Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

59 gram brinta? Hahaha, accuraat baas!

Waarom neem je eigenlijk noten bij je whey na de dextrose? Noten en een banaan? En voor het slapen melk en zoetstof?

Laatst bewerkt:
Als ik het zo hoor heeft die gym veel gebreken. Geen betere in de buurt? Of moet ej dan helemaal naar Utrecht?

Wat zijn trouwens je plannen. Ga je nog door tot de 95kg en dan cutten? Op hoeveel % denk je te kunnen komen? (misschien heb je dit al genoemd en heb ik er overheengelezen)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.123
Tja, ik weeg het netjes af..en als ik toevallig het exacte gewicht nog weet, dan schrijf ik het ook zo op;)

Als ik het zo hoor heeft die gym veel gebreken. Geen betere in de buurt? Of moet ej dan helemaal naar Utrecht?

Wat zijn trouwens je plannen. Ga je nog door tot de 95kg en dan cutten? Op hoeveel % denk je te kunnen komen? (misschien heb je dit al genoemd en heb ik er overheengelezen)
Tja, veel gebreken, maar kan wel uit mijn dakraam op het dak van de sportschool pissen..zo dichtbij is het...(en ik ga er met de auto heen als het regent, maar das een ander verhaal)..De dichtsbijzijnde goede gym ligt op 10km..dus dan moet ik dagelijks met de auto. Zolang ik dus nog wat creatief kan zijn in de deze gym blijf ik gewoon daar en gas er gewoon jaarlijks een maandje (of 2) tussenuit om ergens anders te trainen.. Db's gaan ook nog tot 40 bij ons, dus voor de meeste oefeningen kan ik nog wel vooruit..

Wat betreft mijn bodyweight eind maart schat ik rond het gewicht te zitten waar ik nu al op zit! Ik vind gewoon dat ik teveel moet eten om met fatsoenlijke E/K/V's nog verder door te knallen...misschien na de zomer dus..wil de cut beginnen met zo'n 92kg, bij 1.80 @ 14% en dan proberen terug te zakken naar 10% of iets dergelijks om hiermee op onderhoud de zomer door te komen (op ongeveer 85kg)..

Heb nog nooit goed gecut..dus of het ook lukt is een tweede..want bij teveel spierverlies ga ik uiteraard schakelen!:D:o

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

Waarom neem je eigenlijk noten bij je whey na de dextrose? Noten en een banaan? En voor het slapen melk en zoetstof?
Geen idee eigenlijk wat betreft de noten..wat betreft de banaan = carbs en kwark voor het slapen helemaal kaal vind ik niet echt lekker..dan doet wat zoetstof wonderen..

Heb jij betere adviezen voor me?

voor wat betreft kwark. Ik neem zelf altijd van die cheap ass fruitkwark (aardbei of perzik). Zal misschien minder goed zijn dan die naturel kwark, maar dat boeit me niet.
Hier mix ik dan noten-muesli mix doorheen. Goed te eten zo.

voor wat betreft kwark. Ik neem zelf altijd van die cheap ass fruitkwark (aardbei of perzik). Zal misschien minder goed zijn dan die naturel kwark, maar dat boeit me niet.
Hier mix ik dan noten-muesli mix doorheen. Goed te eten zo.

Vruchten kwark is trash, dan kan je er beter wat zoetstof doorheen gooien.

[/COLOR]Geen idee eigenlijk wat betreft de noten..wat betreft de banaan = carbs en kwark voor het slapen helemaal kaal vind ik niet echt lekker..dan doet wat zoetstof wonderen..

Heb jij betere adviezen voor me?

Naja, zelf zou ik er zeker niet voor kiezen vetten te eten na die dextrose bom. In een banaan zit fructose en volgens mij heeft dat geen invloed op je spierglycogeen. Ik zou er dus voor kiezen daar een maaltijd te nemen met veel eiwit en trage carbs. Persoonlijk zou ik eerder gewoon die whey combineren met die dextrose, en dan een uur later een goede maaltijd naar binnen knallen met veel eiwit en trage carbs.

Voor het slapen zou ik zorgen voor een goede vaste vorm van eiwit in combo met vetten. Blik tonijn of een bak kwark (ik las eerst dat je melk nam maar ik zie idd al dat het kwark is) met een zooitje noten of lijnzaadolie ofzo.

• #2.127
Hoezo vetten voor het slapen...??

Heb trouwens een niet postwaardige k*ttraining neer gezet! Dus bij deze...

Geen training:mad:

Hoezo vetten voor het slapen...??

