AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ed Coan, Brad Schoenfeld en Alan Aragon zien er nou ook niet meer bepaald 10/10 "atletisch gespierd" uit

Beter pleur ik al hun advies weg en ga ik elke dag dertig dennenappels in m'n rectum duwen omdat anabolenbobby daar geld mee verdient

Ik weet niet eens wie dat zijn :roflol:

Ed Coan, Brad Schoenfeld en Alan Aragon zien er nou ook niet meer bepaald 10/10 "atletisch gespierd" uit

Beter pleur ik al hun advies weg en ga ik elke dag dertig dennenappels in m'n rectum duwen omdat anabolenbobby daar geld mee verdient
Ed coan echt een ecto ja
ed_coan_internet_1.jpg

Nog zon anusargument.

Als dat mensen zijn die hetzelfde doel als jij hebben is dat uiterst onverstandig om te doen.

waarom zou je iets doen wat bewezen is dat het onzin is, ipv iets doen wat wetenschappelijk onderbouwd is. Dat is toch gewoon dom? Je kan ook een knuppel in je anus douwen en kijken of je gains maakt, ja want mischien werkt het wel! Dus bij deze stel ik voor dat jij of marvin dat dan maar eens probeerd. 1x per dag en kijken of je gains maakt! Oke?

Er zijn al zo veel voorstellen gedaan van anderen om dingen te verbeteren qua voeding en training. Maar ja daar luisterd hij niet naar. Er word dus niet alleen gezeken op hoe het niet moet, er word ook verteld hoe het wel zou moeten. Dus die opmerking is geheel misplaatst hier (heb zelfs hier boven een voorstel gedaan wat hij zou moetendoen!!)

inb4 jij weegt 74kg

:mad:

Dudes, het is GRATIS.
Waar maken jullie je druk om.

Nog zon anusargument.

Als dat mensen zijn die hetzelfde doel als jij hebben is dat uiterst onverstandig om te doen.
wat :roflol:

> Mensen met kennis over het bouwen van spieren en kracht
> Fit&mooi lichaam heeft duidelijk te maken met spieren en kracht
> anusargument

En je laatste zin is nogal bout Hilltje

arguments from authority everywhere :roflol:

oja en wetenschappelijk onderzoek deugt niet want er bestaat ook slecht wetenschappelijk onderzoek!!!!

hmm dit onderzoek concludeert iets wat strijdig is met mijn mening, maar er was 1 factor die niet helemaal 100% overeenstemde met hoe bodybuilders dat doen dus ik disregard het compleet

HEY EEN BODYBUILDER DIE "WEET DAT HET WERKT' IK ZEI HET TOCH!!

Laatst bewerkt:
Willen de juicers hier dan ook nooit meer iets vragen aan Galen want volgens mij is die natty.

BTW, happy birthday skatemarvin.

Marvin is een gevoelsmens.

Bloedgroepdieet :roflol:

Ik hoopte dat woord in 2016 niet meer tegen te komen.

Damn lekker boeiend. Marvin had anders in die maand toch niks gegained ( no offence, maar marvinnen he). Waarom niet gewoon een maandje uitproberen?

Oja, en nog gefeliciteerd. Ook al had ik het al gedaan via fb.

Wat een simpel figuur ben jij ook.

Een erg rake en accurate opmerking, Hoxyz. Maar misschien moet je eerst eens nadenken over wat ik nou eigenlijk precies met die opmerking bedoelde en het niet letterlijk nemen, maar het eerste deel als een voorbeeld zien van "iets dat kut is".

Een erg rake en accurate opmerking, Hoxyz. Maar misschien moet je eerst eens nadenken over wat ik nou eigenlijk precies met die opmerking bedoelde en het niet letterlijk nemen, maar het eerste deel als een voorbeeld zien van "iets dat kut is".
Zo ver was ik ook nog wel. Maar noch is het een simpele opmerking. Hij gaat niks met dit verliezen, hoogstens wat winnen

Zo ver was ik ook nog wel. Maar noch is het een simpele opmerking. Hij gaat niks met dit verliezen, hoogstens wat winnen

Simpel genoemd worden door iemand die niet in staat is om "nog" correct te spellen. Ik ben weer out.

Mooi dat 10-20 mensen hier met een buitengewoon slecht fysiek zich druk maken om wat allemaal niet zou werken en wetenschap bla bla terwijl mensen met een goed fysiek gewoon doen waar zij zich goed bij voelen. Of dit nou mind muscle connectie, bloedgroepdieet, kokosnootdieet of whatever is.

Mooi dat 10-20 mensen hier met een buitengewoon slecht fysiek zich druk maken om wat allemaal niet zou werken en wetenschap bla bla terwijl mensen met een goed fysiek gewoon doen waar zij zich goed bij voelen. Of dit nou mind muscle connectie, bloedgroepdieet, kokosnootdieet of whatever is.

Mijn hamburgerdieet doet het ook goed :D

Terug
Naar boven