- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, ik weeg het netjes af..en als ik toevallig het exacte gewicht nog weet, dan schrijf ik het ook zo op

Tja, veel gebreken, maar kan wel uit mijn dakraam op het dak van de sportschool pissen..zo dichtbij is het...(en ik ga er met de auto heen als het regent, maar das een ander verhaal)..De dichtsbijzijnde goede gym ligt op 10km..dus dan moet ik dagelijks met de auto. Zolang ik dus nog wat creatief kan zijn in de deze gym blijf ik gewoon daar en gas er gewoon jaarlijks een maandje (of 2) tussenuit om ergens anders te trainen.. Db's gaan ook nog tot 40 bij ons, dus voor de meeste oefeningen kan ik nog wel vooruit..Als ik het zo hoor heeft die gym veel gebreken. Geen betere in de buurt? Of moet ej dan helemaal naar Utrecht?
Wat zijn trouwens je plannen. Ga je nog door tot de 95kg en dan cutten? Op hoeveel % denk je te kunnen komen? (misschien heb je dit al genoemd en heb ik er overheengelezen)

Geen idee eigenlijk wat betreft de noten..wat betreft de banaan = carbs en kwark voor het slapen helemaal kaal vind ik niet echt lekker..dan doet wat zoetstof wonderen..59 gram brinta? Hahaha, accuraat baas!
Waarom neem je eigenlijk noten bij je whey na de dextrose? Noten en een banaan? En voor het slapen melk en zoetstof?
voor wat betreft kwark. Ik neem zelf altijd van die cheap ass fruitkwark (aardbei of perzik). Zal misschien minder goed zijn dan die naturel kwark, maar dat boeit me niet.
Hier mix ik dan noten-muesli mix doorheen. Goed te eten zo.
[/COLOR]Geen idee eigenlijk wat betreft de noten..wat betreft de banaan = carbs en kwark voor het slapen helemaal kaal vind ik niet echt lekker..dan doet wat zoetstof wonderen..
Heb jij betere adviezen voor me?
Hoezo vetten voor het slapen...??
Heb trouwens een niet postwaardige k*ttraining neer gezet! Dus bij deze...
Geen training![]()

Thanks Dwarfje! Heb nu een verjardag..ga daar mijn zonden overzien en kijken of ik dan die slappe hap nog post rond 22:00...Posten met die hap, slapjanus!
Vetten voor het slapen vertragen opname eiwitten, dus da's alleen maar goed
---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------
vetten in combinatie met snelle koolhydraten word je écht niet gelukkig van (gegeneraliseerd gezegd dan).
you're welcome... roep maar als ik je nog een keer voor iets lelijks moet uitmakenThanks Dwarfje! Heb nu een verjardag..ga daar mijn zonden overzien en kijken of ik dan die slappe hap nog post rond 22:00...

Komt goedyou're welcome... roep maar als ik je nog een keer voor iets lelijks moet uitmaken![]()

Slaap al een tijd slecht..maar had vanavond ook weinig zin en geen mm connectievoor straf extra hard trainen de volgende keer!
wat scheelde eraan? slecht geslapen, niet goed gegeten, geen MM connectie?

Ok thanks Rob!~Die vetten voor het slapen zijn voor een vertraagde opname van de eiwitten voor het ultime time released effectEn idd, met die insuline piek van de dextrose wil je geen lading vetten binnen hebben. Dus, na je training voornamelijk eiwitten en carbs, voor het slapen eiwitten en vetten.