XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Mooi dat 10-20 mensen hier met een buitengewoon slecht fysiek zich druk maken om wat allemaal niet zou werken en wetenschap bla bla terwijl mensen met een goed fysiek gewoon doen waar zij zich goed bij voelen. Of dit nou mind muscle connectie, bloedgroepdieet, kokosnootdieet of whatever is.

Wat jij een goed of slecht fysiek vindt staat natuurlijk los van de werkelijkheid. Als die 10-20 mensen net zoals jij ook de spuit erin zetten voor een aantal jaar dan tellen hun argumenten ineens wel?

Wat jij een goed of slecht fysiek vindt staat natuurlijk los van de werkelijkheid. Als die 10-20 mensen net zoals jij ook de spuit erin zetten voor een aantal jaar dan tellen hun argumenten ineens wel?

mijn fysiek was naturel al beter dan het overgroote deel van de discussievoerders( zie foto geupload 21 okt 2013).
Een aantal traint ook net zo lang al niet langer dan ik. Mijn punt was dat mensen tegenwoordig alles weten te vertellen wat wel en niet werkt maar dit lichamelijk niet terug is te zien.

• Like
Waarderingen: Vonk

Denk dat Marvin zelfs een beter fysiek heeft dan 9/10 moraalridders die hier komt preken over ditjes en datjes ;)

Als iemand je een bloedgroepdieet wilt aansmeren, loop je toch gewoon weg?

Ongelooflijk dat sommige mensen dit dieet nog durven verdedigen, gewoonweg omdat een kerel die kuurt (en ja dat doet er toe) dit voorschrijft.

Brb, ga deze kerel zijn voedingsadvies opvolgen. Hij is eerlijk dat hij kuurt en is groter dan 99% van dit forum. Nee serieus, gelooft er iemand dat die kerel op dat jaar ook maar iets heeft bijgeleerd qua training/voeding? Soms heb ik vermoeden dat kennis juist omgekeerd gecorreleerd is met iemands fysiek.

Mocht ik de keuze hebben tussen begeleiding van een Lyle McDonald, Alan Aragon of een Brad Schoenfeld of 30 pro-bodybuilders tegelijk zou ik geen seconde moeten nadenken. (En nee, mijn keuze zou niet vallen op de pro's!)

Informatie staat op zichzelf, ongeacht wie de boodschapper is.

Welkom in het topic waar je je druk kunt maken over iemand anders zijn of haar dieet :thumbs:

De namen die jij opnoemt hebben allemaal wat bereikt met hunzelf of met een ander. Hier is dat niet zo. En over dat bloedgroep dieet daar gaat het helemaal niet om. Ik heb me er nooit in verdiept en vind het ook niet interresant voor mijzelf. Uiteindelijk ging het om Marvin en ze nieuwe coach. Of dat nou met bloedgroep dieet is of IIFYM dat maakt niet uit. Doe gewoon wat je prettig vind. Met een bloedgroepdieet kom je uiteindelijk ook aan je macro's ;)

Om op Bostin terug te komen. Hij heeft mijn voeding en training vorig jaar omgegooid en daar ging ik perfect op. Cycle bemoeide die zich niet mee.

mijn fysiek was naturel al beter dan het overgroote deel van de discussievoerders( zie foto geupload 21 okt 2013).
Een aantal traint ook net zo lang al niet langer dan ik. Mijn punt was dat mensen tegenwoordig alles weten te vertellen wat wel en niet werkt maar dit lichamelijk niet terug is te zien.

mooi he wetenschap, iets dat gebaseerd is op onderzoek en feiten. Maar ben jij nou echt te simpel om het concept wetenschap te snappen?

grappig dat mensen denken dat ik het bloedgroep dieet verdedig.:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.151
Bedankt allen voor dit overweldigende verjaardagscadeau..

Omdat het kan heb ik alles maar gequote..wat moet ik anders met mijn leven..:roflol:

Lekker rode wijn en tofu! word je wel lekker vasculair.

Overigens is wat hill zegt absoluut waar. Zit nauwelijks meer iemand op dit forum met een goed fysiek. Zie dit meer als een random forum dan een bodybuilding forum.
Dat laatste is zo waar:roflol:
Nee hoor...

