AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik niet, buiten dat je niet elke maaltijd op een goede verhouding hoeft te zitten.

Mja, ik ben ook niet iemand die per defenitie geen vetten bij carbs eet, want wanneer je bv brood eet dan ontkom je daar toch niet aan. Maar zover het een beetje mogelijk is zorg ik wel dat ik iig geen hoge doseringen vetten neem bij snelle kh's.

Maar ik eet bv ook veel boterhammen met pindakaas enzo.

Uiteindelijk denk ik sowieso dat het allemaal wat mierennken is, dit soort details worden belangrijker in de cut, maar bij een normale cleane bulk maakt het echt niet zo veel uit. Gewoon op het einde van de dag je voeding binnen krijgen en blazen in de sportschool, dan zit je altijd goed.

ik eet 3 x per dag. who cares hoe je eet.

ohja dwarf, rijst zijn ook carbs en niet enkel een banaan.

:roflol: @ dbb

Iets met snel vs. langzaam ;)

Mja, ik ben ook niet iemand die per defenitie geen vetten bij carbs eet, want wanneer je bv brood eet dan ontkom je daar toch niet aan. Maar zover het een beetje mogelijk is zorg ik wel dat ik iig geen hoge doseringen vetten neem bij snelle kh's.

Maar ik eet bv ook veel boterhammen met pindakaas enzo.

Uiteindelijk denk ik sowieso dat het allemaal wat mierennken is, dit soort details worden belangrijker in de cut, maar bij een normale cleane bulk maakt het echt niet zo veel uit. Gewoon op het einde van de dag je voeding binnen krijgen en blazen in de sportschool, dan zit je altijd goed.

In een cut lijkt het me ook niet echt belangrijk, volgens mij was dit echt een theorie die lekt aan alle kanten.
Ik doe nu IF en dan eet je gewoon al je macros bij elkaar in een bepaald window, bij dat principe maakt het geen barst uit wat je wanneer eet als ik het goed heb.

Als ik het echt fout heb wil ik het graag horen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.165
Thanks Rob en Dwarf, over voeding kan ik nog een hoop leren!

Jaja! Weer een lekkere training neergeknald! Hardcore gehalte hoog gehouden!:fire: Wel wat dizzy (ik denk door een relatief vette maaltijd, maar ondanks dat geen kracht ingeleverd...)

Training A: Rug + biceps:
Chin-up challenge: 9xbw (VPR), 2x6xbw (Eindelijk 20 reps in 3 sets!:D)
BOR: 12x80kg, 8x100kg (Straps), 8x90kg
Reverse grip pulldown: 6x114kg (Fullstack), 8x100kg, 6x100kg
Single arm row: 10x40kg (Easy), 10x40kg (Minder easy), 10x40kg (2 forced)

Deadlift: 10x60kg, 8x130kg (warm-up), 5x160kg, 8x130kg, 8x120kg

Intermezzo, Leg extention: 15x57kg, 15x57kg (toe's out), 15x57kg (Toe's in)

Barbell bicep curl: 6x40kg, 7x37.5kg, 8x35kg (2 forced), 8x30kg (2 minder mooi)
CG preacher curl: 12x27.5kg, 6x37.5kg, Dropset: 5x32.5kg+8x22.5kg

NAIS:D:D

Morgen weer lekker de :sd: uithangen!!:D:rocknana:

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Edit: mis ik even een hele discussie! Erg interessant dat wel!:D steek ik ook weer wat van op:D!

Hehe mooi dat die chin ups goed gaan!
De rest ziet er ook zeker degelijk uit, begrijp die leg extension alleen niet? :p

• #2.167
ziet er weer goed uit marvin!

die intermezzo's komen vaker voorbij in je log - laatst zag ik t ook al, wat is t nut daarvan?

• #2.169
  • #2.170
Superdude-dag vandaag!:rocknana:

Training B: Borst + triceps+ buik:
Incline dumbbell press (60°): 3x6-8
Decline dumbbellpress: 4x6-8
(Decline) Fly’s: 2x8-12
Incline fly’s: 2x8-12

Tricep extention: 4x6-8
Pressdown: 3x8 + 1x15+

Voeding vrijdag 26-02-2010::meal:
7:30 60g brinta + 44g whey + 25g rozijnen, visolie en multivit
9:00 4 boterhammen (3 kip-/kalkoenfilet (75g), 1 pindakaas (20g))
11:00 60g basmati rijst + 235g kipfilet + 55g sperzibonen
12:30 4 boterhammen (3 kip-/kalkoenfiletfilet (75g), 1 pindakaas (20g)) + appel
15:00 60g basmati rijst + 235g kipfilet + 55g sperzibonen + appel
17:30 Avondeten
18:00 NO-xplode NT (sample)
20:00 35g dextrose
20:30 40g whey + banaan
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie + 15g pinda’s

benieuwd wat die sample gaat doen voor je ;)

In een cut lijkt het me ook niet echt belangrijk, volgens mij was dit echt een theorie die lekt aan alle kanten.
Ik doe nu IF en dan eet je gewoon al je macros bij elkaar in een bepaald window, bij dat principe maakt het geen barst uit wat je wanneer eet als ik het goed heb.

Als ik het echt fout heb wil ik het graag horen ;)
Dus jij beweerd dat je bijvoorbeeld meteen na je training 500 gr kwark met noten neemt en 2 uur later havermout met whey en net voor je gaat slapen je 50 gr dextrose met whey even optimaal is als meteen na de training de dextrose, een uur later havermout/whey en voor je gaat slapen de kwark? Ik betwijfel het...

No-xplode is best leuk.. hopelijk werkt het bij je :)

• #2.178
Thanks Lennart...had bijna de helft gaan gebruiken;):P

Dus jij beweerd dat je bijvoorbeeld meteen na je training 500 gr kwark met noten neemt en 2 uur later havermout met whey en net voor je gaat slapen je 50 gr dextrose met whey even optimaal is als meteen na de training de dextrose, een uur later havermout/whey en voor je gaat slapen de kwark? Ik betwijfel het...

Ongeveer wel, alhoewel je na de training natuurlijk cortisol wil tegen gaan ga je geen noten eten. Dat is weer een ander verhaal.
Maar dat verhaal van geen kh voor het slapen of dat je eiwitten de hele nacht door nodig hebt, daar geloof ik niet zo heel erg in.

• #2.180
WROAAAR! of het nu door de NO-Xplode NT kwam of door een ontzettende mind muscle connection...ik heb keihard geknald! 200% op de hardcore schaal! "Shut the **** up and train"

Training B: Borst + triceps+ buik:
Incline dumbbell press (60°): 8x30kg, 8x38kg (PR!!), 8x36kg, 7x36kg
Decline dumbbellpress: 12x34kg, 9x40kg (PR!!), 8x40kg, 12x32kg
Incline fly’s: 10x24kg, dropset: 6x30kg+7x22kg
Fly’s: 10x24kg, 10x22kg

Incline plate tricep extention: 12x30kg, 10x40kg, 2x8x40kg
Pressdown: 8x36kg (normal), 8x32kg (reverse), 8x41kg (close grip), 15+x27kg (reverse)

Machine crunch: 3x20x71kg, 20x57kg (SQEEEZ & Pomp...)

Prettig weekend allen! Ik ben bij m'n girl:D

Terug
Naar boven