AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Haha je blijft uit eten gaan man..zo tik je die 90 wel aan ;)

Mmm, Gauchos, ik weet niet meer wat lomo precies was, maar vast lekker. En weer uit vnv!
Is die 3x6 bench van 60 kg wel een trainings prikkel voor jou? Je doet het toch niet als tijdverdrijf?

Ben je niet zo goed in pullups marv? Veder wel lekkere training zo aan de apekoppen te zien:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.926
Weeral uit eten? Man man man :p
Jup..:D:D
Living the good life!! Het toetjes buffet wezenlijk overgeslagen? :P
Ja..bewust overgeslagen. Vandaag wel een toetje denk..

Haha je blijft uit eten gaan man..zo tik je die 90 wel aan ;)
:roflol: Doe wel wat strafcardio hier en daar ;)
Ondertussen heeft zijn GF nog steeds abs :p En Marv... wel, niet meer :p
Klopt..maar ik heb ook nog wel enigsinds abs. Echter hoe hard ik ook ga cutten, mijn gf heeft binnen een week betere abs als ik:roflol:
Klopt..mijn gf eet best veel rotzooi en is year round super droog met altijd zichtbare buikspieren..

Zal me ook benieuwen wat er met haar gebeurt als ze fanatiek zou gaan sporten..
Mmm, Gauchos, ik weet niet meer wat lomo precies was, maar vast lekker. En weer uit vnv!
Is die 3x6 bench van 60 kg wel een trainings prikkel voor jou? Je doet het toch niet als tijdverdrijf?
Lomo = Ossenhaas ;) Ehm, die 60kg heb ik paused en traag uitgevoerd...dan is het wel degelijk een trainingsprikkel..deed het voornamelijk omdat ik anders moest wachten en niks doen tot dew volgende oefening...
Ben je niet zo goed in pullups marv? Veder wel lekkere training zo aan de apekoppen te zien:P
Nope..nooit goed in geweest! Tijdens het schema van Kelei van bodybuilding.com was ik er wel iets beter in..met myo-sets trok ik me toen 50x op met ~10-15kg erbij..

je gf doet niks aan sport?

• #20.929
Lomo = Ossenhaas ;) Ehm, die 60kg heb ik paused en traag uitgevoerd...dan is het wel degelijk een trainingsprikkel..deed het voornamelijk omdat ik anders moest wachten en niks doen tot de volgende oefening...
Juist. Vooral langzame excentrische fase kan pittig zijn. Dan is het nuttige tijdsbesteding :D

Nou eten is vast bevallen.. alleen aan de pica te zien was het zeker geen 450 gram vlees. ;)
Maar welke keuze is het geworden?

• #20.932
Juist. Vooral langzame excentrische fase kan pittig zijn. Dan is het nuttige tijdsbesteding :D
Helemaal waar!
Nou eten is vast bevallen.. alleen aan de pica te zien was het zeker geen 450 gram vlees. ;)
Maar welke keuze is het geworden?
Met oog op vandaag heb ik het beschaafd gehouden. Breekbrood met smeersels, daarna de chorizo's en de 300g lomo met pepersaus, friet, gegrilde paprika en salade. Uiteraard zat ik niet vol, maar dat hoeft ook niet altijd:thumbs:

Vanavond was ook nice!:meal: Gegeten met mijn beste maat bij Settlers in Bilthoven (http://settlersrestaurantenlounge.nl/). Was erg lekker en gezellig in een mooi restaurant!:thumbs:

Het volgende naar binnen geschoven:

Amuse: Aspergesoep met rivierkreeftjes
Vooraf: Japanse salade met ossenhaaspuntjes en gewokte groente
Hoofd: Sate van de haas op pittige boontjes met friet en salade
Na: Huisgemaakte chocomouse met slagroom & een bolletje frambozenijs met een stukje choco + kopje koffie

Niet ram-vol, maar gewoon lekker gegeten!:meal:

Nu even een klusje op mijn werk doen, want ben opgeroepen!

Dat valt mee. Maar lekker genieten ipv je volvreten is ook wel fijn. Kwaliteit boven kwantiteit! Bijeten kan altijd nog! ;)
Klinkt in ieder geval wel als 2 avonden lekker eten!
Succes @ work.

• #20.934
Dat valt mee. Maar lekker genieten ipv je volvreten is ook wel fijn. Kwaliteit boven kwantiteit! Bijeten kan altijd nog! ;)
Klinkt in ieder geval wel als 2 avonden lekker eten!
Succes @ work.
Zo is het maar net!

En mijn stats vanmorgen vertellen me dat uit eten gaan en taart goed voor je is:roflol:

Stats 26-01-2016:
Gewicht: 82.2kg (-2.2kg t.o.v vorige week...doei vocht:wave:)
Taille: 74.0cm (-1.5cm :D:D)

Goed begin van de dinsdag:thumbs:

De planning voor vandaag!

Push 1:
Incline benchpress:

4x6-8

Dumbel OH press:
3x8-12

Floorpress / Dumbelpress:
3x8-12

Standing cable fly’s:
3x8-12

Side raise:
3x12-15

CGBP / Dippen:
4x6-12

(Rope) Pushdown:
3x8-15

Voeding, dinsdag 26-01-2016:
7:30 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
11:00 75g havermout + 30g whey delicious + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + sinaasappel
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop Shatter + 1 scoop Rush
Post-workout: 30g whey iso + 10g dextro
18:15 25g nightprotein
19:00 Avondeten (~750kcals)

~2190kcals, E/K/V = 190g (35%) / 250g (45%) / 50g (20%)

Je vriendin sport niet maar wel betere abs?

Is ze wel helemaal natty?

Rush is dat wat?
Jammer dat je weer afgevallen bent :p

• #20.937
Dat ziet er wel een lekker menu'tje uit Marv.

WAnneer komt er weer eens een foto marv?:P

Slaapkamercardio..maar verder niks

Vroeger wel ritmisch gym gedaan..daar heeft ze een goede houding en basis mee opgebouwd. Verder spant ze denk zowat altijd haar buik aan (soort tweede natuur geworden)

:roflol: Ik beloof haar iedere dag weer de beste 30 seconden van haar leven

iedereen spant ze buik aan :P (spiercorset, navel lichtjes ingetrokken).

Gaat verder weer lekker hier met vreten zo te zien :roflol:

Terug
Naar boven