Yohimbine HCL altijd ;)
Je kan toch zo'n tijdelijke credit card gebruiken op internet.
Thanks Rob! De HCL variant wilde ik inderdaad bestellen..
Raar..
Amen @HillR ! :bow:

Wat het dieet betreft.. Ben eigenlijk wel beetje allergisch geworden voor het woord 'dieet', puur door de connotatie en alle associaties die ermee gepaard gaan. Vind 'eetregime' of 'eetpatroon' wat dat betreft de lading beter dekken dan 'dieet'. Dieet = wijze van eten, dat weet ik ook wel. Maar ben een beetje allergisch geworden voor het schrappen van bepaalde producten. Bijvoorbeeld alles behalve koolhydraten. Alles behalve zuivel. Alles behalve die-ene-pot-met-dat-ene-erin-van-dat-merk. Een lichaam heeft imo alles nodig, echter natuurlijk wel in de juiste verhoudingen. Alles wat té is, is niet gezond. Te veel friet niet (logisch) maar te veel fruit ook niet. Daarbij kan het ene lichaam heel sterk op iets reageren waarbij het bij een ander lichaam niet veel invloed heeft.
Bottom line: ben zelf geen fan van bepaalde dingen helemaal schrappen en denk nog steeds dat een lichaam alles nodig heeft.
Of denk ik nu krom? :scratch:
Ach..ik zou het best eens willen proberen hoor! Maar ik ga natuurlijk niet een maand lang vegetarisch eten...heb ook principes:roflol:

Verder blijf ik van mening dat zuivel rotzooi is (voor veel mensen)

waarom zou je iets doen wat bewezen is dat het onzin is, ipv iets doen wat wetenschappelijk onderbouwd is. Dat is toch gewoon dom? Je kan ook een knuppel in je anus douwen en kijken of je gains maakt, ja want mischien werkt het wel! Dus bij deze stel ik voor dat jij of marvin dat dan maar eens probeerd. 1x per dag en kijken of je gains maakt! Oke?
Er zijn al zo veel voorstellen gedaan van anderen om dingen te verbeteren qua voeding en training. Maar ja daar luisterd hij niet naar. Er word dus niet alleen gezeken op hoe het niet moet, er word ook verteld hoe het wel zou moeten. Dus die opmerking is geheel misplaatst hier (heb zelfs hier boven een voorstel gedaan wat hij zou moetendoen!!)

inb4 jij weegt 74kg
Wat een vergelijk ook. Denk je werkelijk dat een maand wat anders doen slecht voor je is? Het is niet zo dat hij me een 1000kcals dieet gaat voorschrijven..

Veel van die wetenschap waar veel van jullie het overhebben heeft ook een waardeloze proefopzet..

Inderdaad..
Advies aannemen van iemand die er bij staat als een figurant uit een "Help de arme kindertjes in Afrika" spotje...no thanks :trollface:
Het mag dan lelijk klinken, maar zo rederneer ik wel..
vervelend he als zon afrika mannetje dan meer squat en deadlift dan jij? Gelukkig is er wetenschappelijk bewijs om te onderbouwen wat ik zeg ien word dat niet gedaan door mijn fysiek. Anders kunnen we ook naar Mike Chang luisteren want die is ook buff he?
Die lifts interesseren me eigenlijk geen f**k..been geen powerlifter
Alsof de kilo's die je SQ en DL wat uitmaken voor die zijn fysiek voorop stelt :roflol:
Dit dus..
Alsof je fysiek iets uitmakt voor kennis en feiten over training en voeding :roflol:
Toch wel een beetje..
En kunstmatige gegenereerde wetenschappelijke studies zijn natuurlijk heilig en voor iedereen geldig... kijk maar eens naar die studie
waarvan er hoge dosissen d-bol werden toegediend aan sporters en er gebeurde niks. Omdat de persoon die de d-bol aan de personen
moest geven, tegen de test personen zei dat het wel hele hoge dosissen waren en ze ook met de helft toe zouden komen. Nadien verkocht
die persoon die d-bol dan aan zijn vrienden de mede sporters. Maar conclusie van de studie? D-bol werkt niet ! :roflol:
Correct..
Gezellig!!:D
:D
Een maand lang niet normaal kunnen gainen schaadt je inderdaad niet. Oh wacht, dat doet het wel.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
Hoezo zou je een maand lang niet kunnen gainen..? Jullie zijn toch altijd zo van de kcals in vs kcals out?

