Mexicaan:
Voorgerecht: Nacho's met kaas, zure room, guacamole en chili pepers (shared)
Voorgerecht 2: Tortilla's met krokante stukjes kip en mexicaanse saus (soort pinda/bonensaus)
Hoofdgerecht: Combinatie gerecht met enchiladas, fajita entrecote en carne con coca cola (rundvlees gestoofd in cola), geserveerd met rijst, bonen, guacamole, zure room en tortillas
Nagerecht: Verse chocolade taart met slagroom + glaasje baileys

Daarom vandaag...

Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~90min / ~29km / ~700-800kcals

Ging als een raket vanmorgen! Wind mee denk, dus vanmiddag wordt minder leuk! En de voeding..low carb, low kcals..

Morgen vrienden over de vloer om een soort wedding afterparty te houden...:zuip: :eating:

Voeding, vrijdag 16-11-2018:
7:30 2 koppen koffie + Iomax
Post-cardio: 6g BCAA Recovery (XXL)
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey delicious (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
Intra-cardio: 6g BCAA Recovery (XXL)
18:00 30g nightprotein (XXL)
19:30 Grote kom tomatensoep + Salade met gerookte kip (~800kcals)

~1700kcals, E/K/V = 205g (48%) / 85g (20%) / 60g (32%)

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.725
Vreten - strafcardio - vreten - strafcardio - ..... :D
De vicieuze cirkel van het Marvinnen:marvin:met dank aan @diaephi

w9xl49-jpg.jpg

Mmmm .... erg lekker Mexikaans :eating:, alleen altijd een beetje ruften door die bonen en uien, maar dat heb ik er graag voor over ....

Morgen vrienden over de vloer om een soort wedding afterparty te houden...:zuip: :eating:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nerveus word wanneer ik dit lees. Je haalt echt elk kutexcuus aan om je niet aan je dieet te houden en vervolgens loop je te janken dat je geen gainz maakt.

Jammer ook dat jouw groepies in dit log de ballen niet hebben om je daar op te wijzen. Het lijkt hier wel een onnozel café ipv een topic op een bodybuildforum en Marvin is de dorpsgek van dienst.

Binnen een paar maanden krijgen we dan weer te lezen dat je een clen cycle doet zodat je shredded het festivalseizoen kan aanvangen. Een AAS kuurtje is echter not done omwille van gezondheidsrisico's. Spoiler: clen is een stuk ongezonder dan AAS.

Geef mij maar leden zoals @Mr Gr33n die er tenminste voor uitkomen dat ze AAS gebruiken. Typisch DBB ook om zo iemand dan met de grond gelijk te maken, terwijl hij wel duidelijk gains maakt en eerlijk is over zijn gebruik. Tegelijkertijd is zijn fysiek ook een stuk beter als de meeste lezers in dit log. Dat zegt veel over het niveau hiero.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nerveus word wanneer ik dit lees. Je haalt echt elk kutexcuus aan om je niet aan je dieet te houden en vervolgens loop je te janken dat je geen gainz maakt.

Jammer ook dat jouw groepies in dit log de ballen niet hebben om je daar op te wijzen. Het lijkt hier wel een onnozel café ipv een topic op een bodybuildforum en Marvin is de dorpsgek van dienst.

Binnen een paar maanden krijgen we dan weer te lezen dat je een clen cycle doet zodat je shredded het festivalseizoen kan aanvangen. Een AAS kuurtje is echter not done omwille van gezondheidsrisico's. Spoiler: clen is een stuk ongezonder dan AAS.

Geef mij maar leden zoals @Mr Gr33n die er tenminste voor uitkomen dat ze AAS gebruiken. Typisch DBB ook om zo iemand dan met de grond gelijk te maken, terwijl hij wel duidelijk gains maakt en eerlijk is over zijn gebruik. Tegelijkertijd is zijn fysiek ook een stuk beter als de meeste lezers in dit log.

Ook een goeiemorgen

Geef mij maar leden zoals @Mr Gr33n die er tenminste voor uitkomen dat ze AAS gebruiken. Typisch DBB ook om zo iemand dan met de grond gelijk te maken, terwijl hij wel duidelijk gains maakt en eerlijk is over zijn gebruik. Tegelijkertijd is zijn fysiek ook een stuk beter als de meeste lezers in dit log. Dat zegt veel over het niveau hiero.
Zucht... het is weer vrijdag. :emo:

Happy Friday, @Tidus FFX :cheer:

Op manier is Marvin te vergelijken met een hippie.

Laatst was ik op een trouwfeest. In tegenstelling tot veel losers had ik wel dedicated mijn eigen maaltijden meegenomen zodat ik me aan mijn vooropgestelde dieet kon houden. Nadat de andere genodigden het vijfgangenmenu achter de kiezen hadden gestoken, begon de DJ wat muziek te draaien. Voor de mensen die niet snel van begrip zijn: dit betekent dat het dansfeest van start ging.

Als eerste verscheen er een vrouw op de dansvloer met een felgekleurd gewaad. Losbandig zwaaide ze haar armen in de lucht en bewoog ze net iets TE emotioneel op de muziek. Telkens zij op de dansvloer kwam, liep de dansvloer leeg. Mijn vrouw wist me te vertellen dat de dame in kwestie blijkbaar niet zo aangenaam rook, hetgeen ik even ben gaan controleren en idd: ze stonk. Het was pas halverwege het dansfeest dat we in de gaten hadden dat ze bovendien op blote voeten danste.

