MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ja, we kunnen beter allemaal openstaan voor pseudowetenschappelijke achterlijkheid. Dat is veel beter. Komop Marvin, ik ben benieuwd hoe je hiermee vooruit zult gaan!

Aah ja laten we openstaan voor dieeten die op pseudo wetenschap zijn gebaseerd..:rolleyes: Laten we ook meteen in god gaan geloven en in een vegan dieet.

Rustig maar mannen.. Het komt allemaal wel goed. Niet gelijk in de stress schieten hoor..
Vooral niet openstaan voor andere dingen omdat het niet wetenschappelijk onderbouwd is. Helemaal prima hoor.

Het kan ook echt enorm veel kwaad om je hier voor open te stellen.. Stel je voor zeg! Marvin maakt de gains van z'n leven.. en die maand iets proberen wat een ander voorstelt (die er overigens beter bijstaat dan de meeste dudes hier die het blijkbaar allemaal zo goed weten) gaat het vast helemaal voor hem verzieken.

Nee wat dat betreft kan hij veel beter luisteren naar alle luitjes hier op DBB die blijkbaar alle kennis hebben, ook al ondersteunt hun fysiek dat niet echt.. ;)
Zeuren op hoe het allemaal niet moet, en hoe een ander het wel zou moeten doen kan iedereen hier erg goed, wees er maar trots op.

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.083
o okee thnx nee geen verzendkosten gelukkig
Top! Toch binnenkort eens kijken! Yohimbine-HCL is helaas uitverkocht, want dat wil ik toch nog weleens proberen in de cut..
Rustig maar mannen.. Het komt allemaal wel goed. Niet gelijk in de stress schieten hoor..
Vooral niet openstaan voor andere dingen omdat het niet wetenschappelijk onderbouwd is. Helemaal prima hoor.

Het kan ook echt enorm veel kwaad om je hier voor open te stellen.. Stel je voor zeg! Marvin maakt de gains van z'n leven.. en die maand iets proberen wat een ander voorstelt (die er overigens beter bijstaat dan de meeste dudes hier die het blijkbaar allemaal zo goed weten) gaat het vast helemaal voor hem verzieken.

Nee wat dat betreft kan hij veel beter luisteren naar alle luitjes hier op DBB die blijkbaar alle kennis hebben, ook al ondersteunt hun fysiek dat niet echt.. ;)
Zeuren op hoe het allemaal niet moet, en hoe een ander het wel zou moeten doen kan iedereen hier erg goed, wees er maar trots op.
Amen..:bow:

Wat voor bloedgroep heb je dan eigenlijk Marv?

Gewoon 500mg test e5d dan komt alles goed :D

• #21.086
A-? :roflol: dat komt niet goed :p

Bloedgroep A
Volgens het Bloedgroepdieet is iemand met bloedgroep A een vegetariër met een gevoelige spijsvertering en een tolerant immuunsysteem. Bij deze bloedgroep wordt het advies gegeven om vooral plantaardige producten, peulvruchten en granen, groenten, tofu, fruit, sappen, water met citroen, rode wijn, koffie en thee te nemen. Producten die zeer beperkt zijn toegestaan: vlees, vis en schaaldieren en zuivel.

[Link niet meer beschikbaar]

• #21.091
A-? :roflol: dat komt niet goed :p

Bloedgroep A
Volgens het Bloedgroepdieet is iemand met bloedgroep A een vegetariër met een gevoelige spijsvertering en een tolerant immuunsysteem. Bij deze bloedgroep wordt het advies gegeven om vooral plantaardige producten, peulvruchten en granen, groenten, tofu, fruit, sappen, water met citroen, rode wijn, koffie en thee te nemen. Producten die zeer beperkt zijn toegestaan: vlees, vis en schaaldieren en zuivel.
Had ik al gelezen...daarom huiverde ik al een beetje voor het dieet. Maar goed..ik wacht af..

[Link niet meer beschikbaar]
Eens kijken:D (Die heb je al eens eerder gestuurd:o)

• #21.093
Lekker rode wijn en tofu! word je wel lekker vasculair.

Overigens is wat hill zegt absoluut waar. Zit nauwelijks meer iemand op dit forum met een goed fysiek. Zie dit meer als een random forum dan een bodybuilding forum.

Laatst bewerkt:
Amen @HillR ! :bow:

Wat het dieet betreft.. Ben eigenlijk wel beetje allergisch geworden voor het woord 'dieet', puur door de connotatie en alle associaties die ermee gepaard gaan. Vind 'eetregime' of 'eetpatroon' wat dat betreft de lading beter dekken dan 'dieet'. Dieet = wijze van eten, dat weet ik ook wel. Maar ben een beetje allergisch geworden voor het schrappen van bepaalde producten. Bijvoorbeeld alles behalve koolhydraten. Alles behalve zuivel. Alles behalve die-ene-pot-met-dat-ene-erin-van-dat-merk. Een lichaam heeft imo alles nodig, echter natuurlijk wel in de juiste verhoudingen. Alles wat té is, is niet gezond. Te veel friet niet (logisch) maar te veel fruit ook niet. Daarbij kan het ene lichaam heel sterk op iets reageren waarbij het bij een ander lichaam niet veel invloed heeft.
Bottom line: ben zelf geen fan van bepaalde dingen helemaal schrappen en denk nog steeds dat een lichaam alles nodig heeft.
Of denk ik nu krom? :scratch:

waarom zou je iets doen wat bewezen is dat het onzin is, ipv iets doen wat wetenschappelijk onderbouwd is. Dat is toch gewoon dom? Je kan ook een knuppel in je anus douwen en kijken of je gains maakt, ja want mischien werkt het wel! Dus bij deze stel ik voor dat jij of marvin dat dan maar eens probeerd. 1x per dag en kijken of je gains maakt! Oke?

Er zijn al zo veel voorstellen gedaan van anderen om dingen te verbeteren qua voeding en training. Maar ja daar luisterd hij niet naar. Er word dus niet alleen gezeken op hoe het niet moet, er word ook verteld hoe het wel zou moeten. Dus die opmerking is geheel misplaatst hier (heb zelfs hier boven een voorstel gedaan wat hij zou moetendoen!!)

inb4 jij weegt 74kg

waarom zou je iets doen wat bewezen is dat het onzin is, ipv iets doen wat wetenschappelijk onderbouwd is. Dat is toch gewoon dom? Je kan ook een knuppel in je anus douwen en kijken of je gains maakt, ja want mischien werkt het wel! Dus bij deze stel ik voor dat jij of marvin dat dan maar eens probeerd. 1x per dag en kijken of je gains maakt! Oke?

Er zijn al zo veel voorstellen gedaan van anderen om dingen te verbeteren qua voeding en training. Maar ja daar luisterd hij niet naar. Er word dus niet alleen gezeken op hoe het niet moet, er word ook verteld hoe het wel zou moeten. Dus die opmerking is geheel misplaatst hier (heb zelfs hier boven een voorstel gedaan wat hij zou moetendoen!!)

inb4 jij weegt 74kg
74 kg nuff said groet

Terug
Naar boven