Waarom drinken er anders zoveel gasten chocomelk? Dat is gewoon rotzooi..
Lol gefeliciteerd! Ik bench weer meer dus boeiend. Misschien moet je een keer iets wetenschappelijks lezen over het gainen van massa...
:roflol:
Nomnomnom
Ik ben benieuwd wat het je brengt Marvin! Ook al is het niet wetenschappelijk onderbouwd, toch leuk om het een keer uit te proberen. Overigens jij liever dan ik op een vegetarisch dieet....:P:P
Precies dit..
Haha..allebei lekker toch?
Heyyyy Meaantje! :D Het is dat ik me verveel op m'n werk. Dus ik zal deze discussie eens aangaan :D

Die anusknuppel vind ik allemaal een beetje overdone, dus sla ik voor de goede orde even over.

Iedereen blijft hier maar drammen dat ze Marvin advies geven waar hij niets mee doet enz. Nou en? Marvin z'n leven. Al zou hij de hele dag met een knuppel in z'n anus rond willen lopen, dat staat jouw gains toch niet in de weg?

Daarnaast is het zo dat degene die Marvin hier advies geven over wat ie wel en niet moet doen vaak hele andere doelen hebben dan Marvin. Voor zover ik weet en een beetje kan inschatten wil Marvin gewoon aesthetic as f**k zijn, maar het liefst nog wat buffer. Hij traint al wat jaartjes en zit nu een beetje op een plateau. Hij heeft nu toevallig een maand gratis begeleiding van een dude gewonnen die een aardig fysiek heeft. Veel aardiger dan alle adviseurs hier, die hem een bepaald dieet voorstelt.

Het duurt tenslotte maar een maand, het is niet zo dat Marvin iedere maand nog 5kg pure massa aanzet, dus of hij die maand nu wel of niet gained /care. Het zal ook niet zo zijn dat hij in die maand allllleee spiermassa die hij ooit heeft opgebouwd verliest.. Dus another /care.
Hij geeft het de voordeel van de twijfel.. wil wel eens kijken wat het inhoud.. maar nee! Daar komen de ridders van DBB hem vertellen wat hij wel en niet zou moeten doen.. want wetenschappelijk dit, wetenschappelijk dat. Vooral niet zelf proberen, maar gewoon doen zoals gezegd wordt!

Ik richtte mijn bericht overigens niet tegen jou, vind dat jij altijd aardig advies geeft (op je knuppel na dan). Het is aan anderen om daar wat mee te doen.
Maar er zijn hier genoeg dudes die alleen maar aan komen zetten wanneer ze gal kunnen spugen. Maar, dat ik dan oprecht benieuwd ben naar Marvin's voortgang hiermee en hem er succes mee wens is dom en weet ik veel wat..

Nee, want het heeft veel meer nut om iemand af te kraken wanneer diegene eens wat anders uit wil proberen (onder begeleiding van iemand met een beter fysiek dan de rest hier, houden we daar wel even rekening mee ;)). Kan het nog zo pseudowetenschappelijk enzo zijn. Jullie weten nog niet eens wat die dude er mee gaat doen en hoe hij het vorm gaat geven.

Groetjes!

We gaan toch niet zo zielig doen om elkaar af te kraken op wat we liften.. want dan kan ik ook nog wel even over je grammatica beginnen.. :kiss: hihi
Amen...vooral het dikgedrukte
@Skatermarvin

Dit is dbb's verjaardagcadeautje aan jou :roflol: Rellen in je log :D
Bedankt!!:D:D
wat:roflol::roflol::roflol::roflol:

DBB pls dit dieet verdedigen, omdat marv het gebruikt is echt debiel:o En die vent zal op andere gebieden best wel gelijk hebben, maar dit dieet slaat gewoon nergens op.

http://ajcn.nutrition.org/content/98/1/99
http://skepsis.nl/bloedgroepdieet/
Ik kan ook wel wat pro's en con's zoeken van allerlei andere type dieten..wat is er mis met een keer andere voedingsmiddelen kiezen? Ik weet ook wel dat kcals in vs kcals out grotendeels leidend is..

• #21.152
en deel 2:
Wat ik niet begrijp is dat marvin van hem blijkbaar wel dingen wil aannemen. Terwijl er hier op dbb al zo vaak dingen zijn voorgesteld en daar niks mee doet. Dusblijkbaar heeft hij wel de wil dingen te veranderen.

