Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was het ook!!

Goede vraag

Vreten gaat prima inderdaad! Maar shape laat het toe..iedereen spant ze buik aan(spiercorset, navel lichtjes ingetrokken).
Gaat verder weer lekker hier met vreten zo te zien![]()

Thanks Bas!!Veel uit eten gaan en dik afvallen.. Zo herkenbaar. Succes met de training vandaag!

Jullie generatie..ben bijna net zo bejaard als jouIs dat herkenbaar ja? Is dat iets van jullie generatie ofzo?![]()

1) Het was blijkbaar niet genoegDafaq, vertel op, hoe doe je dat, afvallen terwijl je genoeg naar binnen hebt geschoven?!
Of je bent als een gek stiekem aan de Marvin-straf-cardio-compensatie gegaan..1) Het was blijkbaar niet genoeg
2) Mijn weegschaal is stuk

Klein beetje..Of je bent als een gek stiekem aan de Marvin-straf-cardio-compensatie gegaan..![]()

Pre-compensatie straf?Klein beetje..
Wat extra naar mijn werk fietsen en eet deze week iedere dag wat minder, maar dat is ook met oog op mijn verjaardag vrijdag![]()

Precies dat ja...
Hmmm.. moet zeggen als ik een paar dagen uit eten ga dat het er ook niet bijkomt hoor... al hoop ik vaak van wel.
Nice zo lekker genieten en afvallen.![]()

Ik zou maar wat graag ruilen.... 3600 kcal en kom nog niet bij..

Ik zou maar wat graag ruilen.... 3600 kcal en kom nog niet bij..![]()
Inderdaad,. mij hoor je niet klagen!Hmmm.. moet zeggen als ik een paar dagen uit eten ga dat het er ook niet bijkomt hoor... al hoop ik vaak van wel.
Nice zo lekker genieten en afvallen.![]()

dat gevoel heb ik ook weleens, maar meestal valt het mee.. 
Ik zou heeeel graag met je ruilen..mag jij 2400kcals eten..ram ik er wel 4000 wegIk zou maar wat graag ruilen.... 3600 kcal en kom nog niet bij..![]()

Mijn onderhoud is ook zo iets denk..maar door regelmatige junk ga ik gewoon lager zitten met gepland voedsel..Wow das idd wel veel.[emoji50]
Van mij is het dan wel meteen vet.
Nu 2600 en blijf net opgewicht.
Ik doe aan 'Marvinnen' momenteel...niet echt bulken..niet echt cutten..Gaat lkkr hier. Goed bezig vocht kwijt weer/nog cutten?
Foods foods foods
Hoi @Hoody