- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oeps, de 5x170kg was een PR...die laatste set was een waardeloze set met 55kg (wel full) om m'n trainings maat te showen hoe te squatten..Harde shit baas, nette pr die 12 x 55 kgHaha, neem aan 155.
Maar t*ring, die squats zijn bruut man, erg netjes!

Zie bovenstaande...
Parallel, dieper vind ik onzin...

Ja
!

Zit nu al 5 ochtenden lang in de auto als er om 7:40 een “vrouw”oversteekt die dik is als een oliebol, in een christelijk lange rok gecombineerd met prachtige lichtgrijs met gele regenjas, met een overduidelijke snor en baard en vies stro-achtig haar…..BAM, weg eetlust!

Dankje:d Wat betreft het eten probeer in enkel wat hoger in totaal calorieen te zitten over de dag verspreid als ik een zware training in het verschiet heb...verder heb ik gister ook rond 17:00 2 cafeine caps genomen..Zo, een beste beentraining. Respect!
Doe je na zo'n training nog extra dingen met eten?
Daar ben ik blij mee

KEUN zegt; Is goed Jong de.
Marvin zegt: "Bedankt Keun"!

NAIS!!

mijn schuurtje in mn tuin is een beetje verzakt , kan je die anders binnenkort even omhoogsquatten zodat ik er zand onder kan scheppen? meot geen probleem zijn als ik die training zie![]()

..