Mensen afkraken op hoeveel ze wegen is niet erg? Maar op hoeveel ze liften wel?
Omdat de meeste die mij hier van advies voorzien nu niet bepaald het fysiek hebben wat ik nastreef. Het is een beetje of iemand met obesitas mij dieet advies gaat geven..

En ben eigenwijs...en heb ook nog wel wat eigen ervaring...en een mening..
Dat snap ik best dat je dat niet begrijpt.. Maar ik kan daar natuurlijk geen antwoord opgeven, daar moet je voor bij Marvin zijn.
Ik wenste hem alleen maar succes en ben benieuwd wat het evt. voor hem doet.

Jij deed de deur open met je inb4.. Rambo hoefde alleen maar binnen te lopen :P En jij kunt tenslotte zeggen "Maar ik lift meer!".

Why so serious?
Gezelligheid op de zaterdag zo:D
Fijne verjaardag Marvin! Op naar die 100kg!
:roflol: Nogmaals bedankt!

Hahaha leuke bday bash :roflol:

Kan het niet zo zijn dat Marvin van de meeste hier niets aanneemt omdat hun fysiek wellicht ook helemaal niet in de buurt komt van wat Marvin eigenlijk wil bereiken? Just a thought.. :rolleyes:

Mustafa heeft een goed fysiek, is eerlijk over zijn gebruik (of althans in elk geval open erover, eerlijk valt niet te beoordelen in geval van mg etc). Ik zou er ook best een maandje aan willen gokken hoor, je leert er alleszins iets van, positief of negatief. En zoals al eerder aangehaald door mijn mooiere wederhelft hier in dit topic, studies kunnen nog zoveel uitwijzen, maar zijn 9/10x niet uitgevoerd in de manier waarop een BB met zijn of haar leven/voeding/sport etc. omgaat. Dus de strekking en conclusie uit al die honderden studies, kan pertinent niet zomaar 1 op 1 overgenomen en afgeserveerd worden.

Marvin is gewoon Marvin en ik hoop dat hij in die maand met Mustafa gewoon heel veel nieuwe dingen leert en 1KG vvm gaint, das al meer dan waar hij zelf waarschijnlijk op rekent.
Kan me hier volledig in vinden..
Ed Coan, Brad Schoenfeld en Alan Aragon zien er nou ook niet meer bepaald 10/10 "atletisch gespierd" uit

Beter pleur ik al hun advies weg en ga ik elke dag dertig dennenappels in m'n rectum duwen omdat anabolenbobby daar geld mee verdient
Ik vind dat niet bepaald streef fysieken nee..
Ik weet niet eens wie dat zijn :roflol:
Moest ook even googlen..
Ed coan echt een ecto ja
ed_coan_internet_1.jpg
Gaat niet om ecto...vind dit persoonlijk gewoon niet mooi. Ongeacht wat hij kan liften..
Nog zon anusargument.

Als dat mensen zijn die hetzelfde doel als jij hebben is dat uiterst onverstandig om te doen.
Klopt...
On a happier note, hoeveel taart/apenkoppen/snoepjes/chips heb je al op? :D
Chips viel mee...wel 5 stukken monchou taart en 4 maaltijd pita's met kipgyros/shoarma/knoflooksaus... :D
Niet boos zijn..
Dudes, het is GRATIS.
Waar maken jullie je druk om.
Precies dit:roflol:

Zijn jullie wel echt Nederlanders? 'GRATIS"
wat :roflol:

> Mensen met kennis over het bouwen van spieren en kracht
> Fit&mooi lichaam heeft duidelijk te maken met spieren en kracht
> anusargument
En je laatste zin is nogal bout Hilltje
Wat?
arguments from authority everywhere :roflol:

oja en wetenschappelijk onderzoek deugt niet want er bestaat ook slecht wetenschappelijk onderzoek!!!!

hmm dit onderzoek concludeert iets wat strijdig is met mijn mening, maar er was 1 factor die niet helemaal 100% overeenstemde met hoe bodybuilders dat doen dus ik disregard het compleet

HEY EEN BODYBUILDER DIE "WEET DAT HET WERKT' IK ZEI HET TOCH!!
Dat zei ik net ook al..we geloven allemaal ook wat we willen geloven..daarom luister ik naar sommige ook niet, want ik wil het niet horen..
Willen de juicers hier dan ook nooit meer iets vragen aan Galen want volgens mij is die natty.

