XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.661
Ik eet elke trainingsdag een grapefruit. Iets met vetverbranding stimulant :p vind ze heerlijk. Wel de rode :)
Dat schint ook nog zo te zijn. Maar of dat nou echt significant bijdraagt..

Thanks voor de tip, vanavond weer eens grapefruits gehaald :)
Geniet ervan!
Oké jullie hebben me allemaal overtuigd. Binnenkort ga ik er weer eens eentje proberen!
Het is even wennen, maar uiteindelijk heerlijk!

Grapefruit is idd heerlijk. Koop het alleen nooit. Ben te lui, onhandig en ongeduldig om die dingen te schillen en snijden. Heb ik ook met appelsienen trouwens. Lazy I know :p

• #39.663
Grapefruit is idd heerlijk. Koop het alleen nooit. Ben te lui, onhandig en ongeduldig om die dingen te schillen en snijden. Heb ik ook met appelsienen trouwens. Lazy I know :p
Haha, dat schillen herken ik wel. Als ik ongeduldig ben vreet ik gewoon heel veel van die witte zooi van de schil ook op..:o

• #39.665
Hehe inderdaad. Héél herkenbaar :) heb dan evenveel witte vellen binnen (die niet bepaald lekker zijn) als effectief vruchtvlees
Dat dus:roflol:

De training van gister even in oefeningen..gewichten weet ik niet meer..

Chest & triceps:
Decline dumbell press (4-1-X-1):

15, 8, 6, 6, 4, 3, 3

Machine press (3-1-X-1):
8, 6, 6, 4, 4

Cable fly's:
3x12-15

Lying dumbell tricep extention (3-1-X-1):
10, 8, 6, 6, 6

Cable tricep extention (midden in kabel station):
10, 8, 6, 6, 4, 4

Dippen:
3x till failure

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Wel even wennen om bepaalde oefeningen zo low rep te doen, maar de training was lekker en gezellig. De trage negatieven zijn zowieso killing!)

De planning voor vandaag..Pull! Maar nu eerst even een klein klusje op mijn werk doen..

Pull:
..

..

En de voeding tot nu toe..

Geplande voeding zaterdag 10-11-2018:
7:15 2 koppen koffie
8:30 Grenade reload flapjack (301kcals, 18.8g protein)
9:00 1 kop koffie:coffeepc:
Pre-workout: 1 scoop Insane (XXL)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
12:15 50g havermout + 30g whey isolaat + 5g rozijnen + multivit & vit D
14:15 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix (Muscle meat)
16:15 30g whey delicious (XXL)
18:15 25g nightprotein (XXL)
19:15 Rauwe andijvie stamppot met opgebakken spekjes (~750kcals)

~1920kcals, E/K/V: 200g (42%) / 165g (34%) / 50g (24%)

Laatst bewerkt:
Dat dus:roflol:

De training van gister even in oefeningen..gewichten weet ik niet meer..

Chest & triceps:
Decline dumbell press (4-1-X-1):

15, 8, 6, 6, 4, 3, 3

Machine press (3-1-X-1):
8, 6, 6, 4, 4

Cable fly's:
3x12-15

Lying dumbell tricep extention (3-1-X-1):
10, 8, 6, 6, 6

Cable tricep extention (midden in kabel station):
10, 8, 6, 6, 4, 4

Dippen:
3x till failure

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Wel even wennen om bepaalde oefeningen zo low rep te doen, maar de training was lekker en gezellig. De trage negatieven zijn zowieso killing!)

De planning voor vandaag..Pull! Maar nu eerst even een klein klusje op mijn werk doen..

Pull:
..

..

En de voeding tot nu toe..

Geplande voeding zaterdag 10-11-2018:
7:15 2 koppen koffie
8:30 Grenade reload flapjack (301kcals, 18.8g protein)
9:00 1 kop koffie:coffeepc:
Pre-workout: 1 scoop Insane (XXL)
12:30 50g havermout + 30g whey isolaat + 5g rozijnen + multivit & vit D
14:30 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix (Muscle meat)
16:30 30g whey delicious (XXL)
18:30 25g nightprotein (XXL)
19:15 Avondeten (~750kcals)

~1920kcals, E/K/V: 200g (42%) / 165g (34%) / 50g (24%)
Ik doe ook pull vandaag. :cool:
Fijne dag vandaag!

Ha ha, herkenbaar. Net met een lepeltje het vruchtvlees eruit zitten hakken :( De volgende maar proberen te pellen als een sinaasappel.

• #39.671
Ik doe ook pull vandaag. :cool:
Fijne dag vandaag!
Jij ook! Hoe ging de training?

