- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Advies aannemen van iemand die er bij staat als een figurant uit een "Help de arme kindertjes in Afrika" spotje...no thanks![]()
vervelend he als zon afrika mannetje dan meer squat en deadlift dan jij?

Alsof de kilo's die je SQ en DL wat uitmaken voor die zijn fysiek voorop stelt![]()

Alsof je fysiek iets uitmakt voor kennis en feiten over training en voeding![]()

vervelend he als zon afrika mannetje dan meer squat en deadlift dan jij? Gelukkig is er wetenschappelijk bewijs om te onderbouwen wat ik zeg ien word dat niet gedaan door mijn fysiek. Anders kunnen we ook naar Mike Chang luisteren want die is ook buff he?
Met suiker of zout?
waarom zou je iets doen wat bewezen is dat het onzin is, ipv iets doen wat wetenschappelijk onderbouwd is. Dat is toch gewoon dom? Je kan ook een knuppel in je anus douwen en kijken of je gains maakt, ja want mischien werkt het wel! Dus bij deze stel ik voor dat jij of marvin dat dan maar eens probeerd. 1x per dag en kijken of je gains maakt! Oke?
Er zijn al zo veel voorstellen gedaan van anderen om dingen te verbeteren qua voeding en training. Maar ja daar luisterd hij niet naar. Er word dus niet alleen gezeken op hoe het niet moet, er word ook verteld hoe het wel zou moeten. Dus die opmerking is geheel misplaatst hier (heb zelfs hier boven een voorstel gedaan wat hij zou moetendoen!!)
inb4 jij weegt 74kg
Het is dat ik me verveel op m'n werk. Dus ik zal deze discussie eens aangaan
). Kan het nog zo pseudowetenschappelijk enzo zijn. Jullie weten nog niet eens wat die dude er mee gaat doen en hoe hij het vorm gaat geven. vervelend he als zon afrika mannetje dan meer squat en deadlift dan jij? Gelukkig is er wetenschappelijk bewijs om te onderbouwen wat ik zeg ien word dat niet gedaan door mijn fysiek. Anders kunnen we ook naar Mike Chang luisteren want die is ook buff he?
hihiwatEn kunstmatige gegenereerde wetenschappelijke studies zijn natuurlijk heilig en voor iedereen geldig... kijk maar eens naar die studie
waarvan er hoge dosissen d-bol werden toegediend aan sporters en er gebeurde niks. Omdat de persoon die de d-bol aan de personen
moest geven, tegen de test personen zei dat het wel hele hoge dosissen waren en ze ook met de helft toe zouden komen. Nadien verkocht
die persoon die d-bol dan aan zijn vrienden de mede sporters. Maar conclusie van de studie? D-bol werkt niet !![]()

En die vent zal op andere gebieden best wel gelijk hebben, maar dit dieet slaat gewoon nergens op.Heyyyy Meaantje!Het is dat ik me verveel op m'n werk. Dus ik zal deze discussie eens aangaan
![]()
Die anusknuppel vind ik allemaal een beetje overdone, dus sla ik voor de goede orde even over.
Iedereen blijft hier maar drammen dat ze Marvin advies geven waar hij niets mee doet enz. Nou en? Marvin z'n leven. Al zou hij de hele dag met een knuppel in z'n anus rond willen lopen, dat staat jouw gains toch niet in de weg?
Daarnaast is het zo dat degene die Marvin hier advies geven over wat ie wel en niet moet doen vaak hele andere doelen hebben dan Marvin. Voor zover ik weet en een beetje kan inschatten wil Marvin gewoon aesthetic as f**k zijn, maar het liefst nog wat buffer. Hij traint al wat jaartjes en zit nu een beetje op een plateau. Hij heeft nu toevallig een maand gratis begeleiding van een dude gewonnen die een aardig fysiek heeft. Veel aardiger dan alle adviseurs hier, die hem een bepaald dieet voorstelt.
Het duurt tenslotte maar een maand, het is niet zo dat Marvin iedere maand nog 5kg pure massa aanzet, dus of hij die maand nu wel of niet gained /care. Het zal ook niet zo zijn dat hij in die maand allllleee spiermassa die hij ooit heeft opgebouwd verliest.. Dus another /care.
Hij geeft het de voordeel van de twijfel.. wil wel eens kijken wat het inhoud.. maar nee! Daar komen de ridders van DBB hem vertellen wat hij wel en niet zou moeten doen.. want wetenschappelijk dit, wetenschappelijk dat. Vooral niet zelf proberen, maar gewoon doen zoals gezegd wordt!
Ik richtte mijn bericht overigens niet tegen jou, vind dat jij altijd aardig advies geeft (op je knuppel na dan). Het is aan anderen om daar wat mee te doen.
Maar er zijn hier genoeg dudes die alleen maar aan komen zetten wanneer ze gal kunnen spugen. Maar, dat ik dan oprecht benieuwd ben naar Marvin's voortgang hiermee en hem er succes mee wens is dom en weet ik veel wat..
Nee, want het heeft veel meer nut om iemand af te kraken wanneer diegene eens wat anders uit wil proberen (onder begeleiding van iemand met een beter fysiek dan de rest hier, houden we daar wel even rekening mee). Kan het nog zo pseudowetenschappelijk enzo zijn. Jullie weten nog niet eens wat die dude er mee gaat doen en hoe hij het vorm gaat geven.
Groetjes!
We gaan toch niet zo zielig doen om elkaar af te kraken op wat we liften.. want dan kan ik ook nog wel even over je grammatica beginnen..hihi
Wat ik niet begrijp is dat marvin van hem blijkbaar wel dingen wil aannemen. Terwijl er hier op dbb al zo vaak dingen zijn voorgesteld en daar niks mee doet. Dusblijkbaar heeft hij wel de wil dingen te veranderen.
Mensen afkraken op hoeveel ze wegen is niet erg? Maar op hoeveel ze liften wel?
En jij kunt tenslotte zeggen "Maar ik lift meer!".