BTW, happy birthday skatemarvin.
Thanks ;)
Ja...:sad:
Bloedgroepdieet :roflol:

Ik hoopte dat woord in 2016 niet meer tegen te komen.
Haha...baat het niet... ;)
Damn lekker boeiend. Marvin had anders in die maand toch niks gegained ( no offence, maar marvinnen he). Waarom niet gewoon een maandje uitproberen?

Oja, en nog gefeliciteerd. Ook al had ik het al gedaan via fb.
Thanks gozer! Precies mijn gedachte ;)
Als ik je het aanbod doe om gratis in je bek te schijten, is het dan okay omdat het gratis is?
Opzich wel..hoeveel eiwitten zullen er nog in schijt zitten?
Wat een simpel figuur ben jij ook.
:heart:
Een erg rake en accurate opmerking, Hoxyz. Maar misschien moet je eerst eens nadenken over wat ik nou eigenlijk precies met die opmerking bedoelde en het niet letterlijk nemen, maar het eerste deel als een voorbeeld zien van "iets dat kut is".
Het blijft een beetje een raar vergelijk..
Zo ver was ik ook nog wel. Maar noch is het een simpele opmerking. Hij gaat niks met dit verliezen, hoogstens wat winnen
Precies:thumb:
Simpel genoemd worden door iemand die niet in staat is om "nog" correct te spellen. Ik ben weer out.
Haha...dat gramatica gezeik ook altijd..
Noch klinkt chique. En blijf alsjeblieft in de PL sectie ;)
Goed advies wel.. ;)
Mooi dat 10-20 mensen hier met een buitengewoon slecht fysiek zich druk maken om wat allemaal niet zou werken en wetenschap bla bla terwijl mensen met een goed fysiek gewoon doen waar zij zich goed bij voelen. Of dit nou mind muscle connectie, bloedgroepdieet, kokosnootdieet of whatever is.
kokosnootdieet...tell me more? :o

Mijn hamburgerdieet doet het ook goed :D
Klinkt ook goed! What's in a name ;)
Het is wetenschappelijk bewezen dat dat niet werkt!
kut!
Balen:sad:

Maar voor jou werkt het prima..
Ik ondersteun wel wat Martijn zegt. Het gros van die PL'ers die hier hun mening rondforceren hebben in mijn ogen een lelijk fysiek,

Tja, dat is gebasseerd op mijn mening, maar ik ga daar dus weinig van aannemen...Dan kunnen we nu met de juice kaart gaan gooien zoals ik graag met de genen kaart gooi, maar dat is ook zinloos. Tuurlijk is het makkelijker met juice, maar om year round droog te zijn en een mooi estetisch fysiek te hebben zoals Mustafa heeft, daar komt wel meer bij kijken..

Helemaal waar:thumb:
Denk dat Marvin zelfs een beter fysiek heeft dan 9/10 moraalridders die hier komt preken over ditjes en datjes ;)
Bedankt..

Ook voor het gezellig meediscuseren hier! ;)
Als iemand je een bloedgroepdieet wilt aansmeren, loop je toch gewoon weg?

Ongelooflijk dat sommige mensen dit dieet nog durven verdedigen, gewoonweg omdat een kerel die kuurt (en ja dat doet er toe) dit voorschrijft.

Brb, ga deze kerel zijn voedingsadvies opvolgen. Hij is eerlijk dat hij kuurt en is groter dan 99% van dit forum. Nee serieus, gelooft er iemand dat die kerel op dat jaar ook maar iets heeft bijgeleerd qua training/voeding? Soms heb ik vermoeden dat kennis juist omgekeerd gecorreleerd is met iemands fysiek.

Mocht ik de keuze hebben tussen begeleiding van een Lyle McDonald, Alan Aragon of een Brad Schoenfeld of 30 pro-bodybuilders tegelijk zou ik geen seconde moeten nadenken. (En nee, mijn keuze zou niet vallen op de pro's!)

Informatie staat op zichzelf, ongeacht wie de boodschapper is.