Heb trouwens een niet postwaardige k*ttraining neer gezet! Dus bij deze...

Geen training:mad:

Posten met die hap, slapjanus!
Vetten voor het slapen vertragen opname eiwitten, dus da's alleen maar goed ;)

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

vetten in combinatie met snelle koolhydraten word je écht niet gelukkig van (gegeneraliseerd gezegd dan).

• #2.129
Posten met die hap, slapjanus!
Vetten voor het slapen vertragen opname eiwitten, dus da's alleen maar goed ;)

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

vetten in combinatie met snelle koolhydraten word je écht niet gelukkig van (gegeneraliseerd gezegd dan).
Thanks Dwarfje! Heb nu een verjardag..ga daar mijn zonden overzien en kijken of ik dan die slappe hap nog post rond 22:00...

voor straf extra hard trainen de volgende keer!:mad:

wat scheelde eraan? slecht geslapen, niet goed gegeten, geen MM connectie????

Die vetten voor het slapen zijn voor een vertraagde opname van de eiwitten voor het ultime time released effect :) En idd, met die insuline piek van de dextrose wil je geen lading vetten binnen hebben. Dus, na je training voornamelijk eiwitten en carbs, voor het slapen eiwitten en vetten.

• #2.133
you're welcome... roep maar als ik je nog een keer voor iets lelijks moet uitmaken :D
Komt goed:D

voor straf extra hard trainen de volgende keer!:mad:

wat scheelde eraan? slecht geslapen, niet goed gegeten, geen MM connectie????
Slaap al een tijd slecht..maar had vanavond ook weinig zin en geen mm connectie:(

Die vetten voor het slapen zijn voor een vertraagde opname van de eiwitten voor het ultime time released effect :) En idd, met die insuline piek van de dextrose wil je geen lading vetten binnen hebben. Dus, na je training voornamelijk eiwitten en carbs, voor het slapen eiwitten en vetten.
Ok thanks Rob!~

Bij deze dan toch maar m'n training:D

Training C: Schouders, traps & buik:
Seated dumbbell shoulderpress (stoeltje helemaal rechtop, normaal ietsje achteroverhellend: 6x36kg (1 spot), 6x34kg (1 spot), 7x30kg (2 spot), 8x26kg --> Ging allemaal niet echt lekker in deze iets rechtere stand..voelde schouder technisch ook niet best!

Lying lateral raise: 12x10kg, 10x12kg, 10x10kg (Slow controlled reps)
Single arm side raise: 12x10kg, 8x14kg, 8x12kg, 15x7kg
Bent over lateral raise (beweging naar achter als omgekeerde frontraise): 3x10x12kg

BB shrugs SS Machine crunch: 15x60kg, 10x100kg, 10x130kg, 8x140kg SS 3x20x64-72kg
CG pullup (midden traps) SS Side machine crunch: 3x10xbw-50kg SS 3x15x57kg

Swiss ball roll: 3 setjes stretchen

Waardeloos IMO!:mad::mad:

kop op, next time better

Vind die shoulder presses echt wel netjes baas :thumbs:

Zo slecht is het toch niet, volgende keer als je dat bankje k*t vindt, gewoon goed zetten :thumbup:

Volgende keer keihard wraak nemen op de training die jij slecht vond ;)

ik vind je shoulder presses nog goed voor een `k*ttraining`!
gewoon doorknallen

Echt sterke shoulder press!

• #2.140
Thanks voor de support weer mannen! Vanavond is het weer tijd voor een rug afstraffing!:fire:

Training A: Rug + biceps
Chin up challenge: minimaal 20 reps in zo min mogelijk sets
BOR: 4x6-8
Reverse grip pulldown: 4x6-8
Straight arm pulldown: 3x8

Deadlift: 4x6-8

Dumbbell curl: 4x6-8
CG preacher curl / Single arm preacher curl: 3x8 + 1x15+

Voeding donderdag 25-02-2010::meal:
7:30 56g brinta + 44g whey + 30g rozijnen, visolie en multivit + banaan
9:00 4 boterhammen (3 kipfilet (75g), 1 pindakaas (20g))
11:00 60g basmati rijst + 235g kipfilet + 55g sperzibonen
12:30 4 boterhammen (3 kipfilet (75g), 1 pindakaas (20g)) + appel
15:00 60g basmati rijst + 235g kipfilet + 55g sperzibonen + appel
17:30 200g aardappels + 200g groente en 150g kip + 200ml magere yoghurt
20:00 35g dextrose + 5g CEE
20:30 40g whey + banaan
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie + 15g pinda's

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven