- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha je blijft uit eten gaan man..zo tik je die 90 wel aan![]()
En Marv... wel, niet meer 
Ondertussen heeft zijn GF nog steeds absEn Marv... wel, niet meer
![]()

Jup..

Ja..bewust overgeslagen. Vandaag wel een toetje denk..Living the good life!! Het toetjes buffet wezenlijk overgeslagen?![]()
Haha je blijft uit eten gaan man..zo tik je die 90 wel aan![]()
Doe wel wat strafcardio hier en daar 
Klopt..maar ik heb ook nog wel enigsinds abs. Echter hoe hard ik ook ga cutten, mijn gf heeft binnen een week betere abs als ikOndertussen heeft zijn GF nog steeds absEn Marv... wel, niet meer
![]()

Klopt..mijn gf eet best veel rotzooi en is year round super droog met altijd zichtbare buikspieren..
Lomo = OssenhaasMmm, Gauchos, ik weet niet meer wat lomo precies was, maar vast lekker. En weer uit vnv!
Is die 3x6 bench van 60 kg wel een trainings prikkel voor jou? Je doet het toch niet als tijdverdrijf?
Ehm, die 60kg heb ik paused en traag uitgevoerd...dan is het wel degelijk een trainingsprikkel..deed het voornamelijk omdat ik anders moest wachten en niks doen tot dew volgende oefening...Nope..nooit goed in geweest! Tijdens het schema van Kelei van bodybuilding.com was ik er wel iets beter in..met myo-sets trok ik me toen 50x op met ~10-15kg erbij..Ben je niet zo goed in pullups marv? Veder wel lekkere training zo aan de apekoppen te zien![]()
1,5 minuut cardio per dag.
Slaapkamercardio..maar verder niks
Ik beloof haar iedere dag weer de beste 30 seconden van haar levenJuist. Vooral langzame excentrische fase kan pittig zijn. Dan is het nuttige tijdsbestedingLomo = OssenhaasEhm, die 60kg heb ik paused en traag uitgevoerd...dan is het wel degelijk een trainingsprikkel..deed het voornamelijk omdat ik anders moest wachten en niks doen tot de volgende oefening...

Helemaal waar!Juist. Vooral langzame excentrische fase kan pittig zijn. Dan is het nuttige tijdsbesteding![]()
Met oog op vandaag heb ik het beschaafd gehouden. Breekbrood met smeersels, daarna de chorizo's en de 300g lomo met pepersaus, friet, gegrilde paprika en salade. Uiteraard zat ik niet vol, maar dat hoeft ook niet altijdNou eten is vast bevallen.. alleen aan de pica te zien was het zeker geen 450 gram vlees.
Maar welke keuze is het geworden?
Gegeten met mijn beste maat bij Settlers in Bilthoven (http://settlersrestaurantenlounge.nl/). Was erg lekker en gezellig in een mooi restaurant!
Zo is het maar net!Dat valt mee. Maar lekker genieten ipv je volvreten is ook wel fijn. Kwaliteit boven kwantiteit! Bijeten kan altijd nog!
Klinkt in ieder geval wel als 2 avonden lekker eten!
Succes @ work.

)
)Genen is het belangrijkst in de sportwereld...Je vriendin sport niet maar wel betere abs?
Is ze wel helemaal natty?

Nope...daarom vermeng ik ehm ook met shatter..Rush is dat wat?
Jammer dat je weer afgevallen bent![]()
Hoop dat de combi wat is..
Slaapkamercardio..maar verder niks
Vroeger wel ritmisch gym gedaan..daar heeft ze een goede houding en basis mee opgebouwd. Verder spant ze denk zowat altijd haar buik aan (soort tweede natuur geworden)
Ik beloof haar iedere dag weer de beste 30 seconden van haar leven
(spiercorset, navel lichtjes ingetrokken).