Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nog later werd hij Mr GH zeker

Netjes. Je DL warmup zit zelfs boven mijn PR, weet je zeker dat het maar 3 apekoppen zijn?
TrueAlleen zegt dat meer over jouw deadlift, dan over die van Marvin.

True, true! Er is nog hoop!
Nope! Had niks te klagen..Goede workout Marv. Niets te klagen zo te zien! Enjoy your weekend!(fijn dat de apenkoppen weer terug zijn trouwens haha!)
Wel aardig ja! Begon ook gister avond al spierpijn te krijgen in mijn reet! Dat wordt nog wat vandaag!!Pomptidom.. De benen stonden op springen zeker?Fijn weekend kerel!

Neuh...het was ok, maar geen 4 apekoppen waard. Vooral de eerste setjes squats en lunges stelde weinig voor, maar het was wel gewoon een goede workout!Netjes. Je DL warmup zit zelfs boven mijn PR, weet je zeker dat het maar 3 apekoppen zijn?
En nog later werd hij Mr GH zeker![]()

Nope..er waren geen apenkoppen in huis..wel wat andere zooi...heb mijn 'voeding even toegevoegd aan de post van gister..
Doe eens lief tegen @neet61Alleen zegt dat meer over jouw deadlift, dan over die van Marvin.
Gelukkig maar

Alleen maar liefde!

Heb er zin in!!

Jup! Heerlijk!
Yeah buddy

Hmm, die kende ik nog niet. Straks de kaart eens bestuderen..gauchos = meatsssss = gainzzzzzzzzz
Lekker eten daar trouwens! Vooral die mixed grill op zo een miniBBQ
enjoy!
Aha..die neem ik ook vaak, maar in Utrecht serveren ze die niet op tafelgrill. Die 450g stop ik ook in mijn holle kies..GAUCHO SELECCIÓN
Combinatie van cuadril, entrecote en lomo
die was bij ons toen op een tafelgrill... 450 gram vleesschhhh... had er geen moeite mee.![]()

Ow... dat is misschien wel per filiaal anders dan?Aha..die neem ik ook vaak, maar in Utrecht serveren ze die niet op tafelgrill. Die 450g stop ik ook in mijn holle kies..
Wat ik bij die alleen jammer vind is dat de gewone biefstuk (cuadril?) qua smaak zo duidelijk minder is dan de andere twee..
Ik denk daarom dat ik vanavond wat anders kies, maar ben er nog niet uit wat.![]()

Thanks!
Gauchos was lekker! heb het beschaafd gehouden..wat breekbrood met smeersels, de chorizo's en de 300g lomo met pepersaus, frietjes, gegrilde paprika en salade.Ow... dat is misschien wel per filiaal anders dan?
Ik vind de gewone biefstuk ook minder... Ik vraag vaak of ik die om mag wisselen voor één van de andere 2.. Moet je een paar euro bijbetalen.. maar is zoveel lekkerder.
Vind het wel grappig... ik stouw het zo weg.. en dan wordt je stom aangekeken.. want ben te iel.. dat kan niet...![]()

)
)
)
)
)
)
)
)
), 10+9 (rest-pause, Awesome!
)
)