Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Spoilers: bloedgroependieet IS bull.

Doei.

Bloedgroepen zijn glycoproteine varianten, dat dat ook invloed kan hebben op glycoproteinen in darmwand en daarmee samenstelling van darmflora is een stap die ik nog wel kan maken. Maar hoe die darmflora ervoor zorgt dat je per bloedgroep een lijstje van halal en haram voedsel kan maken komt voor mij helemaal uit de lucht vallen. Maar, he, niets is onmogelijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.002
Ongetwijfeld een prima atleet maar dat zegt niks over z'n kennis. Dat zogenaamde bloedgroepdieet is honderd procent pseudo wetenschap.
Klopt..heb inderdaad weinig wetenschappelijk bewijs gevonden. Echter ben ik wel zeer benieuwd wat er gebeurt als ik een maandje iets dergelijks volg..baat het niet..

bloedgroepdieet

giphy.gif
Het plaatje doet het niet hier:mad:

:sad:

NIce om begeleiding te winnen! Ben benieuwd hoe het je zal bevallen.
Nog even snel wat marvinnen voor je begint?? :roflol:
Om eerlijk te zijn...ja ;)

Ik vier morgen mijn verjaardag..dus mijn voeding zal er een beetje zo uit zien:

Voeding, Verjaardag 29-01-2016:
7:15 2 koppen koffie
08:00 50g havermout + 25g whey delicious + 10g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout:
Post-workout: 1 scoop Amino-1
11:00 90g havermout + 30g whey delicious + 10g rozijnen
14:30 Stuk monchou taart
15:00-18:00 Chips enzo (niet overdreven)
18:00 Broodjes kipgyros + shoarma + knoflooksaus + komkommer, sla & ui
20:30 Stuk monchou taart
21:00-.. Bittergarnituur, chips en rommel
Als nog taart over...nog een stuk taart:roflol:

E/K/V, geen idee

En dan zaterdag en eventueel zondag wat strafcardio.. ;)

gewoon een maand precies doen wat hij zegt. werkt het niet dan kan je weer op je eigen manier verder. 100% volgen of niet aan beginnen.
Heb hem gister gemaild. De enige kanttekening is dat ik wel enigsinds flexibel om wil kunnen gaan met avondeten. Ik vind het best om bijvoorbeeld aardappels te laten staan en meer groen voer te eten, maar ik ga er niet aan beginnen dat ook mijn gf rare shit moet gaan eten voor mijn persoonlijke doeleinden ;)

Precies. Steek je er wat van op: prima. Is het bull dan weet je dat ook in een maand.
Precies dit...stelletje autisten hier :roflol:
Spoilers: bloedgroependieet IS bull.

Doei.
Bedankt voor je insteek!:thumbs:

Doen we niks mee..

Ik wil wel gaan cutten eigenlijk..dus beetje RIP

Bloedgroepen zijn glycoproteine varianten, dat dat ook invloed kan hebben op glycoproteinen in darmwand en daarmee samenstelling van darmflora is een stap die ik nog wel kan maken. Maar hoe die darmflora ervoor zorgt dat je per bloedgroep een lijstje van halal en haram voedsel kan maken komt voor mij helemaal uit de lucht vallen. Maar, he, niets is onmogelijk.
Eindelijk iemand die er nog een beetje over na heeft gedacht zonder het gelijk volledig af te branden..samen met @martyyn :D

Enfin..de planning voor vandaag! Druk, druk, druk vandaag..dus hoop dat ik een beetje de tijd heb voor een goede workout.

Legs & abs 1:
Squat / Legpress:

4-5sets

SLDL / Goodmornings:
3x8-12

Barbell calfraise:
3x8-12 + dropset

Leg extention ss Standing leg curl:
3x8-12

+Ab-work

Voeding, donderdag 28-01-2016:
7:00 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
11:00 80g havermout + 30g whey delicious + 10g rozijnen + kiwi + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + kiwi
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: ½ scoop Devil’s shot + 1 scoop Amino-1
Post-workout: 30g whey iso + 1 scoop Amino-1
18:00 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein

~2190kcals, E/K/V = 190g (35%) / 250g (45%) / 50g (20%)

Hahaha.. nice zo een vrijdag marvindagje!
Morgen ook echt jarig ook?
Succes met trainen op deze drukke dag. Ik ga zo ook maar eens zien of ik vandaag nog wat beweging kan krijgen.

Dat afbranden wordt hier op dbb al teveel gedaan.

• #21.005
Hahaha.. nice zo een vrijdag marvindagje!
Morgen ook echt jarig ook?
Succes met trainen op deze drukke dag. Ik ga zo ook maar eens zien of ik vandaag nog wat beweging kan krijgen.
Morgen ben ik ook echt jarig inderdaad.:D Ik geloof dat ik visite heb vanaf 14:30 ongeveer, dus we zien wel. Aardig druk dagje denk...want ik heb een familie die nogal gewend is bediend te worden...dus termen als 'daar staat de koelkast' gaat niet op.. :roflol:

Ga ervoor, even trainen doet een ieder goed!:thumb:

Dat afbranden wordt hier op dbb al teveel gedaan.
True, true. Ik lees er inmiddels wel een beetje overheen.. ;)

in b4 muscle confusion! prik telkens ergens anders

Succes met de begeleiding! Lekkere reacties weer hier...

• #21.010
Is een deel van de traditie, he? :D
Also true..

Word hier ook nog vet verbrand of alleen marvin?
:roflol: Een beetje vet zou geen kwaad kunnen..

in b4 muscle confusion! prik telkens ergens anders
:roflol:
Succes met de begeleiding! Lekkere reacties weer hier...
Haha, thanks Rambo. DBB zoals je verwacht ;)

Hopelijk sluit je bloedgroep een beetje aan bij je huidige voedingspatroon want als je bijvoorbeeld type A hebt wordt je een maand lang vegetariër. Zelf zou ik niet op zijn begeleiding zitten te wachten ook al is het gratis maar ik ben benieuwd of het je iets gaat brengen.

mwah ik denk dat het bloedgroep dieet wel beter is dan iedere dag marvinnen. Maar ja of het bloedgroep aspect nuttig is, dat zal wel niet.

• #21.015
Hopelijk sluit je bloedgroep een beetje aan bij je huidige voedingspatroon want als je bijvoorbeeld type A hebt wordt je een maand lang vegetariër. Zelf zou ik niet op zijn begeleiding zitten te wachten ook al is het gratis maar ik ben benieuwd of het je iets gaat brengen.
Ik heb A:roflol: Als het me echt niet bevalt volg ik het ook niet hoor ;)

Ken die gast verder niet maar staat er wel beter bij dan 99% van dit hele forum en is eerlijk over aas. 2 grote pluspunten!
Also true..

zal vast aan zijn bloedgroepdieet liggen en niet aan de aas dan
Oef...kijk uit welke discussie je hier start hè..

mwah ik denk dat het bloedgroep dieet wel beter is dan iedere dag marvinnen. Maar ja of het bloedgroep aspect nuttig is, dat zal wel niet.
:roflol: We'll see

Alles is beter dan marvinnen :roflol:

Terug
Naar boven