Ongetwijfeld zijn er een aantal leden onder jullie die zich stilaan de vraag stellen waar ik heen ga met deze post? Nergens, dit heeft echt nergens mee te maken. Net zoals dit log niks met bodybuilding te maken heeft.

Het lijkt hier wel een praatgroepje voor mensen met beginnende obesitas.

Laatst bewerkt:
Laatst was ik op een trouwfeest. In tegenstelling tot veel losers had ik wel dedicated mijn eigen maaltijden meegenomen zodat ik me aan mijn vooropgestelde dieet kon houden.
Ik ben best wel dedicated maar je kunt toch wel een keertje iets anders eten? Of zit je in een prep voor een BB wedstrijd? :scratch:
Iedereen is vrij om te doen wat hij wil, Marvin, jij, whoever. Ik heb @Skatermarvin ook al vaak genoeg gezegd dat dit nergens op lijkt en ook het clen gebruik. Uiteindelijk moet hij het zelf weten toch? Niet zo zuur kerel, het is bijna weekend! :cool:

Op manier is Marvin te vergelijken met een hippie.

Laatst was ik op een trouwfeest. In tegenstelling tot veel losers had ik wel dedicated mijn eigen maaltijden meegenomen zodat ik me aan mijn vooropgestelde dieet kon houden. Nadat de andere genodigden het vijfgangenmenu achter de kiezen hadden gestoken, begon de DJ wat muziek te draaien. Voor de mensen die niet snel van begrip zijn: dit betekent dat het dansfeest van start ging.

Als eerste verscheen er een vrouw op de dansvloer met een felgekleurd gewaad. Losbandig zwaaide ze haar armen in de lucht en bewoog ze net iets TE emotioneel op de muziek. Telkens zij op de dansvloer kwam, liep de dansvloer leeg. Mijn vrouw wist me te vertellen dat de dame in kwestie blijkbaar niet zo aangenaam rook, hetgeen ik even ben gaan controleren en idd: ze stonk. Het was pas halverwege het dansfeest dat we in de gaten hadden dat ze bovendien op blote voeten danste.

Ongetwijfeld zijn er een aantal leden onder jullie die zich stilaan de vraag stellen waar ik heen ga met deze post? Nergens, dit heeft echt nergens mee te maken. Net zoals dit log niks met bodybuilding te maken heeft.

Het lijkt hier wel een praatgroepje voor mensen met beginnende obesitas.
"A sport involving strenuous physical exercise in order to strengthen and enlarge the muscles of the body." (Bron: https://en.oxforddictionaries.com/definition/bodybuilding)
Volgens mij voldoet @Skatermarvin hier helemaal aan, hoor. Dat hij niet een conventioneel dieet met bakjes rijst, kip en broccoli eet, wil niet zeggen dat hij niet met bodybuilding bezig is. Live and let live enzo.

Upper back blessure? :( hoe lukt ie verder hier? Heb ik nog mijlpalen gemist? :p

Uiteindelijk moet hij het zelf weten toch? Niet zo zuur kerel, het is bijna weekend! :cool:

Vind ik jammer van je Rook! De maatschappij tegenwoordig heeft de ballen niet meer om te zeggen wanneer iemand achterlijke gewoontes heeft en pampert te vaak onder het motto: moet hij zelf weten... Dit had ik van jou niet verwacht.

Marvin heeft gewoon geen ruggengraat, hetgeen meteen verklaart waarom hij nooit deadlift (maar dat is een andere discussie). Er is zoiets als schuldig verzuim. Om dit te concretiseren: alle leden in dit log die Marvin zijn levensstijl goedpraten hebben hun aandeel in het feit dat hij 0 gains maakt, naar clen grijpt en op termijn een reëel risico op diabetes loopt.

"A sport involving strenuous physical exercise in order to strengthen and enlarge the muscles of the body." (Bron: https://en.oxforddictionaries.com/definition/bodybuilding)
Volgens mij voldoet @Skatermarvin hier helemaal aan, hoor. Dat hij niet een conventioneel dieet met bakjes rijst, kip en broccoli eet, wil niet zeggen dat hij niet met bodybuilding bezig is. Live and let live enzo.

Ik denk dat Marvin zijn laatste degelijke training al jaren geleden is dus 'strenuous physical exercise' is niet van toepassing. Ja ik geef toe dat ik die term door de vertaler heb gehaald. Ik kan ook niet alles weten, beetje jammer dat mensen dat denken en verwachten van me terwijl ze van Marvin eigenlijk niks verwachten :rolleyes:

Vind ik jammer van je Rook! De maatschappij tegenwoordig heeft de ballen niet meer om te zeggen wanneer iemand achterlijke gewoontes heeft en pampert te vaak onder het motto: moet hij zelf weten... Dit had ik van jou niet verwacht.
Jezus man. Hij heeft niemand vermoord hoor... daarnaast praat ik zijn lifestyle niet goed (net zo min als die van jou even terzijde) maar ik heb daar niets over te vertellen toch?
Wat is er met je aan de hand?

Terug
Naar boven