Je hebt ook wel een punt hoor, maar wat is het probleem om het eens te proberen? Zolang het geen super eenzijdig dieet is wat bestaat uit kidneybonen met tofu is er toch weinig aan de hand?
Welkom in het topic waar je je druk kunt maken over iemand anders zijn of haar dieet :thumbs:
:roflol:

De namen die jij opnoemt hebben allemaal wat bereikt met hunzelf of met een ander. Hier is dat niet zo. En over dat bloedgroep dieet daar gaat het helemaal niet om. Ik heb me er nooit in verdiept en vind het ook niet interresant voor mijzelf. Uiteindelijk ging het om Marvin en ze nieuwe coach. Of dat nou met bloedgroep dieet is of IIFYM dat maakt niet uit. Doe gewoon wat je prettig vind. Met een bloedgroepdieet kom je uiteindelijk ook aan je macro's ;)

Om op Bostin terug te komen. Hij heeft mijn voeding en training vorig jaar omgegooid en daar ging ik perfect op. Cycle bemoeide die zich niet mee.
:thumb:

mooi he wetenschap, iets dat gebaseerd is op onderzoek en feiten. Maar ben jij nou echt te simpel om het concept wetenschap te snappen?
Sjonge jonge...jullie lullen ook allemaal elkaar na.

Je kunt werkelijk ieder wetenschappelijk onderzoek weerleggen..er is altijd iets te vinden wat niet klopt, maar dat in deze gezelligheid inmiddels al lang niet meer waar het om draaid..

grappig dat mensen denken dat ik het bloedgroep dieet verdedig.:roflol:
Beter lezen.nl

Nogmaals bedankt! Zeer nuttig..:bow:

Heb ook nog getraind vanmorgen...en strafcardio gedaan, omdat het kan...of nodig was..

Post ik vanmiddag wel.. :rocknana:

Blijkbaar is het niet duidelijk maar mij (en volgens mij ook de anderen) gaat het puur om dat bloedgroepdieet. Je zult onder zijn begeleiding sws wel groeien, ook omdat je eens wat anders probeert en een coach je net wat harder pusht.
Over dat fysiek=kennis kan ik kort zijn, je kunt kut training en voeding compenseren door nog meer test, tren, etc erin te duwen. Iets wat een naturel niet kan. Sws kun je als naturel minder fouten veroorloven. Iig veel succes met je begeleiding en je zult waarschijnlijk gains maken!

klopt dan maakt Marvin de komende maand gains, en iedereen die dan hier zegt wow ja het bloedgroep dieet werkt echt! Kijk maar Marvin maakt echt gains.. Nee dat komt gewoon omdat er meer structuur in voeding en training zit, niet door het bloedgroep dieet

• #21.155
Blijkbaar is het niet duidelijk maar mij (en volgens mij ook de anderen) gaat het puur om dat bloedgroepdieet. Je zult onder zijn begeleiding sws wel groeien, ook omdat je eens wat anders probeert en een coach je net wat harder pusht.
Over dat fysiek=kennis kan ik kort zijn, je kunt kut training en voeding compenseren door nog meer test, tren, etc erin te duwen. Iets wat een naturel niet kan. Sws kun je als naturel minder fouten veroorloven. Iig veel succes met je begeleiding en je zult waarschijnlijk gains maken!
Was eigenlijk van plan te gaan cutten..:roflol: welke gains..

Pas trouwens op met de uitspraken over test en tren hier, want voor je het weet hebben we weer 4 pagina's discussie daarover. Want je insinueert nu dat als je test tren zet je niet hard hoeft te werken..

Het ging al vrij snel niet meer 100% over dat dieet...het werd meer een gezellig onderling moddergooien..en gelijk proberen te halen...

..meestal gebaseerd op niets..

klopt dan maakt Marvin de komende maand gains, en iedereen die dan hier zegt wow ja het bloedgroep dieet werkt echt! Kijk maar Marvin maakt echt gains.. Nee dat komt gewoon omdat er meer structuur in voeding en training zit, niet door het bloedgroep dieet
Want er zit nu geen structuur in mijn voeding? Denken jullie werkelijk dat ik dag in dag uit rozooi zit te vreten? Ik plan iedere week wat ik de week erna ga eten (doordweeks). Alleen avondeten is daarin flexibel, maar ook vaak gewoon 'clean' food.

Zo een dag als gister is verre van ideaal en dat weet ik zelf ook wel, maar er zijn zat gasten hier met een beroerder dieet dan ik heb. Maar als ik dan toch even mezelf vergelijk (qua fysiek) met de meeste hier ben ik wel zo arrogant om te zeggen dat ik er beter uit zie dan de meeste...wie doet er dan iets fout?