Ha ha, herkenbaar. Net met een lepeltje het vruchtvlees eruit zitten hakken :( De volgende maar proberen te pellen als een sinaasappel.
Dat deed ik voorheen ook, maar tegenwoordig schil ik ze. De velletjes e.d vind ik tegenwoordig gewoon lekker

Die bitterstoffen en vezels moeten toch juist het gezonde zijn?
Geen idee, op de schil na eet ik alles op:eating:
Heb gisteren ook dips gedaan :p
Wat voor dips?:eyebrow:
Gezond dat zeker wel, maar niet zo lekker (nogal bitter en ik ben eerder een zoetebek)
Het went wel hoor! IK vind rode grapefruits tegenwoordig eigenlijk gewoon zoet qua ervaring. En als er iemand van zoete zooi houdt..dan ben ik het wel..

Wat dat betreft een kleine confession..gister na de workout ipv mijn havermout een crunchy protein bar van xxl genomen..Niks mis mee natuurlijk, maar wel dat ik daarna nog een mini bounty, mini snickers een normale black&white lion en 1000 snoepjes heb gegeten..

De nightprotein heb ik toen maar weg gelaten, want wil niet dik worden:roflol:

Mijn training van vandaag heb ik het liever niet over...

Of de vreetaanaval de oorzaak was, het feit dat ik vroeg wakker was door een snurkende vrouw of het feit dat ik eerst moest werken voordat ik ging trainen weet ik niet, maar ik had er na nog geen half uur accuut geen zin meer in..:roflol:

Pull:
Matrix pulldown (plate-loaded. gewicht/kant):
25kg: 15
45kg: 12, 12 (TUT & MMC:fire:)
55kg: 10, 10 (top:D)
65kg: 7 (1f.), 6 (alternate:fire:)

In superset met..

Machine shrugs (plate-loaded. gewicht/kant):
25kg: 12 (sqeez & hold), 12
35kg: 12, 12 (oef:o)
40kg: 10, 10 (t*ring:fire:)

Cable row (V-handle):
33kg: 20 (super controlled)

In superset met..

High cable row (V-handle, focus midden traps (retractie?)):
19kg: 20 (super controlled)

En toe had ik dus geen zin meer:dunno: Wel op werk netjes mijn band pullapparts gedaan en straks nog even wat oefening voor de glutes/heup regio doen. Morgen legs en maandag weer Pull, had trainingen gewisseld.

Rating: :marvins:(1 voor de moeite..de rest gister al opgegeten)

En daarna mijn vrouw bij de trein gebracht voor werk. Hoop gezeik met het OV (bussen) weer. Vervolgens even naar de supermarkt (Lidl & Jumbo) geweest omboodschappen te doen. Omdat ik toch bij de Lidl was voor de vrouw nog een vanille donut en voor mezelf een berliner bol meegenomen:meal:

Tja.... wat moeten we daar nou weer op zeggen? :dunno:

Een slechte training afsluiten met een berliner bol. Mag natuurlijk, het is een vrij land... :D

Al eens een pomelo geprobeerd? Dat is pas een gevecht om te slachten, maar het is het wel waard. Stukken minder bitter dan een grapefruit

Jij ook! Hoe ging de training?

Dat deed ik voorheen ook, maar tegenwoordig schil ik ze. De velletjes e.d vind ik tegenwoordig gewoon lekker

Geen idee, op de schil na eet ik alles op:eating:

Wat voor dips?:eyebrow:
Het went wel hoor! IK vind rode grapefruits tegenwoordig eigenlijk gewoon zoet qua ervaring. En als er iemand van zoete zooi houdt..dan ben ik het wel..

Wat dat betreft een kleine confession..gister na de workout ipv mijn havermout een crunchy protein bar van xxl genomen..Niks mis mee natuurlijk, maar wel dat ik daarna nog een mini bounty, mini snickers een normale black&white lion en 1000 snoepjes heb gegeten..

De nightprotein heb ik toen maar weg gelaten, want wil niet dik worden:roflol:

Mijn training van vandaag heb ik het liever niet over...

Of de vreetaanaval de oorzaak was, het feit dat ik vroeg wakker was door een snurkende vrouw of het feit dat ik eerst moest werken voordat ik ging trainen weet ik niet, maar ik had er na nog geen half uur accuut geen zin meer in..:roflol:

Pull:
Matrix pulldown (plate-loaded. gewicht/kant):
25kg: 15
45kg: 12, 12 (TUT & MMC:fire:)
55kg: 10, 10 (top:D)
65kg: 7 (1f.), 6 (alternate:fire:)

In superset met..