Enfin, vanmorgen weer getraind! En omdat jullie het fijn vinden dat ik een beetje constructief verhoog doe ik dat maar met mijn incline bench..3 trainingen terug gestart met 5x5x70 en vandaag 5x5x75kg. Hopelijk volgende keer 77.5kg. Zo niet, de week erna 6x3 of iets dergelijks.. (klopt dat een beetje?)

Push:
Incline benchpress:

40kg: 12
50kg: 12 (warmup)
65kg: 5
75kg: 5, 5, 5 (pittig setje!), 5 (fuaaark!), 5 (die laatste set ging wel weer lekker:fire:)

Pushpress:
40kg: 6
60kg: 3 (warmup)
75kg: 3, (voelt best zwaar!), 3 (riem om..), 3, 3, 3 (nice!:D)

Dumbel press:
30kg: 12 (controlled reps:fire:)
34kg: 10 (nipt!)
36kg: 6 (iets over), 5 (prima:D)

CGBP:
40kg: 12 (super MMC)
50kg: 12 (paused)
60kg: 10 (iets over), 8 (beetje haastig setje, had geen zin om te wachten op het kabelstation..:o)

Standing cable fly's:
32kg: 12 (easy!)
41kg: 11 (2f.)
36kg: 12 (2f.)
27kg: 17 (pompen..:fire:)

Rope pushdown:
36kg: 15
41kg: 10 (2f.), 15 (met handen tegen elkaar..)

Alternate hammergrip OHP:
10kg: 15 (super MMC!:fire:)
14kg: 12, 10

Strafcardio, crosstrainer:
50min / 9.94km / 407kcals / HR~134

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Ruim tevreden!:D)

En de voeding..

Voeding, Zaterdag 30-01-2016:
7:30 50g havermout + 25g whey delicious + 10g rozijnen + 2 koppen koffie
Pre-workout: 5150 Rich Piana
Post-workout: 1.5 scoop Amino-1
11:30 80g havermout + 30g whey delicious + 10g rozijnen + multivit
14:00 150g rijst + 150g kipfilet + 125g spinazie
15:30 Klein stukje chocolade (~15g tony chocolony karamel/zeezout --> voor mijn verjaardag gehad)
17:30 30g nightprotein
19:15 ~600g boerenkool + 135g magere rookworst + mosterd/piccalilly
20:30 stuk monchou taart ( 400kcals? restjes gooi je niet weg..:o)

~2675kcals, E/K/V: 185g (28%) / 275 (41%) / 95g (31%)

TonyChocolonie! :o

is die 15gram het laatste stukje wat erover is?:P

Ruim tevreden lijkt me dan toch wel meer dan 3 apekoppen? Wat ik doe als ik faal op 5x5 probeer ik het de week erop nog een keer als het dan weer niet lukt lichte reset.

Nette tren en 50 min cardio :thumbs:

15 gram? Das een halve hap ofzo? :D

• #21.160
Ik ben eigenlijk gekker op 'van Lindt' en dan het liefst 85-90% puur..

15g chocolade? Chocolade eet je minimaal per 100g..
:roflol: Na die 5 of 6 (weet niet zeker) stukken taart gister lijkt me het niet verstandig die hele reep op te vreten.. ;)
is die 15gram het laatste stukje wat erover is?:P

Ruim tevreden lijkt me dan toch wel meer dan 3 apekoppen? Wat ik doe als ik faal op 5x5 probeer ik het de week erop nog een keer als het dan weer niet lukt lichte reset.
Nee...soms...heel soms komt er nog wel discipline omhoog...al heb ik momenteel wel vronger (vreet-honger):o

Dat kan ik ook doen met die 5x5...maar wat houdt de reset in? Terug in gewicht of omhoog in gewicht en terug in volume..? Zat te twijfelen om 4 apekoppen te geven, want was stiekem wel een beetje trots op die 50 minuten cardio..

Nette tren en 50 min cardio :thumbs:

15 gram? Das een halve hap ofzo? :D
Thanks Rambo! 15g van deze reep was wel voldoende eigenlijk..de karamel bleef tussen mijn kiezen zitten en de nasmaak (zout!) was niet echt mijn ding. Mijn zusje vond dat ik ehm moest proberen.

Terug
Naar boven