Machine shrugs (plate-loaded. gewicht/kant):
25kg: 12 (sqeez & hold), 12
35kg: 12, 12 (oef:o)
40kg: 10, 10 (t*ring:fire:)

Cable row (V-handle):
33kg: 20 (super controlled)

In superset met..

High cable row (V-handle, focus midden traps (retractie?)):
19kg: 20 (super controlled)

En toe had ik dus geen zin meer:dunno: Wel op werk netjes mijn band pullapparts gedaan en straks nog even wat oefening voor de glutes/heup regio doen. Morgen legs en maandag weer Pull, had trainingen gewisseld.

Rating: :marvins:(1 voor de moeite..de rest gister al opgegeten)

En daarna mijn vrouw bij de trein gebracht voor werk. Hoop gezeik met het OV (bussen) weer. Vervolgens even naar de supermarkt (Lidl & Jumbo) geweest omboodschappen te doen. Omdat ik toch bij de Lidl was voor de vrouw nog een vanille donut en voor mezelf een berliner bol meegenomen:meal:
Haha, Zalige post! @Skatermarvin: je bent véél te streng voor jezelf. Die rating mag gerust de hoogte in! :)

• #39.678
Tja.... wat moeten we daar nou weer op zeggen? :dunno:
Gewoon dat het kut is, en ik me niet zo moet aanstellen?:dunno:
Een slechte training afsluiten met een berliner bol. Mag natuurlijk, het is een vrij land... :D
Ho, ho..die berlinerbol was voor in de avond.. ;)
Al eens een pomelo geprobeerd? Dat is pas een gevecht om te slachten, maar het is het wel waard. Stukken minder bitter dan een grapefruit
Nope..alleen fanta pomelo:roflol: Dat zijn die reasachtige dingen toch?

Ja, ging lekker. :rolleyes:Het begin was nogal moeizaam, maar ik deed mijn voorgenomen sets deadlifts. Daarna kon ik weer lachen en had ik energie voor tien.:D

Prachtige zelfkennis weer, Marvin. De rest van je week was wel redelijk on point. Moet kunnen. ;)
Op papier was deze week on point ja.. ;) In realiteit heb ik denk ruim een kilo snoep weg gewerkt:roflol:
LIggen vaak zo in de super:

6234484393_5e2ee5fdb9_o.jpg

Haha, Zalige post! @Skatermarvin: je bent véél te streng voor jezelf. Die rating mag gerust de hoogte in! :)
Mwoah gister gewoon echt niet. Na 30 minuten stoppen is echt niet mijn ding..:o

Vandaag bij Fit2Go in woerden getraind! Erg mooie en fijne gym geworden, met alleen maar hammerstrenght materiaal:heart:

Benen gedaan, maar niks opgeschreven qua gewichten. Gefocust op alles wat de fysio heeft gezegd: voeten meer naar buiten draaien en proberen af en toe wat meer op de buitenkant van mijn voet te leunen. Voelde goed! Heb zelfs het idee dat ik zo wat meer de outsweep van mijn quads aansprak, dus dat is helemaal positief!

Legs:
Leg extension:
2 sets opwarmen

V-squat (plate-loaded):
20-115kg: Iets van 7-8 setjes met goede focus

Reverse V-squat (plate-loaded):
100-115kg: 3x12

Incline legpress (plate-loaded. gewicht exclusief slee):
50-130kg: 4 sets in verschillende voet standen

Hyperextensions:
Bw: 3x12 (focus glutes)

Seated calfraise:
20-60kg: 6 sets (Boel aardige opgeblazen en in de fik:fire:)

Abduction:
27-60kg: 5 sets

Leg extension:
3 sets

Rating::marvins::marvins::marvins::marvins: (Lekkere workout wel, weinig last van pijntjes, maar niet pijnvrij.)

Qua voeding..

Voeding zondag 11-11-2018:
9:30 2 koppen koffie + 1 pistolet + ei + 105g rosbief + 10g pindakaas
Pre-workout: 1 scoop monster + 1 scoop pumpblend + 20g rozijnen
Intra-workout: 10g BCAA recovery (XXL)
13:15 70g havermout + 35g whey isolaat + 20g rozijnen + multivit & vit D
15:15 40g whey delicious (XXL)
17:15 30g nightprotein (XXL)
18:30 Snackbar:marvin:

E/K/V: geen idee

Een kilo maar? Das toch niks voor jouw begrippen. ;)
Lekker gemotiveerd door de mooie apparatuur in die Fit2Go zo te zien. Leg day heb je vandaag echt goed geknald mennn:cool:.

Terug
Naar boven